22.I miss him

678 53 3
                                    

,,Tak to je všechno, co jsem chtěla říct. Můžem začít s tréninkem?" řekla Bo Na. Kluci se tvářili dost překvapeně a podívali se na mě. Já si jen sklonil hlavu a začali jsme s tréninkem. Během tréninku jsem se na nic nesoustřeďoval a pořád jsem dělal chyby. Nedokázal jsem se soustředit, když před sebou pořád vidím Bo Nu, která se směje s Joonem. Ano, žárlím, protože ji miluju.

Teď jsme měli přestávku a Bo Na si mě zavolala. Byl jsem zvědavý, tak jsem k ní hned šel.

,,Ano?" řekl jsem.
,,Jimine, jen ti chci říct, aby ses příště soustřeďoval. Seš jediný, kdo ty kroky pořád plete a za 3 dny máte koncert."
,,Promiň, budu se snažit. Jen mě v poslední době něco trápí."
,,Co?"
,,Ty."
,,Ehm, promiň , ale musím si odskočit" řekla a šla pryč.

Bo Na's POV

Nehtěla jsem s ním mluvit, ale tohle je moje práce, tak jsem mu řekla, že se musí snažit. Nechtěla jsem to říct o mém vztahu s Joonem, ale když to budu skrývat,  Joon bude něco tušit. A teď musím na Jimina zapomenout, ale je to fakt těžký. Co když se vážně kvůli mě trápí? To já se trápím kvůli němu. Ale vidím ty jeho smutné oči.

,,Ty" řekl a já ztuhla.
,,Ehm, promiň, ale musím si odskočit" vymluvila jsem se a šla rychle na záchod. Opláchla jsem si obličej a oddechla si. Jak se teď mám ukázat před Jiminem. Nedokážu s ním teď ani mluvit, tak jak mám s ním pracovat? Když se na něho podívám, tak si vzpomenu na tu pusu. Pravda je, že to pořád bolí a myslím, že nepřestane. Vyšla jsem ze záchoda a cestou mi ukápla malá slza. Pak mě někdo chytl za ruku a někam si mě odvedl. Přistiskl si mě ke zdi a já poznala, že je to Jimin. Utřel mi slzu a podíval se na mě.

,,Tys brečela?" zeptal se.
,,Ne."
,,Ale jojo. Můžu se na něco zeptat? Proč to všechno děláš? Chceš, abych se trápil?" Jak to myslí? Vždyť on mi zlomil srdce.

,,Nechápu, o čem to mluvíš."
,,Ty víš dobře. To všechno s Joonem. Proč? Chceš, abych žárlil?"
,,Tak s ním chodím. Vždyť máš tu svou Soohyun."
,, A ještě jednu otázku. Proč si zrušila ten včerejšek?"
,,Nebyla jsem v dobré náladě" řekla jsem a vzpomněla si na jejich pusu a začala silně brečet.
,,Nebreč" řekl mi Jimin a chtěl mě obejmout, ale já ho odstrčila. Zase si mě ale přitiskl ke zdi.

,,Tak teď poslední otázku. Podívej se mi do očí a řekni mi, že mě nemiluješ. Pak ti uvěřím a nechám tě na pokoji." Sakra , on ví, že to nedokážu. Počkat, proč bych to nezvládla? Znamená to, že ho pořád miluju? Aishh musím ho přestat milovat. Když zalžu, tak mi zrudnou oči a podívám se do země.

,,Takže? Odpovíš mi?" trval na tom Jimin.
,, Nemusím ti nic říkat. Miluju Joona a tebe už ne" řekla jsem to rychle a odešla, aby neviděl, jak mi teď zrudly oči. Vzala jsem si nějaké kapky, ale byly pořád rudé. Aishh nesmí mě vidět.

Jimin's POV

Takže mě vážně nemiluje? Neumí lhát a teď ji nerudly oči. Teda myslím, rychle utekla. Šel jsem zpátky do cvičebny a viděl tam Bo Nu, která si dávala nějaké kapky. Počkat, znamená to, že mi zalhala? Já to věděl, že mě pořád miluje. Ale nevím, proč se takhle chová.

Za 3 dny...

Dnes máme koncert a dost jsme i trénovali. Už jsem se soustřeďoval, když jsem věděl, že mě má Bo Na pořád ráda. Ale bylo zdrcující sledovat ji s Joonem. Teď ale nechci nic dělat. Počkám si a po koncertu si ji zase získám.

Po koncertu...

,,Tak , dneska jste pracovali všichni tvrdě" řekl manažer.
,,Mám pro vás velkou novinku. Zítra odlétáte na ostrov Jeju , abyste mohli relaxovat."
Všichni se začali radovat, až na Bo Nu.

Don't believe in true love [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat