Prin magie, doamna Trüde, ne-a teleportat intr-o incapere mare, plina de banci grupate in patru randuri cu cate sase mese, in care, erau asezati noii mei colegi de clasa iar in fata lor, se afla o masa lunga-lunga, plina ochi de sticlute mici, borcanele si borcanase, toate continand dubiosenii ca ochi de broasca sau par de trol. Nu din prima data, l-am observat pe profesorul de potiuni. Era un barbat de varsta mijlocie, parea sever si avea riduri de expresie foarte proeminente.
-Doamna Trüde! exclama acesta cu un zambet fortat pe fata. Aceasta este? Calipso Dark?
"Calipso Dark". Atat a trebuit sa spuna ca toata incaperea sa se scufunde in susoteli.
-Chiar ea. Calipso, ti-l prezint pe Eduard Dupont, profesorul de potiuni si elixire magice. Te rog, i-a loc acolo, spune Trüde aratand cu degetul spre o banca cu un loc liber.
M-am asezat in banca. Se pare ca stau in sfarsit cu o fata.
-Buna, imi spune aceasta putin timida.
-Buna! Eu sunt Calipso, Calipso Dark.
-Timeea Bonabelle, d-dar mi se spune Tim. T-tu chiar esti Calipso Dark? A-acea Calipso Dark?
-Presupun ca nu mai este o alta Calipso, spun eu chicotind.
-Deci zvonurile sunt adevarate...
-Ce zvonuri?
-Ca v-vei invata aici.
-Eh....?Mi-am intors capul si am vazut un baiat care imi intindea o foaie si o pana.
-Buna si tie, spun nedumerita.
-Semneaza!
-Cum?
-Semneaza! Vreau autograful tau!
-Okey...?Am luat pana cu varful proaspat inmuiat in tus si am facut o mazgalitura pe foaie. Imediat ce am terminat, baiatul a pupat foaia si a taiat-o in banca lui.
-SILENZIO! s-a auzit profesorul tipand acoperind susotelile si instant creand liniste. Domnisoara Dark este ca si voi, o simpla vrajitoare. Nu o celebritate. Acum, sa continuam ora. In LINISTE, pune el accentul pe "liniste".
Nici nu observasem ca Doamna Trüde nu mai era in incapere. Ora a trecut repede, incercand sa fiu atenta si sa iau notite cu privire la potiunea de schimbare a infatisarii.-Tema voastra, este sa creati o potiune de schimbare. Aveti indicatii la pagina 13. Liberi, a spus Dupont iar pe fiecare banca a aparut o carte groasa, maro, pe care scria "Potiuni. Arta Amestecurilor Magice."
"Se pare ca voi avea treaba acasa" - gandeam in timp ce imi strangeam de pe pupitru carnetul si stiloul cu calimara.Ne pregateam sa iesim din sala de curs cand s-a auzit un gong sunand puternic si o voce ascutita ne-a anuntat ca ora urmatoare suntem liberi pentru ca profesorul care preda 'Initierea in dreptul vrajitorilor ' intarzia. Cand am iesit pe coridor l-am intalnit pe Igor. Statea sprijinit de usa, cu bratele incrucisate si zambind.
- Ei, deci? Cum a fost?
- Interesant...am si tema.
- Normal ca ai tema, chicoteste el. Te ajut daca vrei!
- Nu, e in regula. Il rog pe unchiul. Crezi ca imi poti face un scurt tur al scolii? Sunt cu totul debusolata. Nu stiu unde sunt salile de curs si nici macar baia, plus de asta am o ora la dispozitie si m-am gandit de ce sa nu profit de ea?
- Respira, ok? isi dezveleste el dintii albi. Sigur ca iti fac un tur, dar te anunt ca nu prea ai ce vedea pentru ca studentii de anul intai nu au acces decat la salile lor de cursuri , sala de sporturi magice , sala de mese si biblioteca aferenta anului de studiu. Te poti plimba prin parc si poti merge la piscina , iar cand se organizeaza festivitati poti avea acces in amfiteatru .Cu fiecare an de studiu parcurs vei avea voie sa vezi si celelalte parti din scoala. Haide ca timpul trece si n-as vrea ca Mr. Arthur - profesorul de zbor sa ma gaseasca aici si sa fiu nevoit sa merg la ora.
- Du-te daca ai ora! Nu vreau sa ai probleme din cauza mea!- Haide, lasa vorbaraia si sa mergem!
Cum clasa mea era prima de pe coridor, Igor mi-a aratat de-a lungul holului si celelalte incaperi in care se tineau cursurile de Initiere in Dreptul Vrajitorilor, Istorie a Magiei, Limbi Moarte.
CITEȘTI
ULTIMA DARK
FantasyULTIMA DARK Calipso Dark face parte dintr-o mare familie de vrajitori. Din pacate parintii ei au murit , asa ca a fost crescuta de bunica ei,Sara, pana cand,moartea a venit si a furat-o si pe aceasta,Calipso acum ramanand singura. Pana la urma Ca...