Když jsem se otočila,spatřila jsem jednoho chlapce,ale neviděla jsem mu do obličeje,protože svítilo sluníčko. Sedl so vedle mě a začal mi utírat rozteklou řasenki svým šátkem. Snažila jsem se o úsměv,ale bylo to marný. Najendnou jsem se zase rozbrečela a otočila se na stranu, aby mě nemohl vidět. Najednou jsem ucítila, jak mě svýma svalnatýma rukama otočil a objal mě.
,,Nemusíš skrývat svoje slzy. Nevím proč brečíš, ale jestli ti to dělá dobře, mužeš se mi vybrečet na rameno." řekl svým hezkým hlasem.Položila jsem si hlavu na jeho rameno a řekla :,,Děkuju."
Po minutě jsem se vzpamatovala a odtáhla se od něho. Teď jsem si ho mohla dobře prohlídnout a byl celkem pohledný. Jeho černé vlasy splývaly s jeho velkýma hnědýma očima, které na mě teď zíraly. Podal mi šátek a já si tím utřela svoje slzy.
,,Ještě jednou díky" řekla jsem.
Jinak já jsem Jimin. Nově jsem se tu přestěhoval s mou rodinou a s mými kamarádami. " řekl ten hezký kluk.
,,Já jsem Bo Na. Ráda mě těší" odpověděla jsem mu.
,,Copak tady dělá taková chudinka sama venku a ještě k tomu brečí?"zeptal se.
Já se usmála a řekla:,, No já tu bydlím skoro rok a nenašla jsem si tady žádné kamarády" odpověděla jsem.
,,A proč seš tak smutná a řveš před celou propastí?" zeptal se a přitom se smál. Já jsem se taky rozesmála. ,,Tys mě slyšel?" zeptala jsem se.
,, I moje babička by tě slyšela a ta je v nebi." řekl. Bylo mi ho trošku líto.
,,Aha to je mi líto. Jinak moje trable necháme radši stranou. Nechci tě do to zatáhnout" řekla jsem.
,,Jak chceš, nebudu tě nutit" řekl milým hlasem. ,,Jinak kde bydlíš? Ne , že bych byl nějakeh perverzák, což nejsem" řekl a oba jsem se rozesmáli.
,,Bydlím tam v těch nových domech" odpověděla jsem.
,,Fakt? Tam bydlím taky , teď jsem se tam přestěhovali" řekl.
,,Opravdu ? To je náhoda" řekla jsem.
,,Nejsem tady jediný, jsou tady i mí přátelé. Můžu tě s nima seznámit. Chci tě nejak rozesmát ,jestli můžu" zeptal se. ,,Samozřejmě" odpověděla jsem a strčila si mobil do kapsy s kleštičkami a šla za ním.Jimin's POV
Šel jsem jen tak kolem ,protože jsem se tu nově přestěhoval. Najednou jsem uslyšel něčí řev, hodně naštvaný,holčičí řev. Utíkal jsem za tím hlasem a spatřil plačící dívku, která seděla na kameni. Bez zaváhání jsem šel za ní a pohladil ji na zádech. Zakoukal jsem se do jejich očí , které byly velké a uplakané. Asi ji něco trápilo. Vyndal jsem svůj šátek z kapsy a utřel jí řasenku. Potom se otočila na druhou stranu a asi brečela ,tak jsem si ji otočil zpátky a objal ji. Nerad vidím lidi brečet. Řekl jsem ji, ať se vypláče a po minutě se odtrhla. Pak jsme se seznámili a já se jí snažil nějak rozesmát a dařilo se mi. Když přestal brečet, všiml jsem si, jak je krásná. Pak jsme se seznámili a zjistil jsem, že bydlí hned vedle mě. Neměla tu kamarády, tak jsem ji mohl být na užitku. Chci ji vidět se smát,protože jí úsměv moc sluší. Zavedl jsem ji k naší partě,protože ti bydlejí taky vedle mě. Je nás tady celkem 7. Znám kluky od dětství a rodiče se taky hodně dlouho znají.
Napsal jsem Taehyungovi ať sem přivede partu , že jim chci někoho představit.
,,Kluci,tohle je Bo Na,která tu bydlí vedle mého domu. Bo Na, tohle je Suga,Jungkook aka Kookie,Rap Monster aka Rap Mon, J-Hope, Taehyung aka V a Jin."
,,Ahoj, rád tě poznáván" řekli kluci naráz."
,,A spolu jsem si říkáme BTS" řekl jsem a udělali náš pozdrav.
,,Aha, rádá vás taky poznávám" řekla Bo Na.Bo Na's POV
Na místě tam byla nějaká parta kluků, asi to byli jeho kamarádi. Seznámili jsme se a zdály se mi být milý. Hlavně ten Teahyung , protože pořád nějak blbl a bylo to hodně roztomilý.
,,Jak dlouho tady bydlíš?" zeptal se Rap Mon.
,,Už tu budu skoro rok. Bydlím tady s mámou a babičkou, ale možná dočasně" odpověděla jsem.
,,Jakto že dočasně?" zeptal se Jimin roztomilým hlasem.
,,No, umřel mi děda, proto tady bydlím , abych pohlídala s mámou babičku. Bydlela jsem v Americe, ale řekla jsem dočasně, takže nevím , kdy se odstěhuju. Může to být i za několik let , ale zatím se mi tady líbí, jen je tu nuda" řekla jsem.
