Luke ja tema kõrval lamav ehmunud tibi vaatasid mulle otsa. Ma lihtsalt panin ukse pauguga kinni ja hakkasin hüsteeriliselt nutma. Sarah tuli minu juurde ja kallistas mind.
Kui ma suutsin veidikenegi rahuneda, ütlesin ma Sarahle "Ta isegi ei üritanud minu pärast võidelda ja ma arvasin, et ma tähendan talle midagi! Ma saan aru, et ma tegin talle haiget, aga ikkagi... Ma olen ikka nii loll..."
Sarah üritas mind lohutada "Aps, küll kõik saab korda, ta armastab sind, ta oli valmis muutuma sinu pärast..."
Ma ei öelnud enam midagi, vaid pühkisin pisarad ja eemaldusin Sarahst. Adamil on õigus, ilma tunneteta on palju kergem.Kõndisin vaikselt trepist alla, rahvast oli veel juurde tulnud, seega oli keeruline pääseda ukseni. Kõndisin diivanitest mööda, kuid jäin endalegi ootamatult seisma, ma nägin midagi, mis mind tohutult häiris.
Pöördusin siis tagasi ja jäin diivani ette seisma, kus ameles Adam mingi krõhvaga. Ma ei tea, mis mulle sisse läks, aga ma tõmbasin tibi Adami pealt ära ja hakkasin ukse poole liikuma. Kui uksest välja sain, istusin ma trepile ning varsti istus minu kõrvale ka Adam, täpselt nii nagu ma arvasin. "Mis sul hakkas, muutusid armukadedaks jah?!" tema näole ilmus võidurõõmus naeratus.
Ma vaikisin veidike, tundes Adami pilku endal, vaatasin talle otsa ja laususin "Ma ei taha enam midagi tunda, mul on kõrini, et ma saan kogu aeg haiget!". Mulle tulli jälle kurku nutt, kuid suutsin ennast vaos hoida "Kas sa aitaķsid mind?". Ta näole tekkis lai naeratus, ta tõusis püsti ja tõmbas mind endaga kaasa. Tahtsin Adamilt just selgitust saada, kui ta mulle vastas nagu oleks ta mu mõtteid lugenud "Käime minu juurest läbi, teeme su korda ja siis lähme paneme pidu!".Adam elab suures korteris koos oma täisealise õega. Aga Adam ütles, et ta õde on kolm kuud Hollandis ja ta hetkel üksi kodus. Mul hakkas kõhe kui sain teada, et oleme Adamiga vaid kahekesi tema korteris...
Kui me tema juurde jõudsime juhatas ta mind tema õe tuppa.
Adam: "Tule otsime sulle midagi selga ja saad laenata mu õe krohvi, et eņnast korda teha."
Mina: "Oota Adam, kas mul oleks võimalik enne kodust läbi käia, tahaks ennast puhtaks pesta..."
Adam: "Mul on ka pesemise võimalus, kui sa ei teadnud ja ma annan sulle ise pesu ja valin sulle ka riided välja."
Ma vaatasin korraks Adamit kahtlustavalt, kuid läksin siis vannituppa.Tagasi jõudes ma Adamit ei näinud, kuid voodi peal oli aluspesu ja must kleit, mis tundus ikka väga lühike. Läksin voodile lähemale, et võtta aluspesu, kuid kui ma veidike voodile lähemale kummardasin, tundsin, et rätik oli liiga lühike, see vaevalt ulatas mul üle kanni. Järgmisel hetkel märkasin Adamit oma selja taga, kelle näol oli täna eriti kaval muie.
Tõmbasin rätikut veidi allapoole, et olla kindel, et midagi ei paistaks. "Oli väärt vaatepilt, et sedasi irvad?!" küsisin vaadates uksel seisvat Adamit.
Adam: "Oioi, kas sa kardad, et ma nägin liiga palju?"
Oota. Mida?! Kas ta tõesti arvab, et ma häbenen midagi?!
Mina: "Sa tõesti arvad, et ma häbenen midagi?"
Adam ei öelnud midagi, vaid muigas selle peale.
Ja siis ma lasin rätikul maha kukkuda, mille peale Adam endale rummikokteili kurku tõmbas. Nüüd tekkis minu näole see totakas muie. Ma ei tea, mis mulle sisse läks ja kust ma julguse leidsin, igatahes kõndisin ma nüüd, olles täiesti alasti, Adami juurde. Võtsin Adami käest klaasi ja tegin rummikoksile paari lonksuga lõpu. Adam kõik see aeg jälgis mind ehmunud näoga, ta vist ei oleks uskunud, et ma midagi sellist teeksin. Kui klaas tühi, andsin selle poisile tagasi. Pöörasin selja, et minna voodi juurde ja panna riided selga. Panin stringid jalga ja hakkasin ka ilma õlapaelteta rinnakaid panema, kui tundsin järsku Adami sooja hingeõhku oma kaelal. Tundsin, kuidas ta õrnalt mu rinnahoidja kinni pani, samal ajal hellalt mu kaela suudeldes.
Täitsa metsas, ma isegi nautisin seda, aga õnneks tulin ma reaalsusesse ja tõmbusin temast eemale. Panin kleidi selga ja hakkasin meiki tegema. Vahepeal tõi Adam mulle veel juua ja kui valmis sain oli kell juba nii palju, et me hakkasimegi liikuma.Kohale jõudes tõdesin, et see pidu on ikka mitu korda suurem, kui oli Luki oma. Läksin Adami järgi majja, kuid ma tundsin ennast tohutult ebamugavalt, sest mu kleit on liiga lühike + selja osa on väga avar... Tundsin ka paljude pilke endal, sellel ajal, kui Adam sõpru tervitas.
Varsti võttis Adam mu ümbert kinni ja juhtis mind köögi poole, kus oli palju jooke. Lõpuks otsustasin pirni siidri kasuks, sest midagi peab ju jooma, muidu ma küll sellises seltskonnas olla ei suuda...Kui joogid võetud läksime mingisse suurde ruumi extra tegu mängima. Kui aus olla, olen ma lapsest saadik seda mängu vihanud, aga noh, hetkel midagi targemat nagunii teha polnud...
Kell oli juba üks öösel, me ikka mängisime pudelikeerutamist. Minu poole polnud pudel veel kordagi seisma jäänud. ÕNNEKS! Need teod olid kohutavad, isegi kõrvalt vaadates. Aga samas polnud mul ka kordagi igav. Mängijaid tuli aina juurde, mõni lahkus ka, aga üldiselt väga vähe.
Nüüd lõpuks peatus pudel minu peal, veeretajaks oli mingi blond kutt, kes oli mind terve õhtu jõllitanud, ta nimi on Devin ja ta on isegi suht hot, aga väga creepy oma jõllitamisega.
"Noniii, õhtu läheb aina paremaks..." ütles Devin ja ta näole tekkis kaval irve. Ma vaatasin talle oma parima bitchface-iga otsa, samal ajal, kui ta mulle tegu mõtles.
Devin: "Tantsi pesu väel 5 minutit nii seksikalt, kui sa oskad..."
"Ulllalllaa" kostus kuskilt ja lisaks veel mingid hõiked.
Õnneks olin piisavalt purjus, et seda teha. Ma vaatasin Devinile muigega otsa "Aga mis saab siis, kui mul ei olenpesu...".
Devin aga naeratas mõrudalt ja siis ütles "Ei no siis tantsid paljalt..."
Selle peale vilistasid paljud. Kuid vastasin siis õelalt "Kahjuks, on mul pesu täitsa olemas". Tõusin püsti ja läksin lähedal asuva baarileti moodi asja juurde ja ronisin sinna peale.
Siis pandi muusika peale ja ma alustasin, hakates endalt tantsides kleiti seljast võtma, tundub, et kõik nautisid vaatepilti, eriti Devin ja Adam. Kuid kui ma sain kleidi seljast ma peatusin, sest nägin publikusse vaadates kedagi, kes tõi mind reaalsusesse, tuletas meelde mulle, kui väga ma Adamit vihkan, samas ka selle, miks ma ei taha enam midagi tunda. MIDA KURADIT TA SIIN TEEB?!---------------------------------------------------------
Kes oli see isik, keda April publiku seas märkas? Mis saab edasi? Kas April suudab elada tunneteta? Kas Luke hakkab jälle fuckboyks unustades armastuse Aprili vastu nii kiirelt? Mis plaanid on Adamil Apriliga?
---------------------------------------------------------
Aitähh teile kallid lugejad ja voterid, varsti saab mu raamatul täis 1000 lugemist. See on kõik tänu teile!
Ma vabandan, et ei ole kaua kirjutanud. Olen lihtsalt täiega suve nautinud, tööl käinud ja lihtsalt on palju tegemist olnud. Loodan, et andestate... 😘 Ootan ikka ja jälle teie tagasisidet, muidugi vote ka, aga tagasiside on minu jaoks kõige tähtsam.
Need küsimused, mida kirjutasin, piinavad mind, sest ma ei tea isegi mis saab... Loodan et tänane osa meeldis ja proovin järgmise osa kiiremini valmis saada...
Kallid teile lugejad ja voterid! ❤❤❤
YOU ARE READING
Topelt vale
Teen FictionMinu nimi on April. Ma olen täiesti tavaline tüdruk... Vabandust. Olin. Kuni ma tegin oma elu suurima lolluse... Ma ei tea, kas see oli viga või ei... Ma elan valedes... Ma lihtsalt ei pääse välja sellest valederägastikust... Ma tahan rääkida sulle...