Bo Na's POV
Otevřela jsem oči a viděla jsem před sebe nějakou stropu s velkým lampem, která se nepodobovala lampě, kterou mám v hotelu. Nevěděla jsem kde jsem byla a zase jsem si zavřela oči. Pak mi došlo, že nevím, kde jsem a zase otevřela oči. Rozhlédla jsem se a uviděla nějakou velkou skřín a vedle sebe jsem uviděla spícího Jimina. Aww vypadal tak roztomile. Bylo mi jedno, kde jsem a měla jsem jenom v hlavě Jimina. Pak jsem se vzbudila z mých myšlenek a pomalu si sedla a chtěla jsem jít pryč, ale najednou mi někdo chytl za ruku. Pomalu jsem se otočila a Jimin mi držel ruku a přitom měl zavřené oči.
,,Kam jdeš?" zeptal se ospale.
,,No...do koupelny" vymluvila jsem a chtěla jít pryč, ale on si mě silně k sobě přitáhl a otevřel oči a usmál se. Byli jsme si tak blízko, že myslím , že slyší moje srdce, které teď silně bije.,,Nechceš si ještě lehnout? Včera si toho napila" řekl a pustil mě a zase si lehl. Já zůstala sedět a přemýšlela, co se vlastně včera stalo.
,,Já se včera opila?" zeptala jsem se.
,,Jo. Dokonce si tam tancovala a sundala si tričko."
,,Cože?!"
,,Ne kecám" řekl a sedl si.
,,A co se potom stalo? Já to nechápu. Alkohol zvládám dobře."
,, No svalila ses na zem, tak jsem tě ustlal do postele" dořekl to a já si všimla, že mám na sobě jiný tričko. Podívala jsem se na to tričko a pak vykukila oči na Jimina. Ten se jenom smál.
,,Dělali jsme to?" zeptala jsem se.
,,Neboj, jen jsem tě převlékl do svého volnějšího trika."
,,Cože? Tys mě převlékl?!" zeptala jsem se hlasitě.
,,Neřvi, kluci možná ještě spí. Taky se dost opili. Ale ty nejvíc, takže si ještě lehni" dořekl to a zase si lehl . Já si pak lehla a byla jsem otočena k němu.
,,Stalo se ještě něco?" zeptala jsem se.
,, No....ty si.. ne vlastně už nic. Jen ses opila a pak usla" řekl. Něco mi tají? Nedokážu to na něm poznat.
,,Tajíš mi něco?"
,,Ne nic. Už se radši na nic neptej. Trochu mě bolí hlava, jak jsme měli tu hlasitou hudbu." Zavřel oči a myslím, že hned usnul. Pohladila jsem mu obličej. Aish jak moc jsem ho chtěla políbit, ale není to tak lehké. Jen jsem se na něho chvíli koukala a on pak otevřel oči a já málem dostala šok.
,,Ty si nespal?" zeptala jsem se.
,,Jen trochu, ale to tvoje hlazení mě probudilo." Trochu jsem se začervenala , tak jsem si zakryla obličej.
,,Nemusíš se za nic stydět" řekl a dal mi moje ruce pryč. Zase jsme se jen na sebe koukali , ale pak jsem ucítila, jak něco chce ven a utekla rychle na záchod a zvracela. Nevěděla jsem kde je záchod, ale nějak jsem to trefila. Jimin hned ke mně poběžel.,,Nechoď sem. Je to hnusný" řekla jsem, ale on se ke mně přiblížil s dal mi vlasy nahoru.
,,Už jsem tě viděl zvracet. Pamatuješ si ještě, když jsme byli poprvé venku?"dořekl to a pak se mi víc zvedl žaludek. Strašně mi chybí ty starě časy. Když jsem dozvracela, tak jsem šla k umyvadlu a podívala se na sebe. Vypadala jsem hrozně , ale Jimin mě pak zezadu obejmul.,,Vypadáš krásně jako vždycky" řekl mi.
,, Ale nene. Podívej na ty kruhy pod očima" řekla jsem a on si mě otočil k němu.
,,Vypadáš hezky" podíval se mi do očí a já se ztrácela v jeho hnědých očí.
,,Sakra, my máme dneska trénink" řekla jsem a odtrhla jsem se od Jimina. Podívala jsem se , kolik je a bylo 10h a trénink je od 8h! Hodně jsem vyšilovala a Jimin moc ne.
,,Zavolej všechny kluky a já se ještě překvlíknu" řekla jsem a vzala si svoje včerejší oblečení , opláchla si obličej. Jimin mi dál náhradní kartáč na zuby a já si rychle , ale pečlivě vyčistila zuby. Pořád jsem smrděla po alkoholu. Nestihla bych se osprchovat, takže jsem už vyšla z koupelny. Jimin se zrovna převlíkal a svlékl si tričko.
,,Nezavolal si na kluky?" řekla jsem a zakryla si oči. ,,To je jedno, udělám to sama" vyšla jsem z pokoje a šla do pokoje Taehyunga. Ten ještě spal , ale byl polonahý. Zařvala jsem mu do ucha , ale on mě neposlouchal a omylem si mě přitáhl k sobě do postele.
,,Ještě 5 minut mami" řekl.
,,Snažila jsem se osvobodit z jeho náručí, ale neměla jsem sílu. Do pokoje přišel a Jimin jen se na mě podíval. Už jsem si myslela, že mám problém, ale on se jen na mě usmál a pomohl mi stát.
,,Jednou , když ho budil Jin, tak udělal to samé. Jungkook mi musel pomoct ho vytáhnout. Naštěstí tě ne moc silně obejmul, to bych zase potřeboval JungKooka."
,,Aha, no tak ho vzbuď, ja vzbudím ostatní, teda jestli nebou jako V." Šla jsem vzbudit kluky a šlo to dost rychle. Už se připravili , jenom Taehyung pořád spal. Rozhodli jsme ho shodit z postele, protože nám nezbyla jiná možnost.
ČTEŠ
Don't believe in true love [DOKONČENO]
ФанфикObyčejná holka, která touží po svobodě. Jednou se jí to podařilo ,ale když se zdálo, že si jde za svým snem, tak se to všechno zvrátí a zase bude uvězněna. Chtěla se vzdát svého snu, jenže když se všechno zdálo být špatné, tak přeci se objevil jeden...