Trix sedang berjalan ke bilik Jimin di Creven High boy's dorm dengan wajah yang nak meletup. Dengan dress berwarna merah berskirt paras lutut, rambut yang dah didandan rapi. Membuat semua pelajar lelaki di dorm jatuh cinta namun Trix tak kisah. Yang ada di kepalanya hanyalah niat nak belasah Jimin.
"Jimin!" Jerit Trix lalu menendang pintu bilik Jimin hingga terpelanting.
Terkejut Jungkook dan V bila dapati Trix menendang pintu bilik mereka hingga dah nak separuh rosak. Apa lagi bila Trix kelihatan sangat menawan sekarang ni.
"Yah, how can you kick our door until it broken like hell with that pretty face of yours?" Tanya V sambil tersenyum dan tergelak tak percaya.
"It's not my fault that I'm born with this face." Balas Trix sambil tersenyum angkuh menunjukkan wajah cantiknya.
"Wuuu, confident huh?" Usik Jungkook.
"Shut up. Oh yes, where's Jimin?" Tanya Trix. Dia melihat sekitar bilik tersebut namun batang hidung Jimin pun tak nampak.
"Jimin? Dia mungkin kat bilik Rapmon, Jin, Suga dan Jhope. Entah apa yang dia sibuk sangat kat sana." Bebel Jungkook. Nampak sangat merajuk sebab Jimin tak selalu hangout dengan dia XD.
"Waeyo? Ada apa-apa dah terjadi ke?" Tanya V yang tengah membetulkan rambutnya yang sememangnya dah okay pun.
"Begini cerita dia." Kata Trix.
-Flashback on-
"Trix, jom tengok wayang hari ni." Tanya Jimin. Masa ni dia masih lagi tengah lepak di rumah Trix. Seronok je duduk atas sofa sambil tengok tv.
"Okay. Sekarang ke?" Tanya Trix yang berada di sebelah Jimin je.
"Em. Kau bersiaplah dulu. Aku nak balik bersiap. Nanti aku text kau okay?" Kata Jimin sambil mengucup dahi Trix dan keluar dari apartment Trix.
"Ugh um." Usik Kangjun. Dia melihat Trix sambil tersenyum nakal.
"Bwo? Jealous?" Balas Trix dengan jelingan maut.
"Ani. Nanti kau jalan dengan dia kan?"
"How did yo-"
"Pakailah pakaian yang girlish sikit. Hari-hari pakai sweater dengan shortpants kalau tak pun sweatpants. Lelaki ke perempuan kau ni?" Kata Kangjun sambil menunjal kepala Trix lalu menuju ke pintu keluar.
YOU ARE READING
Boy's Dorm (BTS)
FanfictionMain Cast -Trix (as you) -Semua ahli BTS -Semua ahli Got7 -Dan watak-watak lain akan muncul nanti. Cuma nak bagitahu main cast je tak payah lah sinopsis XD Nanti taulah citer dia bila dah baca cerita ni XD.