Dneska bylo pondělí a nemusela jsem nikam, tak jsem si ještě válela v posteli, dokud mě nezavolala máma , že jí mám pomoct s obědem. Rychle jsem vstala, protože máma říkala oběd a zapla si mobil a bylo 12 h . To jsem prospala 12 hodin? Rychle jsem vstala, vyčistila si zuby, opláchla si obličej a už byla dole. Úplně jsem zapomněla, že dnes jdu ven s Jiminem.
,,Mami , proč si mě nevzbudila dřív?"
,,Budila jsem tě, ale ty si nevstala, tak jsem to vzdala." Vždyť jsem spala včera brzo. Asi jsem moc přemýšlela a nevnímala , kolik bylo.Snědla jsem rychle rýži a šla nahoru. Připravila jsem si oblečení a vlastně jsem se už převlíkla, protože byli 13h. Učesala jsem se a udělala do strany jeden volný cop a přes to jsem si nasadila klobouk. Vzala jsem si bílý krajkovaný tílko a světlé modré roztrhané kraťasy. Do tašky jsem si dala peněženku, klíče , sluchátka a samonabíječku, kdyby se mi vybil mobil. Nezapomněla jsem včera vyprat Jiminův šátek a strčila ho do tašky. Dala jsem si lehký make-up, řasenku a už jsem byla hotová. Neberu si bundu, protože dnes počasí říká, že bude svítit. Ta celá příprava trvala dost dlouho a už byly 13:50. Vyšla jsem z domu a počkala na Jimina. Byla jsem docela nervózní, ale když jsem uviděla Jimina, tak ze mě spadla všechna ta nervozita a šla jsem k němu a objala. Objetí mi vřele oplatil a zavedl mě k jedné motorce.
,,Nechtěl jsem , abychom šli pěšky, tak jsem si půjčil od táty motorku. Nejezdí tak špatně."
,,Aha" řekla jsem a nasadil mi helmu a já se na něho usmála. Nasedl si jako první a já za ním. Když jsem se rozjeli, měla jsem ruce položené na svém klíně a málem jsem spadla ,ale naštěstí Jimin mi vzal ruce a přitáhl si je ke svému břichu.
,,Drž se mě pevně nebo upadneš."
,,Dobře , promiň" řekla jsem a držela ho a ucitíla jeho vymakané břicho a trochu jsem se začervenala , ale naštěstí me Jimin nemohl vidět. Cesta trvala dost dlouho, tak jsem si položila svoji hlavu na jeho záda.Jimin's POV
Když jsme se rozjeli, tak Bo Na málem spadla , tak jsem si přitáhl její ruce k mému břichu. Cítil jsem její teplé ruce na svých břišáků a viděl jsem ji přes zrcadlo, jak se začala červenat a usmívat. Docela jsem se zasmál , ale potichu. Potom si položila svoji hlavu na moje záda , protože cesta trvala trošku dýl.
Když jsme dorazili na místo, tak její hlava byla ještě na mém rameni a nevšimla si, že už jsme tady. Po minutě si toho všimla, tak šla rychle dolů a upadla. Trošku jsem se zasmál a pomohl ji vstát.
,,Čemu se směješ?" řekla roztomile a naštvaně.
,,Ne, jenom že seš roztomilá" řekl jsem a všiml jsem si, jak se červená a otočila se na druhou stranu. Dal jsem svoji ruku na její rameno a řekl jsem :,,Jdem."Bo Na's POV
Venku bylo krásně , tak jsem si zavřela oči , když jsem si položila hlavu na Jiminova záda. Nějak jsem nevnímala okolí, takže jsem nevěděla, že jsme už dávno dorazili. Když jsem si uvědomila, že jsme tu, tak jsem se snažila co nejrychleji vystoupit a při tom jsem uklouzla a upadla na zadek. Aish zase ze sebe dělám debila před Jiminem. On se jen zasmál a pomohl mi vstát. Pak mi řekl, že jsem roztomilá a já se úplně začervenala a otočila se, aby mě neviděl. Pak jsem ucítila jeho ruku na svém rameni a už mě někam tahal.
,,Máš rádá horské dráhy?" zeptal se.
,,Samozřejmě" odpověděla jsem s nejistotou.
,,Páni, nikdy jsem nepotkal holku, která má rádá horské dráhy. A to je dobře, protože tamhle vidím jednu " řekl mi a ukázal na jednu fakt velkou horskou dráhu. Cítila jsem, jak se mi sevřě žaludek, ale já to zvládnu.Nějaký chlap nás naštěstí pevně připoutal a pak se to rozjíždělo. Klobouk jsem si dávno uklidila ,protože nechci nic risknout . Jak se to rozjíždělo, tak jsem to ještě zvládala , ale konec byl docela brutální. Zavřela jsem si oči a silně objímala Jimina, který si to hodně užíval .Ne tu horskou dráhu, ale to objetí i když při tom vypadal, že nedýchá.Po 5 minutech to skončilo a já ho pořád objímala. Pak jsem toho chudáčka konečně pustila a konečně mohl zase dýchat. Pak se strašně začal smát a já nevěděla , kvůli čemu a podívala jsem se na odraz pokladny a uviděla jsem svoje rozcuchané vlasy. Silně jsem praštila Jimina do ramen a on uplně vyjekl bolestí. Udělala jsem si zase cop a dala ho na stranu.
ČTEŠ
Don't believe in true love [DOKONČENO]
ФанфикObyčejná holka, která touží po svobodě. Jednou se jí to podařilo ,ale když se zdálo, že si jde za svým snem, tak se to všechno zvrátí a zase bude uvězněna. Chtěla se vzdát svého snu, jenže když se všechno zdálo být špatné, tak přeci se objevil jeden...