Jen debilně jsem na ně čuměla a čekala na vysvětlení.
,,Taky si mi chyběla Soohyun" řekl Jimin. Pak si mě všiml a pustil ji.
,,Soohyun, rád bych tě představil s mojí...lektorkou. Jmenuje se Bo Na." Vážně? Řekl jenom lektorkou?!,,Jsem Soohyun, Jiminova nejlepší kamarádka. Ráda vás poznávám." Podala mi ruku a já se falešně na ni usmála.
,,Víš co je vtipný Jimine.Že se jmenuje stejně jako ta tvá ex, která tě bezcitně opustila" řekla Soohyun a zasmála se. On se na mě ani nepodíval. Bezcitně opustila? Jeho nejlepší kamarádka? To si hned našel nějakou novou za ty 2 roky? Byla jsem docela naštvaná, ale uklidnila jsem se .
,,Vážně? Co o ní víš?" zeptala jsem se schválně.
,,No, jen to , co mi povyprávěl Jimin. To, jak ji strašně miloval a ona ho jen tak opustila. Já bych tohohle méďu nikdy neopustila" řekla a zmáčkla Jiminovy tvářičky. Nechápu, jak ji mohl tohle říct.,,Jestli mě omluvíš, musím si odskočit" řekla jsem a šla ven z té místnosti. Cítila jsem po tvářích slzy, které jsem hned utřela. Pak mě někdo vzal za ruku. Byl to Jimin. Neměla jsem chuť si s ním promluvit, tak jsem dala jeho ruku pryč a šla rovně. On mě pak zatáhl do jedné místnosti.
,,Nech mě to vysvětlit" prosil.
,,Nemusíš, už jsem to všechno pochopila. Našel sis novou nejlepší kamarádku, které si o mně nakecal špatné vlastnosti. Ale víš co? Mně to nezajímá" řekla jsem mu a chtěla jít pryč, ale on mě nepustil.
,,Není to pravda."
,,Mě to nezajímá. Teď mě pusť než ti něco udělám" teď už mi vážne tekly slzy.
,,Ty brečíš?" zeptal se.
,,NE! A UŽ UHNI" řekla jsem a odstrčila ho pryč a utekla na záchod , abych si utřela obličej. Proč brečím? Jenom mě zklamalo to, že mi o ní nikdy neřekla a že si našel novou nejlepší kamarádku. Asi jsem byla na něho moc tvrdá. Za ty 2 roky si asi potřeboval o tom s někým popovídat. Ale vždyť má kluky, tak proč si našel nějakou novou kamarádku. Co když spolu chodili? To je jedno, mě to nezajímá. Najednou se u dveřích objevila Soohyun.,,Jee ahoj Bo Na. Ty brečíš? Co se stalo?" začala se mě vyptávat . Aish už teď se mi zdá otravná. Jak se s ní může Jimin kamarádit? Počkat, žárlím teď?
,,Jen mi něco spadlo do oka. Není to vážný" řekla jsem. ,,A jaký máš vztah s Jiminem?" zeptala jsem se Soohyun.
,,Jsme jen nejlepší kamarádi. Dlouho jsme se předtím neviděli a strašně mi chyběl. Mám ho opravdu ráda, ale jak vidím, tak pořád myslí na tu zatracenou ex. Aish kdyby neexistovala, byla bych teď šťastná s Jiminem!" pronesla naštvaně a bouchla do umyvadla. Vážně na mě myslí? Trochu jsem se usmála a Soohyun si toho všimla.,,Proč se usmíváš?" zeptala se.
,,Ne nic."
,,A jaký máte vztah vy" zeptala se.
,,My? Žádný. Jsem jen jeho lektorka" řekla jsem.
,,Ufff" pronesla.
,,Proč uff?" zeptala jsem se.
,,Ne nic. Jen to , že nebudu mít další konkurenci , abych byla s Jiminem. Stejně si nemyslím, že bys zrovna ty s ním chodila" řekla. Docela se mě to dotklo!,,Jak to myslíš?" zeptala jsem se.
,,Nejseš jeho typ, takže se do něho nezamiluj, protože je MŮJ. Jinak moc ráda jsem tě poznala" řekla a šla pryč. Aish teď mě hodně naštvala. Chtěla jsem ji říct pravdu, ale nevím, proč bych to dělala. Ať si jde za Jiminem. Lhal mi a to bolí.,,Musím jít dál" pronesla jsem pro sebe a šla ze záchoda. Šla jsem zase do místnosti, kde na mě kluci čekali a Soohyun se jenom motala kolem Jimina. Když mě uviděl, šel za mnou a chytl mě za ruce.
,,Není ti nic?" zeptal se. Dala jsem jeho ruce pryč, protože jsem viděla, jak se na nás koukala Soohyun.
,,Jsem v pohodě. Jdem cvičit!" řekla jsem a snažila se usmívat. Po chvilce ke mně přišel Joon.
ČTEŠ
Don't believe in true love [DOKONČENO]
FanfictionObyčejná holka, která touží po svobodě. Jednou se jí to podařilo ,ale když se zdálo, že si jde za svým snem, tak se to všechno zvrátí a zase bude uvězněna. Chtěla se vzdát svého snu, jenže když se všechno zdálo být špatné, tak přeci se objevil jeden...