p o v. sara
blake was gelukkig heel thuis gekomen. hij ging na 10 minuten naar boven om te slapen. niemand had echt wat te doen dus besloot geo om iets te doen met mij, gewoon iets met z'n tweetjes. hij pakte m'n hand en we liepen naar het strand. de zon was inmiddels al een beetje aan het ondergaan. hij stond stil dus ik automatisch ook. hij liet m'n hand los en legde z'n arm over mijn schouder, hij trok me naar hem toen. ik legde mijn hoofd op zijn schouder en geo legde zijn hoofd op mijn hoofd. we stonden naar de zonsondergang te kijken. het was pretty mooi. toen de zon bijna onder was haalde geo z'n hoofd van mij hoofd. hij pakte m'n hand weer en we liepen verder. " geo waar the fck gaan we naartoe?" zei ik lachend. " loop maar gewoon mee, je ziet het vanzelf wel." zei hij en hij liep rustig verder. na 2 minuutjes kwamen we bij de plek aan. het was een soort huisje met allemaal lampjes, een verranda. het ston op het strand en je had een heel mooi uitzicht op de oceaan. ik stond er met open mond, zo mooi vind ik het. " en... hoe vind je het leuk?" vroeg geo met een big smile. " JAAA" zei ik en ik rende naar binnen. het eerdt wat ik zag was een 2persoonsbed, ik twijfelde geen seconde en ik sprong op het bed. " jaa dat was te verwachten" zei geo lachend. hij sprong ook op het bed, we lagen nu naast elkaar. ik draaide me om zodat ik met m'n hoofd tegen geo z'n borst aan lag. geo deed zijn armen om me heen, het voelde zo veilig. intussen was de zon al onder gegaan. " weten de andere dat we hier zijn?" vroeg ik aan geo. " uh nee, ik bericht ze wel even" zei geo en hij stond op en pakte zijn telefoon om julian te berichten dat we waarschijnlijk morgen middag pas weer thuis zijn. geo kwam weer naast me liggen en hij sloeg zijn armen om me heen en trok me naar hem toe. ik legde me hoofd op z'n borst en zo vielen we in slaap...
// de volgende hoofdstukken wordt een hoofdstuk voor iedereen ik dit verhaal van ongeveer 300 woorden. enjoyy☺️//