1. Seznamování

4K 118 11
                                    

Jmenuju se Bo Na a jsem obyčejná asiatka ,která bydlí v Americe v LA a jde si za svým snem. Bydlím tu se svým nejlepším kamarádem Beak Seung Jo a studuju s nim na konzervatoři,chtěla bych se stát tanečnicí.Moje rodiče žijou v Korei a strašně jsem ráda,že jsem konečně dospěla a vypadla z té Korei,jen o prázdninách je navštěvuju. Vyrůstala jsem tam a strávila jsem tam 18 let svého nudného života,proto jsem se nemohla dočkat až mi bude 18 a půjdu konečně do světa ,protože hodlám navštívit nejmíň 10 zemí.V Korei v Seulu jsem brala hodiny angličtiny asi od 3 ,protože jsem byla rozhodnuta jít do LA a splnit si sen. A pokud se ptáte,proč se chci stát tanečnicí,tak to začalo když mi bylo 3,teda ne doslova od 3 ,ale máma mi vyprávěla , že jsem už ve 3 dokázala udělat Moon Walk a zaplatila mi hodiny tance,protože si taky myslela , že v dospělosti ze mě něco bude ,ale nedopadlo to podle její představ,protože nečekala, že chci tančit hip hop,street dance,popin'.... ,a myslela si,že budu tančit nějaké ty tradiční tance nebo co to je. Představila si mě, že budu tančit někde v divadle s nějakou nudnou tradiční hudbou a ještě mě učila hrát na gayageum. Tyhle hodiny hudby a tance jsem brala od 3 do 5 ,kdy jsem se rozhodla se postavit mámě a do očí jí říct,že mě tyhle hodiny nebaví a že jsem si našla jinou vášeň. Co myslíte,jak to asi dopadlo. Dopadlo to s odřeným zadkem a fackou na ksichtě. Upřímně jsem tohle od ní očekávala. Ale večer mi řekla, že mě nebude nutit jestli to opravdu nechci dělat . Byla jsem tak šťastná do té doby, než řekla ale-.- Její podmínka byla , abych zítra ještě zatancovala v divadle,protože se tam hraje jedna hra ,,Seul v srdci''. Nemůžu říct, že jsem pilně netrénovala,protože sem musela ,protože kdyby to dopadlo špatně a byla by to moje chyba,máma by mi zakázala elektroniku a jak všichni víme, nikdo bez elektroniky nepřežije. Byla jsem ještě hlavní role! Sice mě to nebaví,ale jsem ráda středem pozornosti.

Naštěstí to všechno dopadlo dobře a konečne jsem byla svobodná. Máma mě totiž drží jako v kleci a někdy se cítím malý uvězněný ptáček ,který touží po svobodě. Málo kdy mě pouští na diskotéky s kamarádami,protože se jí nelíbí,že se bavím jenom s klukama. Za to nemůžu ,že holky u nás ve škole se chovají jako pipiny a vždycky se na mě podívají, když se bavím s klukama. U nás ve třídě bylo 10 kluků a 10 holek. Bavila jsem se všema klukama a oni se mnou. Máma mě nutila se bavit s nějakou holkou,která chodila do mé třídy ,protože její máma je bff mé mámy. Jmenovala se O Ha Ni ,která mě využívala ,aby se mohla víc bavit s klukama. Všem vypravovala , že jsme bff atd. Zatím jsem ji nechala,hlavně ať se s ní nemusím bavit doopravdy,ale jednoho dne mě máma donutila jít nakoupit věci na gril s NÍ. Chtěla jsem ji to rozmluvit ,ale marně.Tak jsem s ní šla a myslím ,že nebyla vůbec svá přede mnou. Jako by měla zapotřebu se přede mnou přetvařovat,jak je cool ,ale myslím , že si to u mě nechtěla nějak špatně vylít,aby se mohla bavit s klukama. Takže jsem šly mlčky do obchodu,teda já, ona se pořád na něco vyptávala a já jen kývala.

Když jsme dokoupily, to co jsme měly, tak jsme šly domů a já šla rovnou do pokoje. Máma pak poslala tu Ha Ni za mnou do pokoje,ať jí ukážu svůj pokoj a ta mi tam jenom vychvalovala,jaký hezký pokoj mám. Mám ho modrý a byl větší než ložnice rodičů. Máme velkou vilu,ale mě by stačil i malý byt.Když přišli hosté,tak jsem je vítala s falešným úsměvem,protože sem se pěkně nudila. Byla jsem na mámu naštvaná, protože jsem si nemohla pozvat své kamarády a trčila tam s jejími kamarádkami a s tou Ha Ni. V té době jsem se tak nudila,tak jsem zašla za Ha Ni ,která byla na mobilu a slintala nad fotkou Go Mi Nama,který chodil s náma do třídy a všichny holky jsou z něj hotovy,jen já ne ,protože nechapu , co na něm všichni vidí ,protože to byl pěknej uchýl ,ale je to můj nejlepší kamarád.

Šla jsem za ní s zeptala jsem se, jestli nechce do parku ,protože doma byla taky nuda. Ona překvapivě kývla šli sme do parku na houpačky. Vzala jsem si s sebou sluchátka, abych ji nemusela poslouchat. Cestou se ptala , jestli ji mám ráda a já jen tak nezřetelně kývla , ale asi chtěla zřetelnější odpověd jako je ano , ne ,tak jsem ji řekla že není tak hrozná,jak jsem očekávala a asi byla strašně ráda, že mě OBJALA. Řekla jsem :,,Ehmm seš v pohodě?'' Pak mě dokonce ZVEDLA a řekla:,,Jo jasně, mám se skvěle, protože jsem si teď našla BFF.'' Vyhrtla aniž by se nadechla. Normálně bych se naštvala, že se mě ještě dotkla , ale bylo by to už šuma fuk. Po chvilce mě konečně pustila a šly jsme na houpačky a ona řekla ať si sednu a že me rozhoupe. Souhlasila jsem ,protože jsem ji chtěla udělat štastnou, že mě bude houpat. Nechci přímo říkat, že ji mám ráda, ale opravdu nebyla tak špatna a byl hezky pocit, že mám kamarádku i když mam spoustky kamarádů a byl hezký pocit, když se někdo cítí štastně kvůli mě,že ji můžu utěšit ,ale vadilo mi, že se asi pořád styděla , ale to se odnaučí.

Don't believe in true love [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat