,,Ani nevíš , jak si mi chyběla" řekl a podíval se na mě.
,,Vůbec ses nezměnila, proto jsem tě hned poznal" řekl a usmál se na mě. Ach ten jeho roztomilý úsměv. Jak mu mám jen říct pravdu?,,Jak vidím, tak ses změnil dost. Málem bych tě nepoznala" řekla jsem a podrbala mu za vlasy.
,,Neboj, já se vevnitř nezměnil. Na všechno si pamatuju" řekl a mrkl na mě. On na mě mrkl?
,,Hey brácha, ty příjdeš a obejmeš první Bo Nu a ne mě?!!" řvala na něho Yul.
,,Klídek ségra, taky si mi chyběla" řekl a šel ji obejmout. Teď jsem měla možnost jít za Jiminem.,,Jimin-ah?" zavolala jsem na něho, ale on se neotočil.
,,Jimine, otoč se prosím."Otočil se ke mně a podíval se na mě se smutným výrazem.
,,Jsem ráda, že si udržel svou žárlivost" řekla jsem mu a objala ho.
,,Ani nevíš , jak to bylo nepříjemný" řekl a já se zasmála.
,,Miluju tě" pošeptala jsem mi do ucha. Pak jsme se odtrhli, protože přišli ostatní členy z EXO.
,,Ahoj kluci" řekla jsem a každého objala.
,,Jee dlouho jsme se neviděli Jimine" přišel k němu Chanyeol a udělali svůj pozdrav.
,,Slyšel jsem, že pracuješ s BTS" řekl Chen a já kývla.
,,Se máš Jimine" řekl Lay a podíval se na něho trochu nadrženě a všichni se začali smát.
,,Nebuď zas byuntae!" řekl Sehun Layovi a stál přede mnou a vypadalo to, že je můj štít. Pak jsem ucítila něčí ruce na mém rameni a otočila jsem se. Kdo jiný než Baekhyun.
,,Tak co, stýskalo se ti po mně? Protože mě strašně. Yul mi řekla, že pracujete pro Big Hit, tak mě napadlo, že tě konečně můžu zase potkat. Kdyby mi to řekla dřív, už bych dávno přiletěl. Promiň za pozdní příchod."
,,Nemusíš se omlouvat" řekla jsem a on se usmál. Ne, už se na mě neusmívej!
,,Tak co jste zažili?" zeptala jsem se.
,,Tys nás nesledovala?!" zeptal se překvapivě.
,,Promiň, neměla jsem čas." On pak předváděl zraněného a chytl se za srdce.,,Neblbni a vstávej!" řekla jsem, ale přitom jsem se smála.
,,A našel sis nějakou dívku?" zeptala jsem se. Doufala jsem, že řekne ano.
,,No, já pořád čekám na tu jednu, kterou mám celou dobu v srdci" řekl.
,,A kdo to je?" zeptala jsem se.
,,No, seš-"
,,Dělejte vy zamilovaní ptáčci. Auto už na nás čeká" řekl Suho a začal strkat Baekhyuna pryč. Oni jedou jiným autem než my.,,Dej mi pak svoje číslo" řekl Baekhyun, než ho Suho odtáhl.
Rozhlédla jsem se a neviděla tu Jimina. Šla jsem teda za JungKookem.
,,Hey Kookie, kde je Jimin?" zeptala jsem se.
,,On šel taxíkem do Big Hitu. Prej byl už unavený i když víme, že žárlil na tebe a Baekhyuna."
,,Cože?"
,,Jde to vidět, jak se na tebe pořád Baekhyun dívá a ty nic neděláš. Jsem překvapenej, že to Jimin až sem vydržel a nic neřekl."
,,Ale on ví, že miluju jenom jeho."
,,No ale Baek to neví a bude se kolem tebe pořád motat."
,,Ale ne, vždyt mi řekl, že má rád jednu dívku."
,,No možná jseš to ty."
,,Co? To si nemyslím."
,,Ok, jak myslíš. Hlavně to udobři s Jiminem a Baekhyunovi to řekni nejdřív" řekl Kookie a měl pravdu. Šli jsme do auta a jeli jsme do Big Hitu. Kluci se šli nejprve někde ubytovat v hotelu. Šli jsme do místnosti, kde trénujem, ale nebyl tu Jimin.
ČTEŠ
Don't believe in true love [DOKONČENO]
FanfictionObyčejná holka, která touží po svobodě. Jednou se jí to podařilo ,ale když se zdálo, že si jde za svým snem, tak se to všechno zvrátí a zase bude uvězněna. Chtěla se vzdát svého snu, jenže když se všechno zdálo být špatné, tak přeci se objevil jeden...