Bo Na's POV
Vzbudila jsem se a ucítila něčí hlavu na mém rameni. Byl to Jimin. Aww vypadá strašně roztomile. Počkat, co jsem to teď řekla? Zapomínám, že chodím s Joonem. Opatrně jsem dala jeho hlavu pryč a vstala jsem, ale pak jsem si musela sednout, protože mě začalo bolet na břiše. Zapomněla jsem, že mě včera ta Soohyun nakopla. Nahrnula jsem si tričko a uviděla několik modrých fleků. Dost to ještě bolelo. Pak se ale Jimin vzbudil a já si dala tričko dolů.
,,Dobré ráno" řekla jsem mu.
,,Hm dobré" odpověděl mi nezajímavým tónem. Zapomněla jsem , že se vlastně teď takhle chová. Vstala jsem, protože jsem chtěla jít na WC. Vzala jsem si z tašky taštičku , kde mám nějaké léky, nějakou mast a obvaz. Držela jsem si při tom za břicho, protože to hodně bolelo.Zamkla jsem se a dala si na to modré místo nějakou mast. Pak jsem si to obvázala, aby to nepálilo. Teď asi nemůžu do bikin. Šla jsem zpátky na místo a pustila si film.
Jimin's POV
Nejsem na ní naštvaný, ale na Soohyun. Teď jen škádlím Bo Nu. Testuju, jestli mě má opravdu ráda.
Musela si odskočit na WC , ale vzala si s sebou nějakou taštičku a pořád se držela za břicho. Nestalo se ji včera opravdu něco? Nee, na co to myslím. Jen se pohádala se Soohyun. Po chvilce se vrátila a pustila si film. Pak konečně přišla snídaně.
,,Co si dáš k pití?" zeptala se mě.
,,To , co ty" řekl jsem ji.
,,2x džus prosím."
,,Na, tady máš snídani" řekla a podala mi tác. Rozbalila si chleba a máslo. Jedla nějak divně pomalu. Pořád se držela za břicho.,,Seš v pohodě?" zeptal jsem se.
,,Nestarej se" odbyla mě.
,,Ale teď vážně! Proč jíš tak pomalu? Máš něco se žaludkem?"
,,Ne , nemám!"
,,Ale jo, máš" řekl jsem a snažil jsem se ji odhrnout tričko, ale ona mi vrazila facku.
,,Co si to dovoluješ?!" řekla dost hlasitě.
,,Pšššššt, seš moc hlasitá. Promiň."
,,Ok, jsem v pohodě, nemusíš se starat. Radši se starej o tu svou Soohyun."
,,Neboj, nedovolím, aby ti nic udělala."
,,Co? Jak to-"
,,Pššt, dívám se na film" řekl jsem ji a trochu se usmál.Na hotelu...
Bo Na's POV
Konečně jsem už dorazili. Hlavně, že jsem už nemusela sedět vedle Jimina. I když ho mám asi ráda, tak on mě určitě ne, tak na něho musím přestat myslet. Ale co tím myslel? To , co mi řekl v letadle. Určitě to tak nemyslel. Teď se musím soustředit, jak zakryju to svoje břicho. Musím si zajít k doktorce. Bude divný, že jako jediná nebudu plavat.
,,Tak lidi, pokoje jsou po 2. Jimine, ty budeš s Joonem a Bo Na se Soohyun."
,,COŽE?" zařvala jsem s Jiminem.
,,Promiň, ale s ní fakt nebudu. Co když mi bude krást věci?" řekla Soohyun.
,,Neboj, tvých věcí bych se ani nedotkla."
,,Holky, přestaňte se hádat. Tak Bo Na bude s Joonem a Jimin se Soohyun, jestli ti to Jimine nebude vadit" řekl Rap Mon.
,,Jasně , že nebude. Vždyť chodím s Jiminem" řekla Soohyun a omotala si ho. Nemohla jsem se na ně dívat, tak jsem vzala klíče a šla do pokoje. Byla tam jedna velká postel a jedna skříň. Skočila jsem rovnou do postele , ale skončila jsem na břicho a zapomněla jsem, že tam mám obvaz, tak jsem zaječela bolestí.,,Auuuuu!"
,,Bo No?! Není ti nic???" přiběhl ke mně Joon. Za dveřmi jsem zahlédla Jimina, který se taky tvářil starostlivě.
,,Ne nic. Jen jsem viděla pavouka a zakopla o postel" řekla jsem. Jimin za dveřmi jen protočil očima a šel do pokoje , který byl naproti nás. Šla jsem do koupelny a převlíkla jsem. Aish to břicho fakt bolí! Vzala jsem si dlouhou mikunu a kraťasy. Je sice vedro, ale tu mikinu si musím vzít. Pod tou mikinu mám jenom tenké tílko. Našteští si beru kraťasy, abych se vážně neuvařila na tom slunci.
ČTEŠ
Don't believe in true love [DOKONČENO]
FanfictionObyčejná holka, která touží po svobodě. Jednou se jí to podařilo ,ale když se zdálo, že si jde za svým snem, tak se to všechno zvrátí a zase bude uvězněna. Chtěla se vzdát svého snu, jenže když se všechno zdálo být špatné, tak přeci se objevil jeden...