hoofdstuk 1

46 3 5
                                    

*BIEP BIEP BIEP*

uhgg m'n wekker zuchte ik. het is 03:00 ik moet iedereen ophalen om naar schiphol te gaan, want we gaan met z'n alle naar California. we zijn met z'n 8ten; sara ,selcan, iris, vildan, naomi, roos en sabine. gelukkig woonde we allemaal in de buurt dus het zou niet lang duren. ik trok comfortabele kleren aan want het zou een lange vlucht worden. ik trok een joggingbroek aan met een oversized trui en deed mijn haar in een staart. oke leggo ik stapte in de auto en at m'n ontbijt op.

skip naar het lopen naar het vliegtuig

"ik kan echt niet wachten tot we er zijn" zei sara met een lach op d'r gezicht. "sameee" riep iedereen

we liepen het vliegtuig in en we zagen dat we niet met z'n alle naast elkaar konden zitten. het waren rijen van 3. "ik claim selcan en sabine"schreeuwde vildan. " ik claim naomi en iris"zei roos snel. "jaaa ik claim sara" riep ik. "oke afwachten wie er naast ons gaat zitten" zei sara lachend. we keken naar onze tickets en op de plek waar ik en sara moesten zitten zat al een jongen. "jij mag naast hem gaan zitten, hij is niet m'n type"zei sara terwijl ze me op de plek naast de jongen duwde. " heyy ik ben jipke"zei ik tegen hem. "hoi ik ben blake" zei die met een lieve lach. goddamn hij is knap dacht ik bij mezelf. "dankje, jij bent ook wel knap" zei blake blozend " wacht wat! zei ik dat hard op?" zei ik angstig "hahahah jaa dat zei je hardop"zei sara met tranen in d'r ogen van het lachen. na 2 uur werd ik een beetje moe dus probeerde ik te gaan slapen. toen ik wakker werd lag ik met m'n hoofd op blake zijn schoot. ohmygoshh lig ik hier echt? nee nee ik droom toch? nopp het was geen droom, het is echt. ik bleef liggen omdat ik blake niet wakker wilde maken want hij was ook aan het slapen, en ja het lag best wel lekker. "awee dat gaat al snel jipke"zei sara terwijl ze een foto maakte. "serieus sara?"zei ik lachend "jaa jullie zijn cute samen"zei sara. "stuur die foto naar me door alsjeblieft'zei ik lachend. maar ik zei het iets te hard waardoor blake wakker werd. "heii leukerd" zei blake terwijl die haar achter me oor deed. "heyy'" zei ik blozend. "awee jullie zijn goals"zei sara en nam nog een foto. ondertussen was ik alweer recht op gaan zitten. blake sloeg zijn arm om me heen en trok me wat meer naar hem toe, ik lag met m'n hoofd op zn schouder en hij lag met z'n hoofd op mijn hoofd. "woww wat is hier gebuert ineens?!" zei roos toen ze voorbij liep. k blooste een beetje, sara zei gelukkig snel wat. "jaa ze zijn goals he"zei ze. "jaa inderdaad jullie zijn echt goals" zei roos terwijl ze naar de wc liep. " hey jipke?" vroeg blake. "jaa, wat is er?" vroeg ik met een lach op m'n gezicht. "vind je mij echt leuk?" vroeg blake blozend "jaa, ik vind je echt leuk! ik ken je nog niet zo goed, maar je lijkt me echt heel aardig" zei ik terwijl ik m'n hand door z'n haar haalde. " oke mooi, want ik vind jou ook leuk, en je lijkt me echt heel aardig"zei die en blooste een beetje. "GOOAAALLSS"schreeuwde sara er doorheen. "woww wat is goals?" vroeg selcan. "woww sinds wanneer is dit gebeurd? nieteens tegen mij zeggen ofzo" zei selcan lachen terwijl ze naar blake en mij keek. "nou eerst viel jipke bij blake opscoot in slaap en toen verklaarde ze de liefde voor elkaar"zei sara toen ze de foto liet zien die ze had gemaakt. iedereen was inmiddels naar ons aan het kijken nou ja niet iedereen, alle 7.

"dames en heren doe u riem vast we gaan zo landen of het vliegveld in california" riep de piloot om

thankgodd, het werd wel heel ongemakkelijk dacht ik. " blake hoe gaan we dit doen, ik bedoel jij gaat vast ergens anders heen dan ik" zei ik en een traan rolde over mijn wang. "babe niet huilen" hij veegde met z'n duim de traan van mijn wang. "in welk hotel ga je verblijven?" vroeg blake. " in hotel LA" zei ik. " ik ook!" zei blake blij. "serieus?! ohmygosh, maar met wie?" vroeg ik blij. "met nog 7 andere vrienden; cameron, julian, jovani, geo, mario, daniel en hunter." we waren geland en pakte onze koffers en ik ging met iedereen behalve blake met de taxi naar het hotel want blake werd opgehaald door julian en jovani.

"wowaa die linker is echt knap" zei vildan half kwijlend. "dat is julian en die rechter is jovani, ze zijn single" zei blake. " wow die jovani is echt kapot knap" zei sabine. "ze verblijven in hetzelfde hotel als wij, dussuh je kan je lans grijpen"zei ik tegen vildan en sabine. we liepen naar de taxi en reden naar het hotel en checkte in. blake was er tegelijkertijd aan het inchecken en we hadden de kamer naast hem, het zijn grote kamers voor ongeveer 8personen. we liepen nar onze kamers en en pakte onze koffers uit. er klopte iemand op de deur en iris deed open. "hee blake vroeg of jullie zo met ons allemaal wilde gaan zwemmen in het zwembad"vroeg daniel. "uh ja uh lijkt ons uh l-leuk" zei irs blozend. "oke tot zo" zei daniel. "o h m y goosshhhh, die daniel is heel knap"gilde iris. "je vriendje blake heeft zo te zien dus knappe vrienden" zei naomi lachend. "blake is m'n vriendje niet"zei ik en ik voelde dat ik rood werd. " nee nog niet, wacht maar ik durf te wedden dat jullie volgende week al hebben"schreeuwde sara er snel doorheen. " ja inderdaad, ik geef sara groot gelijk"zei roos. "oke jongens we moeten gaan ik wil jovani zien in z'n zwembroek"gilde sabine. "ja kom we gaan, ik wil kijken of die blake van je nog meer knappe vrienden heeft" zei sara terwijl ze naar mij keek en de deur uitliep. " oke leggo"zei roos en we liepen allemaal de deur uit naar het zwembad. toen we bij het zwembad aankwamen zagen we 8 jongens staan...

/// ik hou van cliffhangers :)///

Never Be AloneWhere stories live. Discover now