- Mi az, hogy soha? - kiabál Harry. Próbálom lenyugtatni, de idegesebb, mint amennyire én vagyok... azt hiszem, bűntudata lehet, hogy ez valójában, miatta történt így.
Hogy megbántam-e?
Egy pillanatig sem.
- Dana tudta, miért halt meg. Nem maradt elintézetlen dolga, hogy megtudja az igazságot. Itt ragadt, miattatok. Ha élőt olyasvalaki öl meg, aki már halott, és úgy, hogy az élő ebbe beleegyezett, akkor nagyon kevés esély van arra, hogy tovább léphet. Harry magához láncolta itt, de Harrynek tovább kell mennie, Dana nélkül. - nem tudom, mióta könnyezem, de a szavak annyira lesújtottak, hogy észre sem vettem, hogy idő közben elkezdtem sírni.
- Biztos van valami megoldás! Nem hagyom itt! - Harry magához ránt, és szorosan megölel.
Hangja elcsuklik, de próbál erősnek mutatkozni, és érzem, ahogyan a könnyei áztatják a pólómat.
- Hallod, Dana? Megoldjuk, ezt is megoldjuk, oké? Együtt maradunk, Dana! Nem megyek el nélküled! - lehunyom a szemeimet, és átadom magam... átadom magam az utolsó ölelésünknek.
- Sajnálom Harry... itt az idő. - a nő igazi bölcsességgel, s egyben hatalmas gyönyörrel, tekintélyes kiállással jelzi, hogy ideje ténylegesen tovább lépni.
Harry nem akar elengedni, és én sem akarom őt. Olyan erősen szorít magához, mintha...
Nem mintha, tényleg ez az utolsó ölelésünk.
- Szeretlek, Harry. - suttogom a fülébe, a feltörő könnyeimtől éppen csak annyira, hogy hallja.
- Nagyon szeretlek, Dana! - kissé eltávolodik tőlem, és egy csókot lehel az ajkaimra. Soha nem volt még ennyi fájdalom és szomorúság egyetlen csókban sem, amit valaha is átélhettem.
Harry nagy nehezen elenged, de még mindig szorosan mellettem áll. Zayn lép oda hozzám.
- Én... köszönök mindent, Dana. És bocs, hogy az elején olyan seggfej voltam, és ijesztgettelek, meg minden... - Zayn halványan elmosolyodik, én is követem őt ebben. Hüvelykujjával letörli a könnyeimet, és megölel.
- Hiányozni fogsz. - súgja, én pedig szorítok az ölelésen.
- Hiányozni fogsz. - ismétlem.
Mikor Zayn elenged, Alisha jön oda. Egy pillanatig csak a földet nézi, majd felveszi a szemkontaktust.
- Sajnálom, hogy ilyen körülmények között találkoztunk... jó lett volna, ha még az életben megismerlek, mert azt kell hogy mondjam, elég fasza csaj vagy. - elnevetjük magunkat Alisha kifejezésén, de egyetértek vele. Elmosolyodom.
- Igen... én is sajnálom, hogy így jött össze. - Alisha közelebb lép, és ő is megölel.
Harry felé fordulok, szemei csillognak a Hold fényében.
Megfogja a kezem, homlokát az enyémnek támasztja, és most, utoljára csak csendben élvezzük egymás érintését...
- Átkozottul szeretlek, Dana James!
- Átkozottul szeretlek, Harry Styles!
YOU ARE READING
Pursued - Üldözve
HorrorÁtlagos huszonhárom éves lányként tengetem az életem. Családom nincs, magamra vagyok utalva. Van egy jó állásom, aminek a keresetéből fizethetem az esti-tagozatos főiskolai díjat. Minden napom ugyan úgy telik. Felkelek, elmegyek dolgozni, majd suli...