Hei, karvalised ja sulelised :D
Okei, te loete hetkel double uptade ;)
Igatahes tahtsin siia kirjutada, et ma tahan teid kõiki tänada nii väga.Kindlasti on minu üks suureks abiandjaks olnud JustCallMeMrsHanna ma tahan sind tohutult tänada, kuna tõesti sina tulid minuga siia lõppu ja nüüd lõpetame selle ramaatu ka koos, kuna sina olid see kes ütles kirjuta juba uus osa, kirjuta edasi, need on parimad osad. See kõik innustas mind! Ma tahan sind tänada! ;)
Ja samamoodi selle imelise kaane eest mis praegu selle kaaneks siin ilutseb ja samuti selle on teinud JustCallMeMrsHanna aitäh sulle!!Kindlasti tahan ka teid tänada mu kallid fännid :D
Kuna ilma teieta poleks see lugu oma lôpu saanudki! Aitàh teile ja te ei tea mis tunne mul hetkel sees on, seest krõbiseb ja krabiseb, kuna ma olen kohutavalt õnnelik, et selle 3.raamatu siin Wattpadis ametlikult lõpetasin!
Olen nii õnnelik!
Aga eks mida rohkem uuemale raamatule on üle minek siis seda paremaks läheb kirjutamisstiil. Ma arvan, et ma olen vägagi palju arenenud siin Wattpadis.Võta ette "Teistmoodi Tuhktariinu Lugu" ja võrdle seda selle raamatuga nii välimiselt kui sõnaliselt. Otsustasin ka, et ma ei muuda mingit kirjastiili Vändra raamatutes las nad olla nii nagu on, siis saate ka teie aru kuidas ma arenenud olen ning kuidas ma alguses kirjutasin kohe päris alguses.
Aga ma loodan, et teile meeldis see raamat! 😍❤️
Kindlasti ma annan teile teada kui järg peaks tulema, kuid ilmselt ei tule! Aga eks me tea.
Ning jah varsti uptade'in oma ühe UUE ramaatu ma loodan, et teile hakkab see samamoodi meeldima.
Igatahes jah ma otsustasin, et nyyd pöôran tähelepanu rohkem fan fiction'itele ja sellistele tõsisematele lugudele aga kus on ka sees romaani loodan, et saate aru mida mõtlen! :)
Armastan teid kõiki kohutavalt palju! ❤️
Armastusega,
-LauraWizzle ❤️
YOU ARE READING
Mr. Cameron Dallas and I
Teen Fiction- "Tahad ka autogrammi?" - "Ei, ma pole su tüüpiline teenager!" 2016