Kes see küll olla võiks? Kas emps unustas midagi koju, aga miks ta koputab, tal on ju võti...
Tõusin diivanilt püsti ja läksin ust avama. Ukse taga seisis kamp noori, mõned olid minu klassist ja teised olid täiesti tundmatud. Üks tüdruk tungis uksest sisse ja hakkas juba trepist üles minema, siis jäi ta seisma ja küsis "Noniii tüdruk, kus su tuba on? Lähme teeme su ruttu korda, ärme venita teiste aega!" Ma ei jõudnud midagi öelda, sest mõne hetke pärast ma tüdrukut trepil enan ei näinud, vaid kuulsin ainult uste paukumist. Ilmselgelt ta otsis iseseisvalt mu tuba, järgmisel hetkel ta karjus, et ma ruttu ülesse tuleksin. Olin poolel trepil, kui märkasin, et kogu kamp, kes enne oli lärmakalt ukse taga oodanud, imbusid vaikselt elutuppa ja jäid diivanile telekat vahtima. Mulle tuli meelde, miks ma trepil olin ja jooksin siis ruttu oma tuppa.
Tuppa jõudes nägin oma voodil musta liibuvat minikleiti ja läbipaistvaid sukki. Ilmselgelt ta oli korralikult mu kapis tuhninud ning praegu tuhnis ta mu sahtlites, ma arvan, et ta otsis mu meigi kotti. Hetk hiljem leidis ta ka mu meigikoti.
Nüüd tekkis mul küsimus ja ma pöördusin võõra poole "Kuule, mis toimub?" Tüdruk ainult naeratas ja ütles "Kallikene, meie lähme peole, pane kleit selga ja ma teen sulle ruttu meigi." Mis mul muud üle jäi, kui liigutama hakata, ta poleks minu keeldumisega leppinud. Kui ma valmis sain, läksime alla teiste juurde. Poisid vilistasid mulle, ma tundsin ennast väga ebamugavalt, sest mul on ju poiss ja need kontsad, mille Sarah mulle välja valis, olid ilmselgelt liiga kõrged, sest mu jalad lõid juba tuld. (Sarah oli selle tüdruku nimi, kes mind korda tegi. Sain ta nime alles siis teada, kui ma ennast tutvustama hakkasin, aga ta ütles, et ta teab ja ütles mulle ka enda nime, et viisakas olla.) Nüüd oli aeg minema hakata, sest muidu oleksime liiga hilja peale jäänud.
Maja oli uhke, mingi rikkuri maja ja seest veel ilusam kui väljast. Seal oli palju rahvast, kõik tervitasid üksteist, välja arvatud mind, kuid ma sattusin paljude poiste tähelepanu alla.
Võtsin ühe coca-rummi koksi ja istusin valgele diivanile. Varsti istus minu kõrvale üks väga hot tüüp, me rääkisime ja jõime, mulle tundus, et ta tahab mind täis joota, aga mul ei olnud selle vastu tol hetkel midagi, ma lausa nautisin seda... Tuli välja, et see oli tema maja ja tema korraldas selle peo. Sain ka teada, et ta nimi on Luke. Ilus nimi eksole...
Mõne aja pärast tegi Luke ettepaneku minna vaiksemasse kohta, kuskile kus saaksime rahulikult rääkida... Mille kuradi pärast ma nõustusin, ma olen ikka tõeline idioot, mul on ju poiss, miks ma ei suutnud ei öelda?
Ta haaras mul käest, viis mind läbi mitme toa. Igal pool amelesid paarid, see oli suht rõve vaatepilt. Siis läksime trepist üles kolmandale korrusele, ikka veel käest kinni hoides, vahel naeratas ta mulle kavalalt, see naeratus oli nii võluv...
Varsti jõudsime puust ukse juurde, Luke avas ukse ja lasi mul ennem teda sisse astuda. See oli vist tema tuba, see oli väga hubane. Ma seisin keset tuba, ta seisis mu seljataga, mulle liiga liiga lähedal. Ta küsis...---
Ma loodan, et teile meeldis, kas on liiga igav, kas ühes osas on liiga vähe sündmusi...
Ootan teie tagasisidet :)By: Greteeex
YOU ARE READING
Topelt vale
Teen FictionMinu nimi on April. Ma olen täiesti tavaline tüdruk... Vabandust. Olin. Kuni ma tegin oma elu suurima lolluse... Ma ei tea, kas see oli viga või ei... Ma elan valedes... Ma lihtsalt ei pääse välja sellest valederägastikust... Ma tahan rääkida sulle...