11.,,Řekni jí to"

833 55 2
                                    

O 1 měsíc později...

Bo Na's POV

Už to bude rok, co tu bydlím. Pořád se věnuju právám a kluci už za několik dní odjedou do Seulu. Budou mi strašně chybět. Nemůžu uvěřit, že to tak rychle uběhlo. S Jiminem jsme byli pořád jenom přátelé a to mi hodně vyhovovalo. Ale byly tu nějaké chvilky s Jiminem, při kterém mi bušilo srdce jako o závod. Od této chvíle se snažím ovládat svoje city. Protože kdybychom spolu chodili, tak vztah na dálku nikdy nevydrží.

Ráno jsem vstala a připravila si to, co si vezmu na sebe. Dneska mě kluci někam pozvali a ohlasí jednu novinku. Budu mít na sobě bílé tričko a lacláče s černými converskami. Sraz jsme měli před mým domem v 13h. Neobědvala jsem, protože mě pozvou na jídlo. Když už konečně byly 12:55 , tak jsem už vyšla. Byla jsem dost zvědavá , co mi chtějí říct.

,,Ahoj" pozdravila jsem se.
,,Ahoj" naráz řekl všichni.
,,Dnes půjdem někam do centra, takže cesta bude trvat 1h" oznámil Jimin. Čekali jsem na autobus , který jel přímo do centra. V autube zbývaly 2 místa, vedle Jimina a Teahyunga. Sedla jsem si k Jiminovi a ten se na mě jenom usmál. Cesta byla dlouhá, tak jsem si pustila písničku a poslouchala jsem s Jiminem. Ten řekl, že musí za klukama , tak jsem ho pustila a sedla si k oknu. Pak jsem ucítila, jak si někdo sedl vedle mě. S úsměvem mě pozdravil Taehyung a zeptal se, jestli si může sednout. Kývla jsem a pak si vzal sluchátko a poslouchal se mnou .

,,Co dneska plánujete pro mě?" zeptala jsem se ,když hudba skončila.
,,Překvapení od Jimina a od nás."
,,Jaké překvapení?"
,, Myslíš , že ti to řeknu jen tak?"
,,Chceš pusu na tvář?" řekla jsem a našpulila pusu.
,,Lákavá nabídka, ale slíbil jsem to Jiminovi."
,,Fajn" řekla jsem uraženě a strhla mu sluchátku z ucha. Pak mi zmáčkl tvářičky a už musel pryč, protože Jimin přišel.

Konečně jsem dorazili a šli jsem do jedné kavárny. Každý si dal mléčný shake a zmrzku.

,,Konečně mi to řekneš , co se děje?"zeptala jsem se a napila se z shaku. Jimin se podíval na všechny a pak konečně promluvil.
,,No víš, dneska je speciální den, protože jsem zajistil, že tu zůstaneme" a když to dořekl, tak jsem vyprskla svůj jahodový shake na JungKooka, protože seděl naproti mě. Ten tak zaječel a utíkal na záchod a všichni kluci dostali takový záchvat. Zasmála jsem se taky , ale trošku provinile. Jimin mě žďobl na tvářičky a řekl, ať si nic z toho nedělám. Pak jsem skočila na Jimina, protože jsem si vzpomněla, že mi před chvilkou řekl , že zůstane. Zmáčkla jsem ho dost silně a pak jsem ho musela pustit, jinak bych o něho přišla. Podívala jsem se na jeho překrásně oči a jako by se celý čas zastavil. Jen on a já. Zase mi srdce bušilo o závod, tak jsem se odtrhla a šla obejmout kluky. Jimin si prohrábl vlasy a šel za JungKookem. Je mi ho trošku líto. Jaký člověk může někoho obejmout a pak od něho utéct. Já to musela udělat, jinak bych ho na místě políbila. Když přišel JungKook, tak jsem ho objala jako omluvu za to, co jsem mu udělala. Pak jsme šli do obchodního centra si prohlídnout věci. Po 10' jsem si musela odskočit, tak tam kluci na mě čekali.

Jimin's POV

Bo Na si šla odskočit, tak jsme tu na ni čekali.
,,Kdy ji to řekneš?" zeptal se Taehyung.
,,Nevím. Dneska jsem chtěl, ale jak vidím, tak to asi necítí. Objali jsme se a ona se pak odtrhla."
,,Neboj, myslím, že to má stejné " pozbuzoval mě JungKook. Kéž by měl pravdu. Dneska ji chci zazpívát písničku, kterou jsem pro ni napsal.

Radši jsem si šel odskočit, nechci nakupovat s plným měchýřem.
,,Kluci, čekejte tady. Jdu si odskočit a Bo Ně ani slovo!"
,,Neboj" řekl mi Jin.

Taehyung's POV

,,Kluci, myslíte, že jí to vážně řekne?" zeptal jsem se, kdyz Jimin odešel.
,,No, on ji má rád už fakt dlouhou dobu a nic neřekl. Nemyslím si, že se odváží."
,,No ale předtím nic neřekl, protože si myslel, že tu nezůstane. Když to teď nějak zařídil, tak mu nic nebrání se jí vyznat."
,,Komu se Jimin vyzná?" Všichni jsem se lekli, když jsem ji uslyšeli. Otočil jsem se a za mnou stála Bo Na, která se tvářila zmateně.
,,Co? O čem to mluvíš?" snažil jsem dělat ze sebe hloupého, ale Bo Na mě vždycky prokoukne.
,,Slyšela jsem vás. O jaké holce se ti bavíte? On má rád nějakou holku?"
,,A ty si neslyšela, kdo je ta holka?"zeptal se Suga.
,,Ne. Tak mi to konečně řekněte."
,,Jimin má rád ...jednu holku. Jméno...nám neřekl" řekl jsem ji nejistě.
,,Ale neříkej Jiminovi, že jsem ti to řekli."
,,Co mi nemáte říkat?" Najednou se za námi objevil Jimin. Zpanikařil jsem a než jsem chtěl něco říct, Bo Na mě předběhla.
,,To, že máš rád nějakou holku, o které nevím." Jimin zkameněl a podíval se na mě vražedně.

Don't believe in true love [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat