12"Co mi jest?"

105 9 3
                                    


#Jessica #

Gdy usłyszałam z góry głośny dźwięk, szybko pobiegłam do pokoju Leo.
Gdy weszłam zobaczyłam na podłodze już prawdopodobnie nieprzytomną Alex. Natychmiast zawołałam chłopaków. Zjawili się w gminieiu oka i kazali zadzwonić po pogotowie. Przyjechali po 10min. Karetka razem z Leo pojechała do szpitala a ja i Charlie postanowiliśmy przyjechać później. Zostałam chwilę w pokoju gdy nagle mój wzrok pszykuwał przedmiot leżący na podłodze. Okazało się że była to lampka nocna o którą najprawdopodobniej zachaczyła się Alex. Ciekawe czemu Zemdłała. To prawda, może i przesadziliśmy trochę z alko no ale to chyba niepowud do mdlenia. Mam nadzieję że wszystko będzie ok.

#Alex #

Gdy Jess, Leo i Charls oglądali coś w telewizji ja postanowiłam iść do góry. Gdy weszłam zrobiło mi się bardzo niedobrze, chciało mi się wymiotować i było mi słabo. Nagle zaczęło mi się kręcić w głowie i mdlałam przy okazji stroncając lampkę nocną Leo. Potem już nic niepamiętam......

#Jessica, trochę później #

Alex wychodzi właśnie zaraz ze szpitala. Szłyśmy właśnie po wpis gdy złapała nas przy wejściu jej mama i kazała wsiadać do auta. Pani Agnieszka (mama Alex) odwiozła mnie pod mój dom. Wysiadłam i odrazu po wejściu do domu pobiegłam do pokój i nawet niewiem kiedy, zastełam.

#Alex#

Gdy weszłam do mojego pokoju na górze odrazu poczułam ból brzucha i nagle zrobiło mi się niedobrze, więc szybko pobiegłam do toalety i zwróciłam cały mój dzisiejszy, szpitalny posiłek. Było mi bardzo słabo więc Szybko położyłam się spać.

#Następnego dnia #

Dziś czułam się również złe jak i wczoraj zadzwoniłam do Jess i poprosiłam aby do mnie przyjechała bo niechce w takim stanie być sama w domu. Po kilku minutach od rozmowy z Jess zjawiła się w moim domu. Z trudem zeszłam na dół i otworzyłam jej drzwi i natychmiast poszłyśmy do góry.
-Alex, kontaktowałaś się ostatnio z Leo?
-Nie, jakoś niemiałam czasu, a co?
-No bo wy na tej imprezie.... A dobra., nieważne, jak się czujesz?
-Bardzo źle. Ciągle wymiotuje, jest mi słabo, jestem przemęczona, niewyspana..itp.
-Czekaj, Czekaj! Ciągle wymioty, czujesz się słabo, przemęczenie, niewyspanie.... WIEM!!!
Po tych słowach natychmiast wybiegła z domu. Niewidziałam o co chodzi. Gdy wróciła bardzo mnie zszokowało to co miała w ręce, a mianowicie..............

--------------------------
Hej ja was jeszcze raz z całego serducha przepraszam że niebyło regularnie rozdziałów ale już od środy się to zmieni. Buziaki 😘

"You Are My Queen" Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz