!Díj!

272 13 0
                                    


  Sziasztok!:) Most először kaptam egy ilyen - közismert néven - díjat, szóval, mivel jelenleg a vonaton unatkozom, van időm kirakni.

10 dolog magamról;

- 16 éves vagyok
- amióta az eszemet tudom, színpadra vágyom, színész-táncosnak tanulok művészeti suliban
- imádok énekelni, a zene a mindenem
- az írás jelenleg az egyetlen boldogságom
- vese problémás vagyok, mint Liam (PACSI LIAM!)
- horror fanatikus vagyok (minta nem jöttetek volna rá)
- állatpárti vagyok nagyon, van egy kutyám és egy cicám, imádják egymást. Tényleg. Idiótáim.
- Harry Styles a napsugaram, a boldogságom, a mindenem
- nincs kedvenc kajám, italom, számom, zeném, filmem. Sokfélét szeretek ezekből
- a zenei ízlésem szerteágazó, One Directiontól a Black Veil Brides-ig hallgatok minden félét, de nem szeretem a magyar mai zenéket.

10 kérdés és válaszok;

1. Voltál már külföldön? Ha igen, hol?

Igen, voltam Bécsben a júniusi One Direction koncerten, az a nap nagyon hiányzik. Illetve átkozottul elvágyom Angliába.

2. Kedvenc banda/énekes?

Két kedvenc bandám van, One Direction és Little Mix. Ők számomra a nagyok és egyetlenek. (A BVB-t is szeretem, de nem akkora kedvencek, mint a fent említettek). Énekest nem emelnék ki, mert sokat szeretek.

3. Mi az álommunkád?

Musical-színész. Ezzel szeretnék foglalkozni. A jövőképem úgy néz ki, hogy szerepel benne a musical-színészet, modellkedés, és az írás. De a fő-fő az a színpad!

4. Mit gondolsz azokról, akik elítélik azokat, akik a saját nemükhöz vonzódnak?

Élettelenek. Ha van életed, nem foglalkozol máséval. Mi közöd van neked ahhoz, hogy más kihez-mihez vonzódik? Semmi. Aki ítélkezik, hadd csinálja, de engem kerüljön el, jobban teszi.

5. Voltál már valamilyen koncerten valahol?

Igen, említettem a bécsi One Direction koncertet. Életem legcsodálatosabb napja volt. Voltam még a Minimax hajón akkoriban valamilyen koncerten, illetve ilyen kis koncerteken, de ezeknek a felére sem emlékszem már.

6. Kedvenc wattpad, vagy nem wattpad blogod?

Ez érdekes, mert én eddig akárhány blogot olvastam, annyira kifogtam a jókat, hogy mind egy szinten van kedvencként. Egy éve sem, hogy elkezdtem blogokat olvasni, tehát nincs olyan sok, amit olvastam, de azok mind az életeim része.

Barren, Dark, Phantom, Haunted, Sinister, Half Bad-Half Mad, és az Aftert is blogon kezdtem el olvasni, aztán áttértem könyvre, és megszállottja letten. Remélem, egyet sem hagytam ki, jaj.

7. Kedvenc íród?

Nincsen. Nagyon sok író van, akiket tisztelek, csodálok, imádok, nem emelnék ki kedvencet közülük. De említésre méltóak az Éjszaka Háza könyvsorozat írói, P.C. Cast és Kristin Cast, a Harry Potter könyvek írója, J.K. Rowling, illetve Leiner Laura és Becca Prior is kedvencek, meg természetesen Lakatos Levente, hát az az ember fantasztikus!

8. Miért kezdtél el írni/fordítani?

Hát, régen is sokat írtam magamnak, de azok szörnyűek. Be sem fejeztem őket.
Gondolom tudjátok, volt az a dolog tavaly július végén, hogy egy lány kiírta twitterre, hogy az augusztus ötödikei koncerten lelövi Harryt, és persze volt nagy botrány. Az engem megihletett, gondoltam, milyen király kis sztorit írhatnék ennek alapjára... Kitaláltam a részleteket, és megírtam. Azóta nem tudok leállni az írással. (Itt Wattpadon a másik irományom az, amiről az előbb említést tettem. Nincs még teljesen kész, és bloggeren kezdtem el, de átpakolom ide, addig lessetek bele!☺)

9. Mit gondolsz az internetes barátokról, és szerinted ezek lehetnek igaziak?

Lehetnek! Nekem is van, nem egy. Már csak 2-3 olyan van, akivel még nem találkoztam. Igen, lehetnek igaziak. Annyi, hogy nem látod őket, max. skypeon, vagy videochaten, de ugyan az az ember, akivel beszélsz, akkor is, ha találkoztok, de akkor is, ha csak írtok egymásnak.

10. Szerinted milyen barát lennél valaki számára?

Jónéhány barátom van a való életben, akikért bármit megtennék, és tudom, ők is értem.
Szerintem jó barát vagyok, és eddig is ezeket a visszajelzéseket kaptam.
Mindig igyekszem segíteni mindenkinek, a barátaimért mindent megteszek, segítem őket, meghallgatom őket... És nem csak a közvetlen barátaimmal vagyok ilyen.
Általában jó tanácsokat tudok adni, néhányan már csak "pszichológusnak" hívnak, illetve "anyafarkas/tyúkanyó" is vagyok. :D

Wow, ennyi.
Ha nem haragszotok, én nem írnék kérdéseket, és nem jelölök meg senkit, ezekre már nem igazán maradt energiám, mehetek törit tanulni, küldjetek lelki erőt nekem!😭

Ennyi voltam mára, sziasztok, kitartást a hét többi napjához!

Pursued - ÜldözveWhere stories live. Discover now