-SEZON FİNALİ-
Umarım beğenirsiniz, duygusal bir bölüm oldu yani benim için. Neden sezon finali olduğunu anlamışsınızdır. -Atarli Yazar.
İyi okumalar!
Sırayla şarkılar ; Fix a heart, Catch me, I hate you, don't leave me. - Demi Lovato.
‘’Muhtemelen bu senin için en iyi olan, ben senin için her zaman en iyi olmaya çalıştım ama eğer beceremediysem üzgünüm. Bu aşkı yara bere içinde bitirmeyeceğim, her yerimden kanlar aksa da son ana kadar senin için savaşacağım. Nereden başlayacağımı bile bilmiyorum, kayboldum Louis ben kayboldum. Ama bu sefer senin gözlerinde değil, kör karanlıkta kayboldum.’’
Göz yaşlarıma bulanmış kağıdı elimde top gibi yuvarladım buruşturup masamın yanındaki küçük çöp kutusuna fırlattım. En iyi fikrin buradan gitmek olduğuna karar verdim. Belki de tek seçenek ama ona nasıl haber vereceğimi bilmiyorum. Mona’yı denedim ama Louis ile konuşmak istemedi. Aramak istedim, gerçekten istedim her hücrem evine gitmemi söyledi ama yapamadım. Ben de en iyi seçenek mektup yazmak olarak düşündüm. Ama bir türlü doğru kelimeleri bulamıyorum tek yazdığım ona olan aşkım, bana acımasını istemiyorum ya da peşimden gelmesini o yüzden içinde duygularımın olmadığı bir yazı yazacağım.
Siyah tükenmez kalemi düştüğü yerden aldım, temiz bir kağıt çektim. Bembeyaz, tıpkı bizim gibi, yani eski biz gibi. Her şeyin bana onu hatırlatması normal mi? Yoksa depresyona mı giriyorum? İyice kıza benzedim ben.
‘’Sevgili Louis, muhtemelen sen bunu okuduğunda ben çoktan gitmiş olacağım, nereye gideceğimi yazmıyorum zaten senin de umursadığını pek sanmıyorum, ama şunu bilmeni isterim eğer bir şeyleri baştan yaşamak isteseydim bu seninle ilk tanıştığım gün olurdu. Seni orada öylece ağaca yaslanmış görünce yanına gitmek yerine, yoluma devam etmek isterdim. Keşke hiç tanışmasaydık, sana bu kadar bağlanmasaydım. En önemlisi sana bu kadar aşık olmasaydım. İtiraf ediyorum sevgilim, sana aşığım hem de en kötüsünden, kör kütük aşığım. Sana hiç söyleyemediğim şeyler var mesela seni ilk gördüğümde neler hissettiğim gibi bilmek ister misin? Hayır. Ama ben yine de anlatacağım. O gün orda senin gölgeni gördüğümde içimde kıpırdaşan kelebeklere durmalarını söyledim ama durmadılar, tam tersine içimde tepindiler. Ayaklarım yanına gidiyordu, aklım ise geri git salak ne yapıyorsun? Diye söyleniyordu. Her zaman ki gibi duygularımın esiri oldum. Yanına gittim. Saçını kenara atıp gülümsediğinde oracık ta bayılacağım sandım, bana sarıldığında ciğerlerime doldurabildiğim kadar o nefis kokunu doldurmuştum, hatırlıyorum da saçlarıma iyi bakmamı söylemiştin. Söz veriyorum Louis onlara iyi bakacağım. Beni Mona’yı öperken gördüğünü de hatırlıyorum o gece, aslında o öpücük değildi sanırım yanlış anlamıştın, bunu neden söyledim ben bile bilmiyorum ama sadece aklımda sadece sen vardın o gece, o gece ve ondan sonraki tüm geceler.
Fazla mı uzattım sevgilim? Ah, sevgilim diyorum umarım sorun olmaz? Sana son kez sarılıp öpmek için her şeyimi verirdim. Sıcaklığını hissetmek için ama beni yakalarımdan tutup kaldırdığında boynuma değen ellerinle yetineceğim. Ve son olarak, sen beni hiçbir zaman kırmadın Louis, çünkü sen hiçbir zaman kalbimi tamir edemedin. O hep kırıktı, ama senin suçun değil benim salaklığım. Ve umarım doğru aşkı bulursun, senin için doğru olanı.
Hoşça kal, Sevgilim.''
Üstümdeki fazlalıklardan kurtuldum, banyoya gidip sıcak suyla tüm küveti doldurdum. Odaya geri geçtiğimde radyoyu son ses açtım. Kapımı kilitledim ve sıcak suyun içine soğuk bedenimi bıraktım. Yandaki haplardan aldım ne olduklarını bile bilmiyorum. Avucumu dolduracak kadar alınca hepsini kafama diktim. Suyla beraber hepsini yuttuğuma emin olunca, bardağı yere bıraktım. Kafamı suyun içinde serbest bırakmadan önce kulaklarıma o muhteşem ses doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We are a secret, can't be exposed.(Larry Stylinson-1D Atty 2013 En iyi BoyxBoy)
FanficAşk nedir ? İki kişinin birbirini sevmesi midir sadece? Diye vurguluyordu Harry. Hayır ona göre Aşk iki kişinin birbirini kabullenmesiydi ne olursa olsun nasıl olursa olsun. Ve onlayken her şeyi unuta bilmeliydi. Denizi kıskandıran mavi gözlerine ba...