"Trix?!!" Jerit Jimin. Mata Jimin tak dapat nak alihkan pandangan dari susuk tubuh dan wajah yang sangat menawan di depannya.
"Bwo?! Terkejut? Kenapa? Kau nak halau saya ke?" Trix bertanya dengan soalan yang bertubi-tubi.
"Anii! Yah pabo kau dengarkan apa yang aku cakap kat V tadikan?!" Tanya Jimin dengan wajah yang berona merah.
"Wuuu, kau malu kan? So cute." Usik Trix. Rasa macam nak cubit je pipi Jimin sekarang ni XD.
"Yah!" Marah Jimin lalu mendekati Trix dan mengetuk kepalanya perlahan.
"You look incredibly pretty right now." Kata Jimin sambil mengusap rambut Trix.
"I know." Kata Trix sambil tergelak kecil memandang Jimin.
"Wah, aku dah tak tahu nak cakap apa. Wait me outside. I'll get ready." Kata Jimin sambil menolak Trix keluar daripada biliknya.
"For what?" Tanya Trix.
"Our date." Kata Jimin ringkas lalu menutup pintu setelah dia selesai menolak Trix keluar.
"Dia baru je cakap...Date kan?" Kata Trix lalu tersenyum lebar. Trix semakin lupa dengan pemindahannya ke US.
Setelah selesai Jimin bersiap...
"Tadaa!" Kata Jimin sambil membuka pintu bilik. Hoodie hitam bersama dengan seluar paras lutut memang sangat kena dengan Jimin.
"Wah kacaknya namchin saya!" Puji Trix sambil menyerabutkan rambut Jimin.
"Janganlah puji lebih. Nanti makin susah aku nak lepaskan kau." Kata Jimin sambil tersenyum tawar. Kata-katanya membuat Trix rasa sebak di dada.
Trix lalu mendekati Jimin dan memegang tangannya erat.
"Kajja!" Kata Trix dengan ceria sambil berjalan keluar dari dorm. Semua pelajar lelaki dalam dorm berasa cemburu dengan Jimin.
"Wah Jimin bertuah betul kau ni." Kata Bambam sambil menumbuk perlahan bahu Jimin.
"Kenapalah Jimin yang dapat Trix aigoo!" Dengus JB. Jimin hanya tersenyum angkuh.
"Trix kalau Jimin curang, kau datang je ke pangkuan aku. Biar aku jadi namchin kau." Kata Kai sambil mencubit pipi Trix.
"Yah yah!" Marah Jimin sambil menjauhkan jarak Trix dan Kai.
"Mian Trix aku punya. So jangan berani nak sentuh dia. Annyeong!" Jelas Jimin lalu membawa Trix pergi dari situ sambil memegang tangan Trix.
Mereka pun keluar dari dorm dan menuju ke suatu tempat. Tempat tersebut ialah bahagian laman belakang dorm.
"Sini date kita?" Kata Trix tak percaya.
"Aku nak ambil motor aku. Aku memang selalu sorok kat sini." Jimin tergelak melihat reaksi Trix.
Trix menghembus nafas lega.
Lalu Jimin pun mengeluarkan MV Agusta F4CCnya yang berwarna merah gelap dan hitam.
"Naik." Kata Jimin ringkas lalu menghidupkan enjin.
"Dahlah saya pakai dress aigoo...Mana helmet?" Rungut Trix.
"Orang macam aku tak pakai helmet. Jadi kalau kau date dengan aku, kau mesti jadi badass macam aku juga. Arasso?" Nasihat Jimin sambil mencubit pipi Trix.
"Yah kalau kita kemalangan nanti ataupun kena kejar polis nanti macam mana?!" Marah Trix.
"Trust me. Kalau kena kejar polis nanti biar aku uruskan. Itu pun kalau ada polis kejar." Jelas Jimin.
YOU ARE READING
Boy's Dorm (BTS)
FanfictionMain Cast -Trix (as you) -Semua ahli BTS -Semua ahli Got7 -Dan watak-watak lain akan muncul nanti. Cuma nak bagitahu main cast je tak payah lah sinopsis XD Nanti taulah citer dia bila dah baca cerita ni XD.