5.Zlomené srdce

961 60 0
                                    


Hned jsem poznala , že je to Oh Ha Ni. Už jsem si myslela, že tenhle hlas už nikdy neuslyším, ale asi jsem se zmýlila. Co by dělala  v Americe? Já myslela, že se z ní stala  právnička. Ale nejdůležítější otázka je, PROČ BY BRALA TELEFON BEAK SEUNG JOA?!!
,,Halo? Jé tady někdo?"řekla Ha Ni.
,,Halo? Ehm tady...Bo Na." Dořekla jsem to a pak řekla:,,Jaká Bo Na? Kdo jste a proč voláte?" Zněla dost opile. Slyšela jsem hudbu , takže jsem poznala , že jsou v baru.
,,Mohla byste  mi dát k telefonu Seung Joa?"řekla jsem.
,,Proč bych to měla dát. A zníte skoro stejně jako jedna holka,která byla mým nepřítelem a velkou děvkou." Když to dořekla,tak jsem se tak naštvala a řekla:,, VŽDYŤ TO JSEM I JÁ, TA DĚVKA ,KTERÁ TI PŘEBRALA GO MI NAMA!" I když to nebyla pravda, ale byla jsem tak naštvaná.

Trochu zmlka a já řekla:,, Ahoj Oh Ha Ni , dlouho jsme se neslyšeli. Já bych tvůj hlas poznala všude a tys už na mě zapomněla? A proč bereš telefon mýho kluka?"
,,Co? Beak Seung Jo je tvůj kluk? Vždyť je to popularní hvězda a proč by chodil s tebou? "
,,Prostě mi ho dej k telefonu!" řekla jsem naštvaně.
,,No nevím jestli můžu, nechci ho rušit. Práve se líbe s 5 holkama." Když to řekla, hned se mi zastavilo srdce. Co že dělá? A s kolika holkama? Ach ne zase je tu ten pocit,který jsem už jednou zažila , když mi máma řekla, ať se mám vrátit. Ale tohle bylo 100x horší. Vždyť je to Beak Seung Jo. Ale ještě jsem uvažovala, jestli nelže Ha Ni,protože vím jaká je.

,,Dokaž mi to." Řekla jsem a ona zapla cameru. Vypadá pořád stejně, ale ještě víč našmikovnější. Potom jsem viděla na displeji s 5 holkama. Poznala jsem , že je opilej a asi nevěděl , co dělá, ale to ho neomlouvá, že porušil náš slib a hodně pil,protože víme, že to takhle dopadá. V Americe se dokonce líbal s 10 holkama ,ale tam mi to bylo jedno ,ale tohle bylo jiný.

Ha Ni si všimla , že brečím a řekla:,, Ony jsou modelky,takže se nediv, že si je vybral místo tebe." Měla jsem sto chutí jí dát facku ,ale jak.
,,A co ty. Proč se s ním taky nelíbáš?" zeptala jsem se.

,,Já? My jsme jenom kámoši. Jsem i jeho manažerka." odpověděla.

,,Až se Beak Seung Jo probere a bude zvracet, tak mu nic neříkej, co jsem teď viděla. Chci na něho zapomenout,takže tě prosím, abys mu neřekla , že se známe i když jsem o tobě vyprávěla ,ale byla to dlouhá doba a nebude si to pamatovat." řekla jsem rozhodnutě.

,,A proč bych to měla dělat?"zeptala se.

,,Budu se hodně trápit a jestli seš aspoň jeho kamarádka,tak mu to neříkej. Prospěje mu to." A zavěsila jsem. Mobil jsem někam hodila a lehla do postele a začala brečet. Myslím , že už nikdy nepřestanu brečet. Byla to moje 1. láska a takhle skončila. Teď mám velký důvod,proč nevěřit na pravou lásku.

Bylo už půlnoc a já pořád brečela. Zítra mám lekce na práva a asi nevstanu. Zítra se omluvím, že mi není dobře.

Druhý den  jsem vstala ve 12 ,protože mě šla máma probudit v 7 ,ale poznala , že mi neni dobře ,tak mě nechala.

Šla jsem dolů si dát něco k jídlu. Nalila jsem si mléko a na stole mi už máma připravila rýži. Nechala vzkaz, kde bylo psáno, že šla s babičkou něco nakoupit.

Snědla jsem to rychle a šla zase nahoru. Vzala jsem si mobil a začala mazat naše fotky. Při pohledu na ty fotku jsem se tak rozbrečela. Potom mi najednou zazvonil mobil. Byl to Beak Seung Jo. Típla jsem to a po 2 min zase volal. Pak mi začal psát,ale já to ignorovala. Vzala jsem si počítač a koukala se na korejký drama, kde jsem se ještě víc rozbrečela. Pak jsem usnula a vzbudila jsem se ve 14. Vzala jsem si mobil a 10 zmeškaných hovorů od něho a několik spamů. Neřešila jsem to a zase jsem byla na počítači.

Dostala jsem oznámení, že moje oblíbená tanečnice dala nový video,kde tancuje. Zkoukla jsem to a rozbrečela se. Když vidím tanec, hned si vzpomenu na Seung Joa. Takhle to asi nepůjde. Nemůžů ho vidět všude.

Vstala jsem ,zapla hudbu a začala tančit, jenže to bylo hodně jiný. Už jsem necítila tu hudbu,protože jsem neměla důvod proč tancovat. Tancováni byla moje záliba, ale pak to byla naše Seung Joa  a moje záliba a sotva jsem zvládala tancovat bez něho. Ale teď,když mě zradil, nemám chuť na tanec. Vážné nevím, co se to se mnou děje. To jsem milovala Seung Joa tak hodně, že mě teď dokázal tak rychle zničit? Pravá láska asi fakt bolí.

Zaplala jsem si ještě jednou muziku a začala tančit, ale najednou jsem silně spadla na kotník a hrozně zařvala. Nezlomila jsem si naštěstí nic,ale ta bolest byla velká. Ne v té noze, ale v srdci.

Hned jsem to vzdala , šla jsem dolů a trošku kulhala a vzala si led. Potom jsem šla nahoru a zase by zacinkal mobil a byly to další spamy.  Zařvala jsem na mobil:,, UŽ KVŮLI TOBĚ NEBUDU TANCOVAT A TY MI BUDEŠ JEŠTĚ SPAMOVAT?!!" Naštěstí není máma a babička doma nebo by mě poslali to blázince.

Vzala jsem mobil , šla dolů a vzala jsem si kleštičky z garáže. Pak jsem šla z domu a šla na jedno klidné místo s hezkým výhledem,který jsem našla před rokem a chodívám tam přemýšlet. Za 10 min jsem tam byla a stoupla si na kámen a hlasitě zařvala jeho jméno. Potom jsem si z mobili vyndala SIM kartu a roztrhla kleštičkami na malé kousky a vyhodila jsem to dolů, protože dole byla malá propast s rybníkem.

Odložila jsem mobil na stranu a začala brečet. Brečela jsem asi 10 min , než jsem ucítila nějakou ruku na mých zádech . Když jsem se otočila , spatřila jsem jednoho chlapce...

Don't believe in true love [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat