hoofdstuk 22

7 0 0
                                    

p o v jovani
ik liep met sabine naar de keuken om popcorn te halen, want we waren een beetje netflix aan het kijken. toen ik in de keuken was zag ik julian staan met vildan in z'n armen. ik schraapte me keel want ze stonden in de weg. " uuhhggg, jullie staan in de weg." zei ik. " ohw uh sorry wij gaan wel ergens anders naartoe" zei vildan en ze trok julian me naar volgens mij hun kamer.
p o v. sabine
jovani en ik liepen naar de keuken om popcorn te halen voor onze netflix en chill (😏). maar toen we in de keuken aankwamen stonden vildan en julian daar een beetje klef te doen ( een beetje maar). aweee im so proud op vildan dacht ik bij mezelf. jovani kuchte en zei dat ze in de weg stonden. vildan trok julian mee en keek me met een glimlach aan en zo'n hoofd van "yass gurl ". "okee wat wil je allemaal te eten hebben?" vroeg julian terwijl hij bijna alle kastjes opende. " uh doe maar veel chips en veel heel veel popcorn." zei ik. ik pakte een bak om de chips en popcorn in te doen. toen we alles hadden liepen we naar onze kamer om de netflix en chill te starten. we warem voor ongeveer een kwartier de film aan het kijken totdat ik een beetje moe werd. ik legde m'n hoofd op jovani z'n schoot en deen m'n ogen dicht. jovani begon met z'n handen door mijn haar te strijken waardoor ik nog moeier werd. het laatste wat ik me nog kan herrineren van die nacht is dat jovani een kus op mn hoofd gaf...

Never Be AloneWhere stories live. Discover now