See ei ole mina!!!

856 79 0
                                    

Ta küsis... "Kas sa kardad?" Ma ütlesin ei, kuid see vist ei tundunud usutav, sest mu hääl värises. Siis astus ta mulle veel lähedamale, varsti tundsin ta siidiseid huuli oma kaelal , ta haaras mu puusadest ja tõmbas mu endale veel lähemale. Miks kurat ei suuda ma talle vastu hakata? Mida ma teen? April, mis sul arus on?

Varsti tegi ta mu kleidi luku lahti ja mõne hetke pärast seisingi ta ees aluspesus. Ma üritasin talle öelda, et ma ei saa jätkata, sest mul on poiss. Rõhutame sõna üritasin. Kui ma suu lahti tegin, et seda öelda, pani ta mulle sõrme suu peale ja suudles mind kirglikult suule. Appi mida ma teen? Miks ma naudin seda, kuigi ei tohiks... Järgmisel hetkel tõmbas ta mind voodisse. Edasi võite ise ette kujutada, mis sel õhtul juhtus.

Ärkasin umbes kell 3 öösel Luke'i kaisus. Tõusin voodist püsti, panin riidesse ja hiilisin toast välja. Ma ei olnud varem märganud, kui suur see maja on. Läks tükk aega ennem, kui väljapääsu leidsin. Kui olin majast välja pääsend, hakkasin meeleheitlikul kiirusel kodu poole jooksma, samal ajal nuttu tagasi hoides. Koju jõudes heitsin kohe voodisse pikali ja jäin silmapilkselt magama.

Ärkasin kell 1 päeval, õnneks on täna laupäev... Ema ilmselt magab veel peale öist vahetust. Ajasin ennast aeglaselt püsti ja läksin vannituppa. Seisin peegli ees, kuid ma ei suutnud uskuda vaatepilti, See lihtsalt ei ole mina! Ei saa olla! Ma ei ole selline, ma ei petaks oma poissi iial!

Kui olin pesus ära käinud, panin endale kodusemad riided selga ja läksin kööki. Tegin endale hommikusöögiks peekonit ja muna ning võtsin ka kohvi, et end üles saada. Kui olin söömise lõpetanud, ärkas ka ema üles. Pakkusin viisakusest välja, et võin talle ka hommikusöögi teha, kuid ta ei tahtnud, ju tal polnud siis isu.

Otsustasin minna üles oma tuppa, et Brandoniga skypida, aga teda polnud sees. Kahju... Mitte, et ma oleks tahtnud talle oma öistest seiklustest rääkida, aga ma lihtsalt pean kellegagi rääkima... Kuna mul polnud midagi teha, otsustasin niisama voodis lebotada. Mõne hetke pärast nägin oma ukselävel seismas TEDA! Kuidas ta sisse sai???

Topelt valeWhere stories live. Discover now