,, No myslím , že se už nebudeš nudit,když tu jsme teď my" řekl J-Hope a měl perverzácký pohled ,ale Jimin ho silně praštil a všichni se rozesmáli.
,, My jsme tady nově, takže nás můžeš někam zavést" řekl Teahyung.
,, Je tady jedno hezké moře, kde chodívávám relaxovat " řekla jsem.
,,Takjo , tak jdem. Naviguješ" řekl Jimin a vzal mě za ruku .Po 10 minut jsme tam byli a kluci si užívali ten hezký pohled . Udělali si pár fotek a i společných selfíček. Šli jsme si namočit nohy a kluci už beželi a už byli všichni mokří, až na mě. Když si mě Jimin všiml, že jsem suchá, tak mě chtěl vzít na záda , ale já utekla. Asi minutu jsme se honili než jsem to vzdala a chytl mě.
,,Ne prosím, nedávej mě do vody" prosila jsem , ale mě zvedl a vedl mě ke klukům. Ti se cákali a byli od paty mokří. Když jsem se blížili, tak jsem udělala psí očíčka, ať mě pustí , ale to už jsem nebyla v jeho náruči. Hodil mě a já si zacpala nos a pak jsem ucítila něčí ruce. Byly to Teahyungovi ruce a pak mě hodil zase k Rap Monovi. Takhle si se mnou asi 3 minuty házeli, než jsem řekla, že se mi motá hlava. Jin mě odnesl na hladinu , ať si odpočinu a já si lehla.Po 10 minutech jsem vstala a šla se projít. Chtěla jsem si očistit hlavu, ale najednou jsem se vzpomněla na Seung Joa a už mi tekly slzy. Pak mě nějaké mokré ruce objaly ze zadu a já tak vyjekla. Otočila jsem se a byl to Jimin.
,, Áááááah" vyjekla jsem a on pak spadl na zem se záchvatem. Pak jsem se na něho koukla naštvaně .
,,Mě..la ses vi..dě..t" řekl a přitom se ještě víc rozesmál.
,,Už mi to nikdy nedělej. Víš jak jsem na tyhle věci citlivá?" řekla jsem a při tom se na něho usmála. Úsměv mi oplatil a pomohla jsem mu vstát, ale silou mě stáhl dolů . Najednou jsem byla na jeho hrudi a dilvali jsme se do očí a on si všiml, že jsem předtím brečela. Rychle jsem vstala , ale pozdě. Už mě chytl za loket a zeptal se :,, Co se stalo? Ty si brečela?" Otočila jsem hlavou pryč , utřela si slzy a pak se otočila zpátky.
,,Co? Ne ne , nic mi není a nebrečela jsem" řekla jsem a snažila se udělat falešný úsměv .
,,No když říkáš , tak se nebudu vyptávat,protože nesnáším vidět lidi brečet. Můžeš mi kdykoliv cokoliv říct, jasný?" řekl a já kývla.
,,Pojď , jdem za klukama" řekl a šli jsme.
,,Kde jste byli?" zeptal se Suga.
,,Jen se projít" odpověděl Jimin.
,,A při procházce jste nenašli žádné ručníky?" zeptal se JungKook a vymačkával si vodu z trička.
,,To vydržíte. Neměli jste tam jít oblečení. " řekla jsem a vyplázla jazyk na Teahyunga. Ten mě začal honit, ale Jimin mu podkopl nohy a spadl na J-Hopa, který se snažil postavit hrad. Achh ti kluci.
,,Nechovejte se jako děti a vydržte to" řekl Jin. Všichni pak odpověděli:,,Ano mami" a všichni se rozesmáli.
,,Sundejte si trička nechte to tady , až to vyschne a půjdem se projít" řekla jsem a všichni to udělali. Když jsme se otočila tak jsem asi málem omdlela , když jsem uvidila Jiminovo vymakané tělo. Pak si všiml , jak si ho prohlížím a usmál se. Hned jsem se otočila pryč , ale pak mě vzal za ruku a šli jsme ke klukům. Pozorovali jsme západ slunce a pořád jsme se drželi za ruce . Jin si toho všiml a řekl, že udělá fotku. Podala jsem mu můj telefon a udělal několik fotek a kluci všemožně pózovali a Jimin si mě víc přitáhl . Potom mě dal na jeho ramena a už jsem si myslela , že spadnu, protože jsem já měřím 172 cm a Jimin asi 174 cm.Pevně jsem se držela jeho hlavy,protože jsem se fakt bála.
,,Neboj se . Pusť se nebo mě udusíš. Věř mi, nespadneš" řekl Jimin a já se pustila a div jsem nespadla.Jin udělal asi 20 fotek a já už chtěla dolů, ale mě nechtěl dát dolů. Řekl, ať se nebojím a pustím se a že mě zezadu někdo chytne. Samozřejmě jssm to odmítla, protože jsem nehodlala teď zemřít. Nakonec jsem musela souhlasit,protože už jsem chtěla jít dolů. Zavřela jsem oči a pustila se...
ČTEŠ
Don't believe in true love [DOKONČENO]
ФанфикObyčejná holka, která touží po svobodě. Jednou se jí to podařilo ,ale když se zdálo, že si jde za svým snem, tak se to všechno zvrátí a zase bude uvězněna. Chtěla se vzdát svého snu, jenže když se všechno zdálo být špatné, tak přeci se objevil jeden...