4. My secret love

1K 60 0
                                    

Jen překvapeně jsem na něho koukala , ale užívala jsem si ten polibek. Že by to taky cítil? Ale pak jsem ho jemně odstrčila .
,,Promiň ale já nemůžu. Mám tě ráda, hodně ráda, ale ty dneska odcházíš a začínáš nový život ,protože budeš potom slavný " podíval se na mě a já jsem vstala ale držel mě za ruku. ,,Copak ty mě nemiluješ? Známe se dlouho , ale nikdy jsem si to nepřiznali, že se milujeme. Věřím, že společně to dokážeme. " ,,Samozřejmě , že tě miluju,hodně miluju. Ale až budeš slavný, tak na mě zapomeneš , protože budu tisíc kilometrů daleko od tebe. Víš, že vztahy na dálky moc nefungují." Ale pak mě zase políbil.
,, Nebudu jinej a nikdy na tebe nezapomenu. Já bych vztah na dálku vydržel a přesně za rok bych tě navštívil. Na to ti dám svoje slovo a ty víš, že svoje sliby vždycky plním." Podívala jsem se na jeho krásně oči a chtěla mu věřit, ale moje srdce říkalo, že bych ho měla nechat jít. Vždyť všichni slavní si užívají se striptérkami v baru a já vím, že Beak Seung Jo dokáže toho hodně vypít a potom se nebude ovládat.

Ještě jsem se na něho koukla a řekla:,, Slíbíš mi to? Víš, že normáně nevěřím na pravé lásky a ty seš moje první láska a nechci abych se trápila, protože jsem taky dost citlivá a ..." když jsem to chtěla doříct, tak mě zase políbil. Asi mě tím chtěl umlčit.

,,Slibuju, že za rok se vrátím pro tebe a nebudu tě podvádět,protože seš to nejcennější v mém životě. " Usmála jsem se na něj a objala.

Už bylo 8h a už jsem se musela rozloučit s mým oppa. Bude mi strašně a chybět, ale budeme si skoro každý den skypovat.
,,Víš, že mi budeš strašně chybět?"řekl mi. Aww jak on je tak roztomilý. Láme mi srdce , když ho opouští .
,,Taky mi budeš chybět. Budeš mi často volat?" zeptala jsem se.
,,Samozřejmě že ano." Dal mu poslední pusu a už jel taxíkem na letiště.

Šla jsem do svého nového pokoje si pouštět písničky a přemýšlet o našem vztahu, jestli nám to bude fungovat. Mám pár pochyb, ale miluju a věřím mu, tak věřím, že to zvládnem. Ale když je 1 rok tak dlouhá doba. Už jsem nechtěla o tom přemýšlet a šla spát.

O 3 měsíc později...

Pořád trčím tady na venkově. Už jsou to 3 měsíce,co tu jsem. Se Seung Jonem jsme pořád v kontaktu. Voláme si skoro každý den. Zatím nám to funguje , ale zbývá ještě 9 měsíců. Dneska je neděle, tak jsem si šla zaběhat. Teď chodím běhat každou neděli. Nechci ztratit postavu. Jinak chodím teď chodím na lekce práv,protože máma chce,abych byla právničkou. Nechápu, jak mě k tomu donutila, ale zatím mě to baví. Jinak tancuju pořád,protože bez tance nemůžu žít. Ty lekce mám v pondělí,středu a čtvrtek.

,,Ahojj můj oppa. Co děláš?" Volala jssm si teď se Seung Joem.
,,Ahoj lásko, právě jsem doma a chystám se na další konkurz." On totiž už dotočil svůj film za týden bude v kinech. Už je trailer. Hrajem tam hlavní roli a má tam velký románek s nějakou herečkou. Předtím se mi to nelíbilo, ale je to herectví a jsem ráda, se na něho můžu koukat před televizi. Už je docela populární. Teď ho všichni chtějí do jejich filmech.

,,Aha tak ti držím palce."
,,Promiň, ale už musím. Miluju tě" mi řekl a rozloučili jsme se.

Osprchovala jsem se,protože po běhaní dost smrdím. Měla jsem večeří a večer šla ven na čertvý vzduch.

O 5 měsíců pozdě...

Páni , nevěděla jsem, že tu přežiju 8 měsíců. Nenašla jsem si tady ještě kamarády. Jen jsem se tady učila a byla venku sama, ale měla jsdm tady moře,tak to bylo dobré. Se Seung Joem je to v poslední době trošku jiné. Točí další film a nemá na mě čas. Já mu to nemám za zlé, ale práve jsem se o tohle obávala. Už byly i nějaké ty drby, že s někým spolu chodí, ale vysvětlil mi , že to není pravda a já mu věřila. Hodně mu věřím. Už týden jsme si nevolali. Chtěla jsem mu zavolat,ale nechci dolejzávat. Teď jen čekám, až mi zavolá, něco mi říká, že se toho nedočkám.

Dneska je pátek, takže mám volno. Byla jsem zase venku a vidím, že vedle našeho domů je cedule prodáno, takže se tu asi někdo přistěhuje. A není to jen jeden dům, za tím domem jsou ještě 6 domů, které jsou taky prodány. Že by tady byli najednou tolik lidí? Doufám , že i nějaké děti v mém věku, protože už se tu nudím.

Teď jsou 8 a už jsem to nevydržela a zavolala mu. Co když se mu něco stalo?

Mobil zvonil asi 10 min než to někdo vzal. Ten hlas byl vyšší než má Seung Jo a na tenhle hlas bych nikdy nezapomněla. Hned jsem poznala, že je to ....

Don't believe in true love [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat