Deň potom...

546 29 0
                                    

Po prebudení Nick ešte stále ležal vedľa mňa. Teda, ja na ňom. A obaja sme boli stále nahí. Sakra čo sa tu stalo?
Po chvíli som si už spomenul, čo sa dialo pár hodín pred. OÚ. Takže oficiálne, už nie som panic. Niečo vo mne sa ale zmenilo. Cítil som sa taký.. jarí. Ako keby znovuzrodený. Plný energie. Toto že robí prvý sex s človekom?
Jemne som sa nadvihol a zliezol z postele. Nahmatal som si tielko a boxerky, a bleskurýchlo sa obliekol. Z kresla som vzal nohavice krátke a vyšiel potichu z izby. Z krajiny divov.
Zamieril som rovno do kúpeľne. Zmätene som pozeral na svoj odraz v zrkadle.
Rozcuchané vlasy, spotená tvár. Šedo-modré oči boli ale inakšie. Akási iskra v nich bola. A výraz tváre bol taktiež akýsi iný. Opláchol som si tvár, vyčistil zuby a šiel do kuchyne. Na mikrovlnke ukazovalo čas 3:22 ráno. Pfúúú... to teda bola divoká noc, keď som spal viac ako osem hodín. A za dve hodiny do práce. „Okay, to zvládnem. Stačí sa len zhumanizovať a prebrať."
Nakukol som do izby. Nick sladko spal. Rozhodol som sa, že počkám do štvrtej a potom ho prebudím. Vzal som si mobil a šiel do druhej izby. Z tej som si vzal oblečenie a šiel do kúpeľne.
Na mobile mi pípala smska od Marcely.

Nikuško prepáč mi že som tak skoro odišla, ale doma ma zháňali, ale neboj, prídem ešte.

Poslané o 23:09. Ako sa dostala domov? Odpísal som jej a vyzliekol sa. Pustil som si hudbu - nie moc nahlas ale zároveň, aby som ju počul - a vošiel do sprchy. Horúca voda stekala po pokožke ako už dlho nie. Uvoľnila mi všetky svaly a vyčarovala úsmev. Po sprche som sa obliekol a urobil si kávu. Nick mal ešte dvadsať minút čas. Vyšiel som na balkón a užíval si chladný, skoro ranný vzduch.
Z mobilu mi hralo Panic at the disco a ich Far too young to die. Ako som pil kávu a fajčil cigaretu, začal som sa pohybovať do rytmu pesničky. V tom sa otvorili dvere a v nich stál Nick. Rozosmial sa.
„Čo tu od štvrtej strašíš?" zasmial sa a vyšiel na balkón.
„Heeej, chcel som ťa o štvrtej zobudiť. Prekazil si mi plán."
„Možno nabudúce." Uškrnul sa. Než som sa stihol nazdať, vzal šialku mojej kávy a odpil si z nej. „Hmm.. dobrá." Zavrnil a s očami neustále upretými v mojich si potiahol z mojej cigarety a priblížil tvár k mojej. Pobozkal ma. A vydýchol dym z jeho úst do mojich.
Stoják už od rána? Vážne?!
„Idem do sprchy, zlato." Zavrnil znova a doslova mi naznačil, že mám ísť s ním. Ale veď ja som už bol v sprche! Či mám ísť znova?
Zahasil som cigaretu a ostal na balkóne. Nie, až poobede alebo večer. Teraz nie. Teraz je toho na mňa až moc.

Počul som, ako sa spustil prúd vody. Dopil som kávu a šiel sa obliecť. Z izby som si vzal žehličku a šiel pred zrkadlo v predsieni a prežehlil si svoje vlnité kadere. Okay, to by aj mohlo byť. Vypol som žehličku a šiel do kuchyne. Nick bol ešte stále v sprche.
Vytiahol som z chladničky nejaké suroviny a pár minút na to, už bola kuchyňa prevoňaná lievancami. Aspoň niečo viem robiť.
Keď Nick vyšiel z kúpeľne, mal okolo seba obmotaný uterák. Uf... to je teda sexy!
„Môžem si niečo z tvojho zobrať?" spýtal sa najsladším hlasom aký som len počul. Znova sa mi vybavila včerajšia príhoda a pousmial som sa. Takže s tebou som mal prvý sex, prvé bozkávanie... A ešte si mi nedal kopačky, takže možno nie som taký hrozný v sexe.
„Láska?" zmätene na mňa hľadel.
„Am..čo?" vytrhol ma z úvah.
„Môžem si vziať niečo z tvojho oblečenia?"
„Ám hej, kľudne." Usmial som sa a sadol si za stôl. „Potom som ti pripravil tvoje o ruku žiadacie jedlo." Nevinný úsmev.
Oči mu pookriali. „Ďakujem, láska." Zavrnil a vošiel do izby. Chvíľu som počul šuchot, následne ticho a potom sa otvorili dvere. Stál v mojich čiernych skinnoch, tričku Evanescence a v steeloch. Mojich najmilších topánkach.
Ústa som mal dokorán otvorené, až mi vypadol kúsok lievanca.
„Deje sa niečo?" spýtal sa. Nemohol som sa na neho vynadívať.
„Ja..am..nič." rýchlo som prehltol lievanec a ešte rýchlejšie vzal ten, čo mi vypadol a na ex ho zjedol.
„Pekná zbierka tričiek." Usmial sa a sadol si oproti mne.
„Ď..Ďakujem." vykoktal som zo seba. „Inak povedané, aspoň nejaké hobby mám."
Usmieval sa. „Tákže." Zatiahol. „Mám ťa znova požiadať o ruku?" spýtal sa najnevinnejším hlasom, aký som kedy počul.
„A chceš?" zahryzol som do ďalšieho lievanca. Nick sa ku mne naklonil, chytil lievanec z druhej strany a odhryzol si.
„S radosťou." A pustili sme sa do jedenia jedného lievanca. Keď už ostával len kúsok, Nick si odhrýzol väčší kus, mne zostal menší, no vzápätí, keď som už prehltol, pobozkal ma. Pomaly sa postavil a zdvihol na ruky. Obtočil som mu nohy okolo pásu, ruky okolo krku a nechal sa odviesť pri stenu.
Oprel ma a začal s francuzákom. Vzdychol som a rukami som šmátral po jeho zadku, ktorý som nenásytne stlačil. „Oh." Zavdychal a preniesol ma späť do izby, kde ma zhodil na posteľ a hneď si na mňa ľahol. „Včera si bol sakramentsky skvelý." Zavrnil mi do ucha. „Chcem ťa!"
„Nikdy by som nepovedal, že ťa to chytí hneď po ráne." Zavrnil som mu do ucha.
„Nikdy by som nepovedal, že budem vyšťavený ako citrón po tomto."
Vybuchol som do smiechu. „To ťa tak vyšťavujem?" šťuchol som ho do ramena.
„Keby len." Zasmial sa. „Ale páči sa mi to." Dodal . „Páčiš sa mi. Milujem ťa."
„To ja teba tiež. A tiež sa mi to páči." Šepol som mu rovno do ucha a dal mu ďalšieho francuzáka.
„Ďalšie kolo až neskôr." Odtiahol som ho. „Treba ísť aj do práce, ty sexmašina."
Vybuchli sme do smiechu a vyliezli z postele.

Nick si vychutnával lievance.
„Vážne by som ťa požiadal o ruku, keby mi toto robíš každé ráno, na obed, na večeru, vlastne stále." Uškŕňal sa, zatiaľ čo ja som si bral lieky.
„Tak si prosím pekne veľký strieborný prsteň s niekoľkými karátmi zafíru." Veľké psie oči.
„Takže ty si zlatokop?" rozosmial sa. Pokrútil som hlavou.
„Nie. Ja zlatokop nie som. To prenechávam ženám. Ja som striebrokop." Vyceril som biele zuby.
„Ách, takže môj blonďák čo mi počaroval rozum je aj striebrokop, čo ja som komu spravil." Žalostne si vzdychol. „Po práci ideme vybrať prsteň?" následne sa uškrnul. Až teraz som si všimol, že keď sa usmieva, vždy má jedno oko väčšie ako druhé.
„Už ti niekto povedal, že máš jedno oko väčšie ako druhé?"
Nick sa zamyslel.
„Až na teba len lekár. Chceli mi to vyoperovať, ale mama potrebovala nejaký šperk na nejakú akciu, takže sa od toho vzišlo." Pokrčil plecami.
„Náhodu, je to zlaté." Zavrnil som mu do ucha, keď som bral taniere. Šikovne mi vlepil bozk na líce.
„Ty si zlatý celý."
„Okay, možno podľa teba, ale zlatý rozhodne nebudeme, ak prídeme pozde do práce." Usmial som sa a umyl taniere.
„Vzdajme to tam." Zašomral a pritiahol si ma k sebe. „Chcem byť s tebou. Len s tebou." Šepkal mi do ucha. Objímal ma okolo pásu, a pomalými ladnými krokmi začal tancovať. Čože začal?
„Poď podľa mňa." Zavrnil do ucha a ďalej kráčal raz doprava, raz doľava. Potom ma otočil. Ani som si to neuvedomil. „Ide ti to." Usmial sa a ďalej tancoval. Držal ma za ruku a viedol skúsenými pohybmi. Zrazu som už len visel hlavou dolu, jeho ruka ma držala. V tom sa naklonil a dal mi pusu.
„A teraz si ideš odpracovať svoj strieborný prsteň so zafírom, ty striebrokop." A postavil ma.
A tak pekne to vyzeralo...

The Last HopeWhere stories live. Discover now