Ten kluk mi fakt někoho připomíná. Chtěla jsem jít blíž, ale najednou na mě někdo zavolal. Kdo jiný než Jimin.
,,Bo No? Kde seš? Pojď dovnitř."
,,Jo, jdu. Jen jsem chtěla na vzduch."
,,Je ti dobře? Pojď dovnitř dřív, já ti rychle koupím vodu."
,,Vždyť je tam bar."
,,Ale myslím, že tam nebudou mít vodu. Počkej tam na mě" řekl a já zakývla.Jimin's POV
Řekl jsem jí , ať půjde dovnitř. Zahlédl jsem nějaký pár a hned jsem poznal, že ne to ten d**** Joon. Vím, že by ji tohle zlomilo srdce, proto nechci, aby to zjistila.
,,Ale ale. Není to Joon , který se líbá s mou ex?"
Samozřejmě jsem myslel Soohyun, ale už jsem ji dal kopačky za to, co udělala Bo Ně.,,Ehm...C..Co tady děláš?" zakoktala Soohyun.
,,Jen jsme zašli do jednoho klubu" řekl jsem.
,,My?" zeptal se Joon.
,,Jsem tu s tvojí holkou, teda asi ex, protože ji právě podvádíš!" zařval jsem a dal Joonovi facku.
,,Tos nemusel dělat" řekl a chtěl mi jednu vrazit, ale já uhl a spadl na zem.
,,Proč takhle ubližuješ Bo Ně?! Víš, jak bude zraněná?" řekl jsem a kopl ho silně do břicha.,,A proč se staráš? Já vlastně zapomněl, že mě taky podvádí, S TEBOU!"
,,Se mnou?! Znáš Bo Nu, ona by ti neublížila, protože jste si byli blízcí. Je mi líto , že tě nemiluje, ale nejsme spolu."
,,To je mi jedno. Pojď Soohyun, vypadnem" řekl a Soohyun mu pomohla vstát.,,Děvko" řekl jsem jí do ucha. Ona to slyšela a chtěla mi dát facku, ale já ji strčil na zem. Joon se naštval a vrazil mi jednu. Chtěl jsem vstát, ale ta d**** Soohyun mě zase strčila na zem. Joon mě kopl do koulí a byla to obrovská bolest. Pak začali přicházet lidi z klubu a křičeli:,, Rvačka!" Joon se usmál a zas mě kopl, ale já uhnul a on spadl na Soohyun. Něměla jsem sice žádnou sílu, ale snažil jsem mu vrazit, ale najednou přišla Bo Na a stoupla si před ním.
,,JIMINE! PŘESTAŇ, PROSÍM!" zařvala a tekly ji slzy. Joon ji zezadu objal a řekl;,,Děkuji za záchranu. Bez tebe by mě tenhle psychopat zabil." Aishh jak já měl tak velkou chuť ho vážně zabít.
,,Bo No uhni nebo spadneš s ním" řekl jsem.
,,Proč to děláš?!" zeptala se Bo Na. Aish chudák je teď strašně zmatená.,,On tě podváděl. Se Soohyun. Viděl jsem je se líbat."
,,COŽE?!" Řekla a otočila se na Joona.
,,Bo No věř mi, tobě bych neublížil" řekl a snažil se ji políbit, ale já Bo Nu strčil na zem a dal mu ránu. Promiň Bo No. Otočil jsem se k ní a ona mi něco chtěla naznačit. Pak rychle vstala a stoupla si za mě a pak byla v bezvědomí. Co se to právě stalo? Uviděl jsem Joona panikařit a v ruce měl kus nějakého kovu. Počkat, TÍM PRÁVĚ PRAŠTIL BO NU?!! On to rychle pustil a šel k Bo Ně.,,NEE , CO JSEM TO UDĚLAL?!" začal litovat. Jen jsem ho odstrčil a vzal Bo Nu do nejbližší nemocnice. Prosím, buď v pořádku.
*******
Doktoři si ji odvezli a já tu netrpělivě čekal. Jestli se tu objeví Joon, tak ho ručně uškrtím.
,,Vy jste její přítel?" Bez přemýšlení jsem kývl.
,,Doktore, co se stalo? Je v pořádku?"
,,Zdá se být v pořádku. Naštěstí ji nepraštili do hlavy , ale může teď mít velké bolesti zad. Myslím, že musí mít operaci nebo se to časem zhorší. Dělá něco pohyblivého každý den?"
,,Ano, pracuje jako lektorka. Je to opravdu špatný?"
,,Bude se to zhoršovat, jestli nebude mít operaci. Ale budete mít dost času o tom přemýšlet."
,,Fajn, můžu jít dovnitř?"
,,Ano, ale teď je zatím v bezvědomí. Ale má se vzbudit za každou chvilkou."Vešel jsem dovnitř a uviděl Bo Nu v bezvědomí. Šel jsem k ní a vzal ji za ruku. Začal jsem dost silně brečet.
,,Promiň, promiň za všechno. Kvůli mě si takhle skončila. Neměl jsem tě nechat v klubu. Neměl jsem Joona řešit a prostě si to s tebou užít. Prosím, prosím buď v pořádku" řekl jsem a položil si hlavu na její hruď. Pak jsem ucítil něčí ruku , která mě hladila po vlasech. Vstal jsem a uviděl jsem Bo Nu vzhůru.
ČTEŠ
Don't believe in true love [DOKONČENO]
FanfictionObyčejná holka, která touží po svobodě. Jednou se jí to podařilo ,ale když se zdálo, že si jde za svým snem, tak se to všechno zvrátí a zase bude uvězněna. Chtěla se vzdát svého snu, jenže když se všechno zdálo být špatné, tak přeci se objevil jeden...