Bo Na's POV
Po chvilce zas přišel Joon. Jsem zvědavá, o čem si povídali. Nevěděla jsem, že se kamarádí.
,,O čem jste se bavili?" zeptala jsem se.
,,Ale o ničem důležitém. A zítra máš čas? Vážně chci s tebou ven."
,,No , zítra vyzvedávám Yul z letiště."
,,Yul?"
,,Ano. Tys nevěděl, že sem příjde. Dočasně mě nahradí, protože ještě nemůžu tancovat."
,,Aha, jsem nevěděl. Tak zítra ji jdem společně vyzvednout? Dlouho jsem s ní nebyla v kontaktu."
,,Se mnou už jde Jimin a JungKook, ale můžeš se přidat."
,,Proč musí jít Jimin? Máš mě , ne?"
,,Ale on na tom trval a chce na mě jen dávat pozor. On byl u toho, když mě ten debil opilec zbil."
,,Ehm..jaký opilec?" zeptal se nervózně.
,,Nevím, někdo v baru. Nic si nepamatuju."
,,Tak ať to byl kdokoliv, je to debil. Ale radši už na to nemysli. A kde budeš dnes spát?"
,,No...asi tady."
,,Cože?! Proč?!"
,,Jen to, že na mě musí dát Jimin velký pozor. A nějak jsem mu to slíbila."
,,Ale můžeš pořád spát u mě."
,,To jo, ale tady je víc lidí. Neboj, nic se mi nestane."
,,Právě že se bojím."
,,Čeho? Jsou to kluci, které znám fakt dlouho. Prostě se nestrachuj. Zavolám ti ještě večer."
,,Tak fajn. V kolik mám tady být zítra?"
,,Yul přiletí v 10 hodin, tak tu buď asi v 9h."
,,Fajn, tak já už jdu. Měj se " řekl a šel blíž ke mně. Snažil se mě políbit, ale já nachvilku ztuhla. Nakonec mi dal pusu na tvář a odešel. Aishh myslím, že dávám najevo, že ho moc nemiluju. I když ....NE...já ještě nevím, jak to cítím. Je mi líto Joona, ale cítím, že mé srdce patří Jiminovi.,,Bo No? Chceš něco k jídlu?" zeptal se Jimin a vešel do pokoje.
,,Ne, už jsem jedla. A dík, že tady můžu zůstat."
,,Můžeš tu zůstat kdykoliv. Budu tu vždycky pro tebe."
,,Dík."
,,A budeš spát v mém pokoji, víš to?"
,,CO?"
,,No, tohle je můj pokoj a ty ležíš na mé posteli."
,,A nechceš spát na gauči?"
,,Ne, potřebuju svou postel."
,,Tak já budu spát na gauči."
,,Nee, takhle jsem to nemyslel. Spi v posteli. Budu spát na té druhé pulce, ok?"
,,Ok" řekla jsem a usmála se. To budu spát s Jiminem v jedné posteli? Jako už jsem to zažila, ale pořád chodím s Joonem. Ale Jimin ví, že mám teď ráda i jeho, takže nevím, co mi může udělat.******
Dojedli jsme večeři a já jsem si zapomněla kufr v autě.
,,Chceš, abych tam došel?" zeptal se Jimin.
,,Ne, to je jedno. Už je stejně pozdě."
,,Tak ti aspoň něco pujčím" řekl a začal hledat oblečení.
,,Na" hodil mi tričko a jeho trenky."
,,Trenky? Vážně?" zeptala jsem se.
,,Pravděpodobně ti budou velký, tak to bude vypadat, že máš na sobě kraťasy."
,,A to nemáš jiný potiskl než s unicornem? Ani jsem nevěděla, že máš něco s unicornem."
,,No, je to jediný s unicornem a vypadá vtipně."
,,Tak já se jdu převléct. Nevstupovat!" řekla jsem a zamkla se v koupelně. Za 10 minut jsem byla hotová a Jimin byl zas polonahý. Já si na tohle snad nikdy nezvyknu.,,Koupelná je volná. A prosím, vem si něco na sobě."
,,Proč? Nelíbí se ti to?" řekl a začal se ke mně přibližovat. Pořád jsem ustupovala až jsem spadla nakonec na postel. On se zachechtal a šel do koupelny. Aishhh jak trapný! Zkoukla jsem si socialní sítě a pak mi zavolal Joon.,,Ahoj, seš v pořádku?"
,,Jo jsem, nevím, proč bych neměla být."
,,Jen tak. Už si jedla?"
,,Ano, jedla. Nemusíš mě kontrolovat mami."
,,Promiň, jen strach. Tak se uvidíme zítra. Miluju tě, dobrou."
,,Ehmm, já tebe taky. Tak ahoj" hned jsem to típla a položila mobil na stůl.,,To byl Joon?"
,,Tys nás slyšel?"
,,Ne."
,,Aha, jo byl to Joon" oddechla jsem si. Aspoň neslyšel to ,,Já tebe taky".
,,Můžu se na tebe něco zeptat?" zeptal se Jimin a šel blíž ke mně. Byla jsem překvapená.
ČTEŠ
Don't believe in true love [DOKONČENO]
ФанфикObyčejná holka, která touží po svobodě. Jednou se jí to podařilo ,ale když se zdálo, že si jde za svým snem, tak se to všechno zvrátí a zase bude uvězněna. Chtěla se vzdát svého snu, jenže když se všechno zdálo být špatné, tak přeci se objevil jeden...