10

1.5K 157 20
                                    

Tundsin, et sealt ei tule midagi head.
Lõpuks oli ta mul nii lähedal.

"Miks sa seda tegid?" Küsis Cameron vastust mult nõudes, kuid kuri ta polnud.

Ta nagu ise ei saa aru miks või?

"Kuna sa olid seda väärt! Nii, et hoia eemale!" Ütlesin ülbelt.

Cameron vaid vaatas mind juba vihasemal pilgul. Järgmisel hetkel ta tuli mulle lähedale ning ligines mu kõrvale.

"Tibu, homme siis ole kohal. Kell 8:00 hommikul me ootame sind siin samas." Ütles ta pisut ähvardaval toonil.

Seejärel ta eemaldus minust ning kõndis minema.

Vaatasin seda maja mida ta oma jutus nimetas ja seal oligi minu kodu. Kuidas ma oma maja juurde nii kiiresti sain? Imelik. Aga noh peaasi saab kohe nüüd koju minna. Seegi hea.

Avasin ukse. Kodus polnud kedagi. Huvitav. Ja kui see vanamees peaks minu emaga midagi tegema siis ta veel kahetseb, et ta ema ellu üldse julges tungida. Maksab, ja oi kuidas veel.

Läksin enda tuppa kus oli see..mees.

Ma vaatasin talle põlastavalt otsa.

"Palun, kao mu toast!" Ütlesin karjudes ning pöördesse minnes.

See kuradi kasuisa vaid muigas sellepeale. Vaatasin teda põlastavalt ning olin talle valmis lõuahaagi andma kui ta peaks mulle lähenema.

"Kas sa tahaksid midagi muidu?" Küsis mees muiates ning mulle lähenedes.

"Ei, ma korda kao minema!" Karjusin veelkord.

Mees lähenes mulle üllatavalt kiiresti ning hakkas mind suudlema, kuid õnneks ma jõudsin ta käte vahelt minema joosta ning trepist alla joosta. Avasin kiiruga välisukse, kuid see sama vanamees võttis mult ümbert kinni ning tahtis mind tuppa tagasi tirida, kuid ta ei saanud. Ma rebisin end ta haardest lahti.

Jooksin sealt maja lähedalt minema. Mida ma nüüd teen? Kas ma ei saa enam mitte kusagil rahulikult olla? Isegi mitte oma kodus?

Ma teadsin ju, et see lõppeb nii. Ta juba vaatas mind hommikul perverse pilguga. Mul oli nii räpanetunne. Ma tahtsin sealt minema minna, kuid ma ei saanud ma lubasin sekretärile, et lähen selle totaka Cameroniga kaasa.

Aga noh mis mul üle jääb? Peaasi, et ma ei pea oma ahistava kasuisaga sama katuse all olema. Hetkel ma pean tõesti kusagile varjualuse leidma. Ega kui ma ei leia siis ma jäängi siia parki parem sõnastus oleks kuuse alla.

Oh.. Mida ma küll teen?

••••••••••••••••••••••••••••••••

HAYYY MY CUTIES! ❤️❤️😁 Ma olen tagasi ning sellele järgeb ka uus osa vot siin see oli ning põhjus miks ma ei saanud uut osa teha oli see, et mul oli vaja kontrolltöödeks õppida ning lõputöödeks aga kindlasti ma ei kavatse kirjutamist lõpetada! Loodan, et te ikka usute minusse ja siiani ning te kõik hoiate mulle pöialt, et ma saaks lähiajal uue osa välja tuua. Väga kallid olete mulle! 💞💞

Leiate mind snapist- laurtzik13

Ühesõnaga snapige niisama ning lisage!;) olge lahedad! Kõik snapid on oodatud ning ma vastan kõikidele! ;)

...bye 👑

Mr. Cameron Dallas and IWhere stories live. Discover now