14. Koho si mám vybrat?

1K 60 18
                                    

Když mě políbil, tak jsem se nebránila. Začala jsem i spolupracovat. Líbali jsme se asi 5 min, pak jsem si uvědomila, že teď podvádím svého kluka a odtrhla jsem se.

,,Co to děláš?" zeptala jsem se.
,,Právě jsem ti to řekl. Tys byla celou dobu ta holka." Vážně? On mě celou dobu měl rád? Nevěděla jsem co říct. Ta písnička byla pro mě.

,,Já...nevím co říct, proč si mi to neřekl dřív?"
,,Styděl jsem se. Ty mě snad nemáš ráda?"
,,Jasně že mám. Víc než ráda, ale teď chodím se Seung Joem."
,,A miluješ ho?" Tahle otázka mě dostala. Miluju ho?
,,Já...nevím" odpověděla jsem.
,,Protože já tě m-"
,,Neříkej to. Já si to ještě promyslím" řekla jsem a utekla. Naštěstí mě nesledoval.

Jimin's POV

Dnes jsem ji to prostě musel říct. Nevydržím se dívat na ni se Seung Joem. Bohužel to dopadlo jinak, než jsem si představoval. Ale věděl jsem, že mi jen tak neskočí do náruče. Ale cítil jsem, že mě pořád miluje. Musím být teď trpělivý. Je to první holka, do které jsem se zamiloval. Nebudu na ni tlačit a nechci se jí ani vyhýbat. Slíbil jsme, že tu pro ni vždycky budu.

Nedořekl jsem větu a už utekla. Nechám ji teď být. Musí přemýšlet. Uklidil jsem věci a šel domů.


Bo Na's POV

Zastavila jsme se před domem. Jak to řeknu Seung Joovi? Nemůžu mu to říct. Nenáviděl by mě. Ale nechci mu lhát. Jednou se s ním ale musím stejně rozejít. Musí do Ameriky a já teď nevím , koho si vybrat.

Šla jsem nahoru a uviděl spicího Seung Joa. Přitulila jsme se k němu. Nemůžu přestat myslet na tu pusu. Po chvilce se vzbudil.

,,Ahoj, jéé seš doma. Tak jaké to bylo? "
,,Normální" odpověděla jsem.
,,Jdu se převléct" řekla jsem. Potom jsem šla dolů a šla udělat rýži. Krájela jsem cibuli a přemýšlela o Jiminovi a nedala jsem pozor , tak jsem se řízla.

,,Auu" zařvala jsem a pak ke mně přiběhl Seung Jo.
,,Zlato není ti nic? Přinesu ti náplast."

Vzal ručník , namočil ho a utřel moji krev. Potom mi dal pusu na ukazováček a dal na to náplast. Zapomněla jsem , jak je starostlivej.

,,Pořád to bolí?" zeptal se.
,,Už ne" odpověděla jsem. Pak mě začal líbat a já se cítila provinile. On mě miluje a já ho podvedla. Co budu dělat?

,,Miluju tě" řekl mi do očí. Nedokázala jsem mu říct, že ho taky miluju. Jenom jsem se usmála  a šla dodělat večeři.

,,Udělám to za tebe, jdi si odpočinout" mi řekl Seung Jo.

,,Fajn" řekla jsem a šla do obýváku a dala si šlofíka.

,,Bo Na, vzbuď se, je večeře" slyšela jsem nečí hlas. Vzbudila jsem se a byl to jen Seung Jo. Najedli jsme se a celou dobu jsem nepromluvila. Určitě pozná, co se děje.

,,Děje se něco? " zeptal se.
,,Ne, proč.
,,Chováš se divně."
,,Nemyslím si."
,,Stalo se něco dneska s Jiminem?"
,,NE! Myslím, ne nic. Už si dojedl?" řekla jsem a odnesla mu talíř. Když jsem umývala nádobí, chytl mě kolem pasu a zašeptal: ,,Ať se děje cokoliv, miluju tě."
Kéž bych to mohla říct taky.

Skončila jsem a šla nahoru. Osprchovala jsem se, vyčistila zuby a šla rovnou do postele. Nevnímala jsem Seung Joe a usnula jsem.

**********

Dneska je pondělí. Nwm co budu dnes dělat. Pomalu jsem vstala a koukal se na mobil. Je 8h. Pak jsem dostala textovku.

,,Dobré ráno, jak ses vyspala? Půjdeš přiď před svým domem. Mám pro tebe překvapení."

Don't believe in true love [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat