7. Nové přátelství

995 63 6
                                    


Zavřela jsem oči a pustila se a Taehyung mě nakonec chytl. Byla jsem tak vděčná, že jsem mu dala pusu na tvář a on pak poskakoval jak pes. Jimin se na mě uražlivě podíval a já na něho vyplázla jazyk. Myslím, že nesnáší, když na něho plazím jazyk, protože mě zase začal honit. Schovala jsem za Jinem a ten řekl , že mě ochrání. Znovu jsem na Jimina vyplázla jazyk a on už to nevydržel a lehce odstrčil Jina, který hned spadl na zem. To byl teda statečný rytíř. Snažila jsem se utéct, ale chytl moji nohu a já spadla. Všichni se tak silně rozesmáli, protože jsem měla písek všude. Jimin se taky smál a pak mi pomohl vstát a pomohl mi dát písek pryč z hlavy . Když se snažil dát ten písek pryč, tak jsem se koukala na jeho soustředěný obličej a rozesmála jsem se. Ptal se proč se směju a já řekla nic a že mi to nemusí dělat, že je to marný . Potom vrátil Jin mobil a s Jiminem jsme se koukali na fotky. Kluci šli zase stavit hrad.

Fotky se moc hezky povedly a pak jsme tam objevili jednu fotku, kde mě Jimin honil a já spadla. Jimin se nad touto fotkou tak rozesmál a já ho lehce praštila. Pak vyfotil jednu fotku, kde se mi hrabal ve vlasech , aby dal ten písek pryč a na té fotce šlo vidět jeho roztomilý soustředěný obličej a jak na něho zírám. Hned jsem vypla mobil ,aby to Jimin neviděl. Naštěstí si nevšiml.
,,Dáš mi své číslo a pošlel mi ty fotky?"zeptal se Jimin.
,,Já ...no nemám teď SIM kartu. Dneska jsem ji..tak trochu zničila a vyhodila někam" odpověděla jsem a snažila jsem se usmát. On trochu na mě překvapivě zíral a pak se zeptal:,, Není to ten důvod, proč s sebou taháš nějaké kleště?" zeptal se a já kývla. Pak jsem sklonula hlavu dolu, aby se nevyptával na Seung Joa.
,,Neboj, nebudu se vyptávat" řekl , když si všiml, že mi ukápla malá slzička. Hned potom mě objal a já mu objetí oplatila.
,,Chci s tebou o tom mluvit" řekla jsem mu a on se na mě překvapivě podíval.
,,Opravdu? Víš, že tě nenutím" řekl.
,,Já vím , ale já to potřebuju někomu říct. Potřebuju se ještě vyplakat" řekla jsem a podívala se na něho. Začala jsem mu všechno vyprávět, jak jsem se z Koreii dostala do Ameriky a jak jsem milovala tanec a pak o té špatné zprávě a jak mě moje první láska zradila a nakonec to, jak jsem skončila s tancování . Při vypravování jsem se zase rozbrečela a Jimin mě zase objal.
,,Je mi ti strašně líto. Nevěděl jsem , že to bude až tak zlé" řekl.
,,Není to tvoje chyba" řekla jsem.
,, Já vím, ale nemůžu si představit, že někdo dokázal ublížit tak nevinné holce jako seš ty. Já bych to nikdy třeba neudělal " řekl a podíval se mi do očí.
,,Pamatuj, že tu pro tebe vždycky budu a když budeš smutná, můžeš kdykoliv jít za mnou, abych tě mohl rozesmát" dořekl to a utřel mi slzy.
,,Děkuji za pochopení. Ani nevíš , jak jsem ráda, že si o tom můžu s někým promluvit " řekla jsem a pak nás Rap Mon vyrušil tím, že je teď západ slunce. Šli jsme ke klukům a sedli si do písku a pozorovali ten krásný výhled. Potom jsem si sedli do kruhu a povídali si všemožně. Užívala jsem si ten klid s přáteli ,takže nic lepšího se nemohlo stát.

Povídali jsem si asi 1 h a už se trochu setmělo, tak jsme se rozhodli jít domů. Teď byly asi 18 h. Cestou jsme si ještě povídali a Taehyung pořád vtipkoval o JungKookovi a teď se jenom uraženě dívak na Taehyunga. Cestou jsem se zaháhla o Jiminův loket a opřela si hlavu a jeho rameno. Potom jsme se rozloučili s klukama a pak jsem zbyli jenom já a Jimin. Jimin mě doprovodil až k mému domu, protože jeho dům byl hned vedle.
,,Dnešek jsem si strašně užil" řekl Jimin.
,,Já taky. Strašně jste mi dnes zlepšili náladu " odpověděla jsem.
,, Chceš zase zítra jít ven?"zeptal se.
,,Tak jo. Zítra ve 14 před mým domem? Ukážu ti další klidná místa" řekla jsem.
,,Tak jo, už se těším. A dáš mi zítra svoje číslo? " zeptla se.
,,Jestli zítra dostanu novou SIM , tak jo"
řekla jsem a objala ho a on mi pošeptal:,,Už na něho nemysli a užívej si života" řekl a dá mi pusu na čelo. Pak jsem už každý šli svou cestou.

Když jsem věsla domu,tak už na mě máma a babička netrpělivě čekali na večeři a ptaly se, co jsem dělala , že se mi nemůžou dovolat. Řekla jsem jim, že se mi zničila SIM a potřebuju novou a vzala si jídlo nahoru. Odložila jsem si věci , snědla večeři, dala talír dolů, umyla nádobi a zase šla nahoru. Vyčistila jsem si zuby, vykoupala se a chtěla jsem vyprat kraťasy, které jsem dneska měla a vytáhla jsme ze zadní kapsy Jiminův šátek. Vzpomněla jsem si, jak mi utíral slzy a čichla jsem si k tomu šátkovi a voněl stejně hezky jako Jimin. Šátek jsem ale vyprala , protože mu ho zítra vrátím.

Máma pak ke mně přišla do pokoje s novou SIM kartou, kterou koupila nedávno pro případ, že bych si svoji zničila. Ta mě asi dobře zná. Dala jsem dnešní fotky na sociální sítě a najednou mi zavibroval mobil s novou žádostí. Byl to Jimin. Potvrdila jsem to a pak mi napsal.

Jimin: Ahoj:))

: Ahoj, jak sis mě našel?

Jimin: Jsem docela machr na tyhle věci;)

: Haha. A tady je moje číslo: 016382459.

Jimin: Díky, hned si to uložím:DD
Jinak hezké fotky , které si teď přidala:)))

: Za to poděkuj Jinovi. Pošlu ti všechny fotky.

Jimin: Ok . Díky. Už je pozdě , měla by sis odpočinou na zítra . Dobrou:**

: Dobrou:))

Vypla jsem mobil a najednou si na něco vzpomněla. Šla jsem na náš chat a podívala jsem se , jaké fotky jsem mu posílala a uviděla , jak jsem mu omylem poslal tu fotku, kde na něho zírám. Sakra! A teď tu fotku uvidí . Zpátky to nešlo dát. Proč jsem tak blbá? Vypla jsem mobil a snažila se na to nemyslet a usla jsem do 5 minut.

*Tady máte konečně 7. kapitolu.
Doufám, že se vám líbila a omlouvám se za pár chyb, jestli tam byly. Jinak každý koment, vote potěší:**

Don't believe in true love [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat