Chapter 11

2.3K 170 17
                                    

"Tengoklah pompuan tu. Tergedik je bila dengan geng Jimin!" Marah Minah.

"Yelah. Geng JB pun dia nak kebas! Dahlah aku dah nak dapat JB, dia pula datang nak rampas semua sekali!" Dengus Hyeri dengan geramnya. Sakit hati dia bila nampak JB rapat dengan Trix.

"Kai aku pun dia nak rampas! Alahai, crush aku sejak aku kecil pula tu!" Yura menumbuk-numbuk dinding disebelahnya.

"Jom kita belasah pompuan tak guna tu." Sojin memberi cadangan. Rakannya yang tiga lagi tu pun mengangguk tanda setuju.

Manakala Trix...

"Dahlah! Asyik-asyik nak pegang tangan ni kenapa?!" Trix menolak JB yang asyik memegang tangannya dari tadi. Dah nak kebas tangan Trix.

"Kau pula! Boleh tak jangan asyik letak tangan kau keliling bahu saya?" Trix mengangkat tangan Jimin dari bahunya dan melepaskan tangan Jimin.

"Dan Kai! Berapa kali saya nak cakap jangan kacau rambut saya?!" Trix menepis tangan Kai yang dari tadi mengacau rambut Trix.

Asyik berkepit je jejaka kacak bertiga ni dengan Trix. Manakala, Jin, Suga, Rapmon, Jhope, V, Jungkook, Jackson, Bambam, Mark, Youngjae, Yugyeom, Jr, Chanyeol, Baekhyun, Sehun cuma berada di belakang Trix, Kai, Jimin dan JB. D.O pula berada di depan dorm menjaga orang yang ponteng. Kesian D.O XD.

"Maaflah Trix. Kau comel sangat sampai kami tak sampai hati tak kacau XD" Jimin mencubit pipi Trix.

"Jimin!" Trix memandang Jimin sambil menolak bahunya kecil.

"Wah! Kyeopta." Semua mereka rasa Trix sangat comel bila marah.

"Hai! JB macam mana dengan date kita?" Hyeri berkata sambil memegang tangan JB.

"Wuuu." Semua jejaka yang berada di sana mengusik JB.

"Tengok tu Trix! JB tak layak jadi namjachingu kau. Dia dah ada yeojachingu tu. Aku je yang layak." Jimin memeluk Trix dari belakang sambil meletak kepalanya dibahu Trix.

"Eh Jimin! Kau kata dulu kau nak bawa aku masuk dorm kau malam tu. Bila ni?" Minah merapatkan badannya dengan Jimin dan menolak Trix jauh dari Jimin.

"Dia baru tolak aku ke?" Dengus Trix dalam hati. Rasa macam nak pukul je kepala pompuan tu.

"Jiminn...Kau nak bawak Minah masuk dorm malam-malam ehh." Usik Jackson. Yang lain cuma tersenyum nakal.

"T-Tak! Trix jangan terhasut dengan fitnah ni." Jimin menafikannya. Jimin sebenarnya memang pernah berkata begitu dengan Minah. Tapi masa tu dia belum jatuh cinta dengan Trix lagi.

"Kai..Kau kata kau nak jadikan aku teman wanita kau kalau aku cium kau?" Yura menggedik depan Kai.

"Bila masa?! Kau jangan nak fitnah ye Yura. Aku tulis juga nama kau nanti." Kai memberi amaran. Dia sememangnya tak pernah berkata macam tu. Malah bercium dengan Yura pun tak pernah.

"Ohh apa ni? Korang kata suka Trix tapi ada pompuan lain. Hmmm alamatnya aku jelah yang ngorat Trix." Jackson membawa lari Trix daripada mereka semua.

"Jacksonn!" Kai, Jimin dan JB serentak menjerit. Yang lain pula hanya tergelak besar melihat Kai, Jimin dan JB yang tak keruan kerana bidadari mereka dah dibawa lari. Keempat-empat gadis tu pula hanya mampu mengigit bibir kerana tak dilayan.

"Jackson kenapa kau bawa saya lari?!" Trix pula terpaksa ikut Jackson lari. Dahlah Jackson lari macam kuda. Trix hampir tergolek mengejar langkah Jackson memandangkan tangannya digenggam rapat oleh Jackson.

"Aku nak buat diorang hargai kau sikit. Tengok! Diorang cakap diorang suka kau tapi ada gadis lain. Aku memang pantang dengan lelaki yang gaya macam tu." Jelas Jackson sambil berlari.

Boy's Dorm (BTS)Where stories live. Discover now