"Hey....Korang tak apa-apa ke?" Tanya Kai. JB dan B.I juga turut melihat Trix dan Jimin yang datang bersama sambil berpegangan tangan.
"Wae?" Tanya Jimin. Kali ni nada dia dah berubah kepada nada yang ceria.
"Korang dah berbaik?!" Jerit mereka secara serentak. Dah lah dalam hutan. Bergema suara diorang XD.
Flashback on
"I hate you! I hate that I still love you Trix!" Jerit Jimin sambil memeluk Trix dengan erat.
"You...still l-love me?! But you said you hate me?!" Trix meleraikan pelukan mereka dan memandang Jimin dengan wajah terkejut.
"I want to hate you kuende! I can't..." Kata Jimin lalu menjauhi Trix beberapa kaki ke belakang.
"But all those words...You hurted my feelings you know." Rungut Trix tapi masih dalam keadaan tak percaya.
"Sebab aku masih marah dengan kau! Sanggup kau tinggalkan aku tanpa ucapan selamat tinggal?! Lepas tu lepas sebulan barulah kau datang balik?!" Jimin meluahkan perasaannya.
"Saya memang nak cakap dengan kau masa tu tapi kau tak nak layan saya...Ingat tak?"
"W-What about the ring I gave to you?! Why did you gave it back to me?!"
"Itu sebab saya nak kau jaga cincin tu untuk saya! Saya akan balik ke sini walau apa pun yang terjadi dan saya tak nak mak saya nampak cincin ni dan buangnya atau rampasnya dari saya." Jelas Trix. Sekarang baru Jimin faham.
"E-Er...There's something I must tell you then..." Kata Jimin sambil menggaru-garu kepalanya yang tak gatal.
"Bwo?" Trix berasa tidak sedap hati.
"Bogoshipoyo. Mani. And Mian sebab dah lukakan hati kau sebelum ni. Kau tau sebenarnya semua ni salah aku." Terang Jimin.
"Nado. I miss you like hell. Masa kau cakap yang kita dah putus...Saya tak tahu nak cakap apa. Rasa macam nak bunuh kau pun ada XD." Kata Trix.
"Habis tu kenapa tak bunuh?" Usik Jimin. Mereka lalu berada dalam situasi yang seperti biasa. Saling mengusik dan tersenyum.
"Sebab saya tahu kau masih sayang saya. Jadi saya tangguhkan dulu." Balas Trix sambil tersenyum nakal.
"Still cheesy as usual. Saranghae." Kata Jimin lalu mengucup dahi Trix.
Flashback end
"Alaa....Baru nak jadi namchin Trix. Dah berbaiklah pula.." Rungut JB. Dia lalu mencabut rumput-rumput yang disentuhnya.
"Siapa juga yang suruh aku pergi cari Trix tadi? Kau jugaaa. Kalau dah ship aku dan Trix tu, mengaku jelah." Sindir Jimin.
"Dah balik dah Jimin yang asal." Kata Kai sambil tergelak kecil.
"Well maybe someday...She'll change her mind and choose me instead." Kata B.I sambil mencubit pipi Trix.
"Yah hajima! Jugullae!" Marah Jimin lalu mengetuk kepala B.I.
"Yah yah! Geumanhae! Sekarang ni dah malam. Kalau binatang buas datang macam mana?" Tegur Trix.
"Kita buat binatang tu jadi lauk. Aku dah lapar ni." Kata B.I dengan selamba.
Mereka pun bermalam di hutan tersebut tanpa makan, tempat tidur yang selesa. Apa boleh buat, dah namanya sesat. Takkan nak harap benda baik jatuh dari langit XD.
YOU ARE READING
Boy's Dorm (BTS)
FanfictionMain Cast -Trix (as you) -Semua ahli BTS -Semua ahli Got7 -Dan watak-watak lain akan muncul nanti. Cuma nak bagitahu main cast je tak payah lah sinopsis XD Nanti taulah citer dia bila dah baca cerita ni XD.