Sziasztok! :) Amint a címből már leszűrhettétek, megkaptam az első díjam erre a történetemre. Még egyszer meg szeretném köszönni Virgi59 -nek, rettentően jól esett, hogy díjaztál, innen is csókoltatlak. <3 <3 <3
Szabályok:
Köszönd meg a díjat.
Írj magadról 10 dolgot.
Válaszolj a feltett kérdésekre.
Tegyél fel 10 kérdést.
Válaszd ki, kiket díjazol.
10 dolog magamról:
1. Két barátnőmön kívül, senki sem tudja a közvetlen környezetemből, hogy írok.
2. A kedvenc tantárgyam a kémia, amit általában, ha közlök valakivel, egyből földönkívülinek titulál.
3. Ha már a tantárgyaknál tartunk, a legjobban utált tárgyam a matek, amit általában a tanult idegennyelveim közé sorolok.
4. Eddig három blogot publikáltam az internetre. Az első lényegére nem térnék ki, ugyanis magam sem tudom, miről szerettem volna, hogy szóljon, csak cél nélkül írtam összefüggéstelen dolgokat. A második egy Csábításból Jeles (igen, régen hatalmas CSJ fan voltam, de már legalább egy éve fel sem mentem a portálra) Castiel fanfiction volt, melyben a főszereplő karakterem egy maffiavezér szerepét töltötte be. A harmadik pedig logikusan a mostani könyvnek titulált irományom, és e mellé pedig már összeállt a fejemben egy másik, kissé fantasy történet, melynek a közzétételét tervezem a jövőben.
5. Én is azon peches emberek társaságát erősítem, akiknek a barátai az ország másik végén élnek. Speciel az én legjobb barátnőm tőlem 190 kilométerre lakik.
6. Borzasztóan érzékeny vagyok. Képes vagyok a leghétköznapibb dolgokon is könnyekben kitörni, és ez általában a legalkalmatlanabb pillanatokban fordul elő velem.
7. Körülbelül egy éve van szemüvegem, és a legjobb az egészben, hogy azzal sem látok jól.
8. Imádom a vérvételeket, viszont az injekcióktól már egy bizonyos szinten irtózom.
9. Nagyon szeretek utazni. Legyen az egy több órás autóút, vagy akár egy 10 perces kocsikázás, ha a fülembe dugom a fülhallgatóm, nekem teljesen elromlik az időérzékem, és mennék még tovább, bármennyi utat is tettem meg egy helyben.
10. Rettentően fázós vagyok. Többnyire, amikor mindenki majd' megfullad a melegtől, én kabátban/takaróban vacogok valahol.
Válasz a kérdésekre:
1. Ha találkozhatnál egy hírességgel (függetlenül attól, hogy még él-e) kivel találkoznál?
Egyértelműen Demetria Devonne Lovatoval. Ő az egyetlen és leghatalmasabb példaképem, akinek a Légy erős c. könyve hatalmas hatást gyakorolt az életemre.
2. Ha főszereplője lehetnél egy sorozatnak, melyiknek lennél?
Ezen a kérdésen rengeteget gondolkodtam. Hatalmas sorozatfüggő lévén, borzasztóan nehéz volt egyet választanom a sok kedvencem közül, de végül is a Vámpír naplókra esett a választásom. A válaszomat viszont nem tudom indokolni. :D
3. Ha elutazhatnál bárhova a világon, hova mennél?
Kegyetlen kérdés. :D Megszámlálhatatlan mennyiségű kedvenc városom és helyem van, de eddig még sosem kellett választanom, szerencsére. :D Ha mégis muszáj lenne döntést hoznom, szerintem vagy Sydneybe mennék, vagy valamelyik Dániában található városba.
4. Tegyük fel, hogy feltalálták az időutazást. Te a jövőbe mennél, vagy vissza a múltba?
Kétség kívül a múltba. Nem csak azért, mert sokkal szívesebben élnék egy olyan kultúrában, mint ami akkor volt, hanem, mert az egyik hatalmas félelmem, a (szerintem) hamarosan bekövetkező globális felmelegedés/lehűlés, és szerény véleményem szerint, a jövő nem takar többet 100 évnél.
5. Játszol valamilyen hangszeren? Ha igen, min?
Zongorázok. Egy évig jártam tanárhoz, aztán úgy éreztem, nekem ennyi tudás éppen elég (mellesleg nem volt igazam), ezért most az itthoni szintetizátoromon játszom a kedvenc dalaimat rajta. :D
6. Ha egy lakatlan szigetre kerülnél, mi az a három dolog, amit feltétlen magaddal vinnél?
Mivel társasági ember vagyok, az egyik barátomat, a mobilom, és egy takarót.
7. Kedvenc sorozatod?
Rengeteg kedvenc sorozatom van, amelyek közül lehetetlen egyet választani, ezért inkább felsorolom őket: Gossip Girl, Vampire Diaries, Teen Wolf és az American Horror Story.
8. Szerinted léteznek természetfeletti lények?
Mivel a Harry Potteren és a fantasy témájú filmeken, könyveken nőttem fel, ezért meg sem kérdőjelezem ezeknek létezését.
9. Kedvenc filmed?
Jelenlegi és szerintem örök kedvenc filmem a Beavatott, és az Útvesztő második része. Nem tudok különbséget tenni a kettő között, ugyan úgy imádom őket.
10. Miért regisztráltál Wattpadre?
Az egyik barátnőm mondta, hogy ő csak Wattpaden írt blogokat olvas, ezért úgy voltam vele, hogy egye fene, letöltöm, és regisztrálok.
Kérdéseim:
1. Melyik a kedvenc rajzfilmed?
2. Hiszel a karmában?
3. Melyik a kedvenc zenei stílusod?
4. A szó mai értelmében véve bátor, vagy inkább félénk vagy?
5. Minek a hatására kezdtél el írni?
6. Mivel szeretnél foglalkozni, ha felnősz?
7. Ha filmet forgatnának a könyvedből, melyik hírességet választanád főszereplőnek?
8. Van olyan tulajdonsága a főszereplődnek, amit magadról mintáztál?
9. Melyik történelmi korba mennél vissza a legszívesebben?
10. Melyik a kedvenc egzotikus gyümölcsöd?
Díjazottjaim:
Virgi59 - He's Different
Slufie - Elátkozva
Egy kis közlemény.
Igazán röstellem, hogy a héten nem publikáltam új részt, és sajnálattal közlöm, hogy elvileg szerdáig nem is fogom tudni megtenni ezt. Ezeknek az egyetlen oka az, hogy a laptopom a héten szervizbe került. Eredetileg úgy volt, hogy pénteken vissza is kapom, de mivel ez nem történt meg, telefonáltam egyet és kiderült, hogy nagyobb baj van a gépemmel, mint azt elsőre gondolták. Amint vissza kapom a gépem, írom is a következő fejezetet. Most jelenleg telefonról pötyögöm a betűimet, de egy rendes részt lehetetlen szenvedés lenne itt megírni. Remélem emiatt nem hagynak el az olvasóim, de sajnos nem tudok semmit kezdeni a helyzettel.
Még egyszer nagyon köszönöm a díjazást. Millió puszi nektek. <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A festő árnyéka /SZÜNETEL/
RomantizmAz emberek viszonya egymással nem volt mindig ennyire egyszerű. A múltban a nemesek és az egyszerű városi polgárok közötti kapcsolatot nem csak nem tolerálták, meg is tiltották. Rose Orwell eddig átlagosnak mondható életet élt, és sosem gondolta vol...