hoofdstuk 26

14 1 0
                                    

p o v. naomi
mario maakte me wakker. " NAAAOMMMIIII IK HEBBB HOOONNGEERRR" schreeuwde mario. " oke en nu?" vroeg ik, en draaide me hoofd om en probeerde verder te slapen. mario trok aan me benen en ik gleed me bed uit. " ik heb honger dus jij gaat mee naar de keuken." zei mario en hij trok me mee naar de keuken. oke daar stonden we dan in de keuken. ik zat op het aanrecht en mario maakte eten. hunter en selcan kwamen hand in hand binnen lopen. " waar komen jullie dan vandaan?" vroeg ik aan zez " oh gewoon van het strand." zei hunter en hij liep naar de bank en plofte neer. selcan ging bovenop hem liggen. mario pakte zijn eten en we liepen weer naar boven. we zaten voor ongeveer een uur boven gewoon een beetje netflix kijken. ik liep weer naar beneden om wat te drinken te pakken toen ineens iedereen beneden zat. " huhhh waarom zitten jullie allemaal beneden? wat is er aan de hand. " vroeg ik geschrokken. " er is niks we zijn gewoon allemaal wakker en we wachten totdat je eten kunt gaan halen met mario" zei selcan blozend met een glimlach. " wokehhh ik haal mario wel dan gaan we eten halen. " zei ik en ik liep naar mario en ik zei dat we eten moesten halen.
we liepen naar de auto en we reden naar de target...

Never Be AloneWhere stories live. Discover now