Publiku seas nägin ma Luki. Kas tema pidu sai siis juba läbi. Huvitav...
Aga ma ei jäänud kauaks teda vahtima, vaid jätkasin tantsu, sest nähes Luki meenus mulle, miks ma seal poolpaljalt taidlen.
Õnneks läks see 5 minti suht kiiresti ja mulle elati täiega kaasa. Luke vaatas mind pettunud näoga, aga mul oli sellest täiesti ükskõik. Kui tants läbi, panin kleidi selga ja istusin oma kohale tagasi. Me vaatasime Adamiga üksteisele otsa ja siis surus ta oma huuled minu omadele. Ta naeratas ja me eemaldusime üksteisest. Ja mäng jätkus, nüüd liitusid veel mõned meie mänguga, nende hulgas ka Luke oma sõpradega.
Nüüd peatus pudel juba tihedamini minu peal, niiet ma pidin amelema päris paljudega ja tegin sületantsu jne... Õnneks mulle ei antud kõige hullemaid... Inimesed järjest kadusid, sest palju tegusid oli seotud koos öö veetmisega. Paljud kadusid ka hilise kellaaja tõttu. Mängu jäi veel umbes 10 inimest, sealhulgas minu ja Adamiga, kuid ka Luke ja ta 1 sõpradest oli veel seal. Kell oli kolm öösel, ma olin ikka väga purjus ja pudelit oli veeretamas Luki sõber Simon, kes on alati olnud üks vähestest minu ja Luki suhte pooldajatest.
Niisiis pudel peatus minu peal. Tundus nagu oleks ta mulle juba ammu teo välja mõelnud, sest ta ei mõelnud hetkeksi vaid ütles mulle teo samal ajal Adamile õelalt otsa vaadates "April, sa pead veetma öö Lukiga!". Kui ta selle välja oli öelnud virutas Luke Simonile vastu pead "Dudeee mees, mõtle teine tegu!" üritas Luke Simonit veenda, kuid asjata. Ma vaatasin Adamile otsa, oodates et ta ütleks, et ma ei teeks seda. Adam aga suudles mind ja sosistas "Mine, pane ta tundma, millest ta ilma jäi, mängi ta tunnetega, nii sa õpid, kuidas elada tunneteta ja kuidas mängida tunnetega.". Ma muigasin selle peale, suudlesin Adamit kirglikult ja tõusin püsti. Ka Luke tõusis ja ma haarasin talt käest vedades ta tühja tuppa.Luke: "Me ei tohiks seda teha, me oleme purjus ja see on lihtsalt tobe mäng...
"Just see on kõigest mäng..." ütlesin ma Lukile ja astusin talle lähemale. Panin käed ümber ta kaela ja suudlesin teda.
Samal ajal kui ma teda suudlesin hakkasin tal pluusi ära võtma, kuid ta peatas mind ootamatult.LUKE POV
Ma peatasin Aprili, sest ta oli nii purjus ja ma tahtsin temaga rääkida.
April: "Cmon ära ole selline pipar..."
Mina: "Sa ju tead, et ma armastan sind, aga sind vist ei huvita see..."
April: "Ahah nüüd olen mina kõiges süüdi?! Sa isegi ei üritanud võidelda minu pärast!"
Mina: "Sa petsid mind isegi siis, kui me koos olime. Teil oli ju kaugsuhe..."
April: "Mida sa ajad?! Kust sa seda võtad?!"
Mina: "Adam rääkis mulle kõigest, ära aja tagasi!"
Ma olin endast juba päris väljas, sest ta üritas sellist asja tagasi ajada.
Siis istus April voodile ja käskis mul ka istuda.
Nii rääkis ta mulle kõik ära. Rääkis, kuidas ta sai teada, et Adam petab teda, kuidas solvas, kuidas ähvardas ja välja pressis talt jne...
Mina aga tundsin ennast nii süüdi, et ei olnud varem teda ära kuulnud ja et polnud teda kaitsnud.
Kui ta lõpetas hakkas ta nutma ja ma võtsin ta kaissu, et teda rahustada. Kui ta nutmise lõpetas, siis uinusime üksteise kaisus.Hommikul kell 10.50
Ärkasin tohutu peavaluga, kuid unustasin selle koheselt, sest April oli minu kõrvalt kadunud...
Mu silmadesse tekkisid pisarad, kui märkasin toas katkist peeglit ja süstalt vaibal. "April ma leian su, ma luban sulle!" ja ma jooksin toast välja, võttes süstla endaga kaasa.---------------------------------------------------------
Esimene POV! Lõpuks! Ja juba teine osa tänasel päeval... Tean et tuli veidike lühike, aga lihtsalt on vaja kauem mõelda, mis edasi saab...Mis te arvate, kas Luke ja April lepivad ära, kuid kas nad üldse kunagi veel kohtuvad... Mis juhtus sellel ööl ikkagi? Kus on April? Kas ta põgenes ise??
Palju küsimusi, millele pole veel vastuseid, kuid mis teie arvate, mis saab?
---------------------------------------------------------
Aitäh kallid lugejad ja voterid, tänu teile ma üldse avalikustan neid osasid! Te olete nii kalliks saanud mulle, eriti need kes kommenteerivad. Suur kummardus teile kõigile!!
YOU ARE READING
Topelt vale
Teen FictionMinu nimi on April. Ma olen täiesti tavaline tüdruk... Vabandust. Olin. Kuni ma tegin oma elu suurima lolluse... Ma ei tea, kas see oli viga või ei... Ma elan valedes... Ma lihtsalt ei pääse välja sellest valederägastikust... Ma tahan rääkida sulle...