Capitol 4 : Partea 2

101 15 1
                                    

-Primul membru al familiei Dark s-a nascut pe 6 Iunie 1706 in Londra/Marea Britanie. El se numea Ronald. Era un baiat frumos,zvelt si avea multa personalitate , insa de cand era mic a fost tratat ca un sclav. Nu i se oferea respect,era pus sa munceasca si dormea pe un snop de paie murdare. Pana intr-o zi.

  Pe cand lucra el la piata de fructe,a intalnit o fata,frumoasa foc. Cu par negru ca taciunele,cu pielea alba ca zapada si ochii verzi cum nu s-au mai vazut vreodata. Nu s-a putut abtine si intr-o zi a urmarit-o pe fata sa vada unde locuieste. A mers,a mers si tot a mers si pana la urma a ajuns in fata unui conac. Cand fata a vrut sa intre in curtea conacului, Ronald a oprit-o si i-a spus ca este indragostit de e. Aceasta , fiind  rea si ingamfata, a chemat garzile care pazeau intrarea in conac si a ordonat ca Ronald sa fie aruncat in temnita. Zis si facut, Ronald Dark a fost aruncat in temnita conacului. Ani de zile a stat acolo blestemand-o si facandu-i vraji fetei pe care o credea sortita lui,pana cand, a primt o veste! Fata murise. Vrajile si blestemele lui functionasera, acum, trebuia doar sa iasa din temnita aceea mizera. Asa ca, a pus la cale un plan: in timp ce toata lumea este la inmormantarea fetei,il va vraji pe gardianul care statea in fata temnitei,ii va lua cheile apoi va fugi fara sa fie vazut de nimeni. Si chiar asta a facut. A fugit departe. A plecat din Londra , insa  continua sa faca farmece asupra familiei fetei. La un moment dat s-a indragostit iarasi, dar de data asta s-a casatorit cu cea pe care o iubea si au avut un baietel. Problema era ca sotia nu stia nimic despre el si nici ce se intamplase cu mult timp in urma in Londra. Pana la urma aceasta a aflat si s-a sinucis nesuportand ca sotul ei sa fie un criminal psihopat care mai face si vraji. Ronald vazandu-si sotia cum moare, a innebunit si a murit la scurt timp lasand un mostenitor. Pe fiul lui, James. James a devenit un mare alchimist , dar  mostemimd talentul tatalui sau a descoperit magia. Lasand la o parte cateva generatii ajungem la Sara Dark. Singura care nu a urmat alchimia. Ea a vrut sa fie diferita. A apreciat mai mult muzica. A ajuns profesoara de pian la Conservatorul de la Viena. Tot acolo la Viena s-a casatorit (dar si-a pastrat numele "Dark") si a avut o fata pe nume Sabrina. Sabrina fiind foarte inteleapta , la varsta de 12 ani si-a dat seama ca nu este normala. A decis sa isi intrebe parintii ce se intampla. Acestia nu i-au spus de la inceput dar, vazand ca nu o pot pacali i-au povestit totul ,acum, Sabrina fiind nevoita sa pastreze secretul. Anii au trecut,  iar ea devenea din ce in ce mai pasionata de muzica,pana intr-o zi cand si ea , la randul ei s-a indragostit de un mare alchimist cu care facuse cunostinta intamplator in parc. Pasiunea pentru alchimie crestea,iar cea pentru muzica scadea ,ceea ce o nemultumea pe mama ei. Pana la urma Sabrina s-a casatorit cu Alexander (asa il chema pe alchimist) dar si-a pastrat numele ei de familie si dupa casatorie. Peste cateva luni s-a nascut un nou membru...Calipso...o fetita cu pielea alba, ochii caprui si par saten si cu un talent nemaipomenit la muzica,dar si la magie. Mare veselie a fost in familia Dark.Doar un nou mostenitor se nascuse! Ei bine, veselia nu a durat mult timp: Sabrina,Alexander si Calipso erau in sufragerie si asteptau bunatatile pregatita de Sara. Dintr-odata luminile din casa s-au stins, iar in fata celor trei din sufragerie a aparut un demon cu corp de sarpe si aripi de dragon care s-a napustit asupra lor. De aici nimic nu mai este concret. Unii oameni spun ca demonul i-a ucis pe toti,ramanand doar Sara ,iar altii spun ca doar Sabrina si Alexander au fost ucis ramanand in viata Calipso si Sara. Dar uite! Tu esti in viata ! Si e evident ca tu esti mostenitoarea ! Calipso, tu esti ultima Dark!

ULTIMA DARKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum