Büyük Kavga

18 3 0
                                    

_Bu kitabı bitirdim bana yeni bir kitap verirmisin...
-Ne bitirdinmi
-Evet bitirdim
-Kitabı daha iki saat önce aldın olum nasıl bitirdin hemen...
-İki saat önce almadim dün almiştim istiyorsan defter kayitlarina bak...
-Olsun bu kitap bi günde bitirilecek bir kitap degil...(siyah inci)
-Ben bitirdim diyorum sana yalan borcummu var...
-Olm bak sktrol git agzinin üzerine çakarim haaa...
-Gitmessem nolur
-Dilini koparir köpeklere yediririm bi dahada kitap okuyamassin
-Kitabı dilsiz insanlar degil senin gibi zihinsel özürlü aptallar okuyamaz... Kız beklenmedik cevap karşisinda önce şoka uğramiş daha sonrada müsait olmayan yerinden hazmedemediği cevabin ağırlığıni üzerinden savmak için kaba kuvvete baş vurmuş elimdeki kitabı parçalara ayirip yüzüme tokat gibi çarpmıştı...
-İşte böyle olum biz önce adamı uyaririz baktik dinlemiyor nasihat ederiz baktik oda olmuyor yüzüne yüzüne çarpariz...
tmmııı adam olcanız olm addam...(dedi kuduz köpekler gibi köpürerek)
-Adamligi senin gibi genetik yapisi bozuk erkek cinsiyetli kadinlardan öğreneceğime hiç öğrenmem daha iyi...(dedim alaycı bir ifadeyle)
-Bak yavrum sınırı aşıyorsun. Benimde bir sınırım bir hududum var. Onları aşarsan kitaba yaptiklarimin aynisini sanada yaparim...
-Tabi tabi yaparsin(dedim pişkin pişkin sırıtırken)
Eliyle belisiz bir işaret yaptıktan sonra arka sıralardan kütük gibi iri sırık gibi uzun bir kız belirdi...(kardeşi çigdem en az 1.70 kendisi de en az 1.75 vardı.Bana gelince 1.65 cm 50 kg namı diğer kürdan namı diger rüzgarin önune katip saga sola savurduğu çalı çırpı....)
-eee devam et bakim sözün yarıda kalmasın ufaklık
-Ben söyleyeceğimi söyledim başka söze gerek yok(dedim haşmetle göğüs gererken...)
-Bizden günah gitti o zman.Ölüm fermanini sen kendin imzaladin....(dedi tilki gibi sinsi bir sırıtışla)
-........(ebenizin ölüm fermanı dedim sessiz sinsi ve ölümcül bakişlar atarken)
İlk hamleyi medine yaptı.Saçımdan tutup yüzükoyun kara tahtaya çarpınca beni,burnumdaki kıkırdak çıt edip yana kaydı...
Burnumdan akan koyu sıvi beyaz gömlegin yarisini baştan aşagi kirmiziya boyamişti....
Akan kırmızi sıvıyı görünce kızgın bir boga gibi medinenin üzerine uçtum. Midesine tekmeyi yiyen kız havada cenin pozisyonunda takilip kaldi. Hemen sonra yerçekimine yenik düştü öğretmenin masasina çarpip yana savruldu....
Ablasinin hezimetini gören çiğdem ayağıyla çelme takip yüzükoyun yere serdi beni.
Ondan sonra tekmelerin ardı arkası kesilmedi....
Yediği tekmenin etkisinden kurtulan medinede kardeşiyle bir olmuş rasgele tekme atiyor,aradabir egiliyor,saçımdan tutup çekiyor,tokat üstüne tokat çakıyordu... Bi ara tekme atmayı bırakıp çevresine bakındı.
Sıniftakiler çılgınlar gibi bağrışıyor. Erkekler yunus yuuunuuus kızlar ise çiğdem medineeee diye tezavruat ediyorlardı....
Kızın bir anlik dalgınlığından istifade edip ayaklarını sert bir şekilde kendime dogru çektim.
Sınifta kısa süreli bir sessizlik oldu.
Önce gökgürültüsünü anımsatan bir ses geldi hemen akabindeyse sınfın zemini deprem oluyormuş gibi sallandı,camlar cızırdadı....
Daha sonra daha sonra hiçbirşey olmadı.....
Medine kısa süreli bir baygınlık geçirdi... Çiğdem haftalarca yaşadiğı şoku atlatamadı... Ben ben hiçbirşey olmamış gibi yaşamaya devam ettim.

Bir Avarenin AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin