Capitolul 1

249 18 4
                                    

Buna ! Numele meu este Calipso...Calipso Dark, am 14 ani si da,sunt la fel de intunecata ca si numele meu,dar sunt si foarte sensibila si visatoare. De ce? Pentru ca nu am primit lumina..iubire...pentru ca nu am pe nimeni langa mine...pentru ca nu am parinti... Parintii mei au murit cu mult timp in urma.. am ramas cu bunica, care m-a crescut si a avut grija de mine pana acum 2 saptamani.. Ea era singura care ma iubea..acum nu mai am pe nimeni...Sunt singura , intr-o casa imensa,veche, care ma sperie uneori, cu podeaua scartaind, cu mobila veche si prafuita si cu o fereastra sparta prin care intra frigul de afara.

Singurul lucru care ma face bucuroasa este pianul... Un pian putin dezacordat care sta de mai bine de 200 de ani in sufrageria familiei Darck. De cand eram mica, imi placea sa cant la acesta. Bunica mea fusese profesoara de pian la universitate asa ca ea m-a invatat sa cant, ea mi-a predat teoria si istoria muzicii si, tot ea s-a chinuit sa caute vechile ei partituri care contineau studii, preludii, sonate,valsuri si menuete, compuse de Mozart , Czerny , Listz, Beethoven , Bach , Chopin si alti mari compozitori.

Dintre toti, preferatul meu este Chopin. A fost un romantic, un sentimental, la fel ca mine.

In momentul de fata, visul meu cel mare este sa ajung pianista. Dar nu orice pianista. Cea mai buna din lume! Vreau sa o fac fericita pe bunica mea si sa ii arat ca nu degeaba m-a invatat lucrurile acelea frumoase si sa imi arat mie ca pot mai mult decat sa stau in umbra. Dar, indiferent cat de mult as munci, nimeni nu ma va promova si de aceea, am dat examen la un liceu de muzica. In fiecare zi am trecut pe la liceu sa vad daca am intrat,dar nu se afisase nimic...Pana azi! Am intrat si sunt prima pe lista!! Maine va fi si prima zi de scoala ! Ma intreb cum vor fi orele, colegii, profesorii... nu cred ca ar trebui sa imi fac griji pentru astea...SAU DA?!?!


okay deci, daca cineva mai citeste cartea asta, de la capitolul asta si pana la capitolul 4 inclusiv, voi face niste schimbari pentru ca eram clasa a6a cand am scris capitolele alea si totul suna ca dracu deci...le voi corecta mai devreme sau mai tarziu. Eventual cand termin cu examenele si astea. Ah si sfat pentru cei care au citit capitolul asta si n-au fost impresionati: cititi in continuare, de la capitolul 5 devine interesant :))))))))))))))))))))))

ULTIMA DARKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum