hoofdstuk 7

25 2 4
                                    

toen we wakker werden kwam vildan de kamer inrennen en zei dat het eten op was. " babe serieus maak je ons daarom wakker" zei julian zachtjes. " nou misschien omdat het ETEN op is!" gilde vildan. " oke, dan gaan we eten halen" julian stond op deed een shirt aan en liep met vildan hand in hand de deur uit, naar de Albert Heijn. " aahh ik heb trek in mcdonalds" zei sabine terwijl ze zicht uitrekte. " humm ja ik ook wel" zei cameron die tegen roos aanlag. " jaa ik ook. kunnen we niet gewoon mac halen nu?" zei geo terwijl die met z'n hand door sara d'r haar ging." ik vind het goed! zal ik het gaan halen met jipke?" zei blake. iedereen vond het goed. we kleedde ons om en liepen naar de mcdonalds

terug in hotel met mcdonalds

" hoeveel heb je voor mij gehaald? wel veel toch? want ik heb weer honger, en ik heb eten nodig!" schreeuwde vildan, het leek alsof ze 19729541 jaar niet had gegeten terwijl ze 10 minuten geleden nog wat had gegeten. " jaja we hebben 4 menu's voor je gekocht" zei blake lachend. " mooizo" zei vildan met een lachje en liep naar de tas waar het eten inzat. ze pakte het eten en ging naast julian zitten. na een half uurtje waren we allemaal klaar met eten.
"wat gaan we doen vandaag?" vroeg hunter. "we kunnen naar de mall gaan." zei mario. " jaa, daar heb ik echt zin in!" zei iris. " oke over een half uur beneden, dan heeft iedereen nog een beetje de tijd om om te kleden" zei ik. blake en ik liepen alvast naar beneden. " zullen we een bal meenemen om even over te pasen want ik denk dat het nog lang gaat duren voordat iedereen klaar is." zei ik tegen blake." haha is goed babe ik maak je toch in!" zei blake lachend. " uhm ja dat denk ik dus niet he." zei ik lachend en rende naar beneden. blake rende achter me. " denk je dat je sneller bent?" vroeg blake lachend. ik bleef staan en zei lachend " uhm ja dat zag je toch?" " nou danuh versla ik je vast wel met voetbal." zei blake glimlachend en hij liep naar buiten

10 minuten later

"hahah loser 4-1" zei ik lachend. " jaja ik snap het maar ik versla je vast wel in mijn sport!" zei blake en liep naar me toe. " en welke sport is dat dan?" vroeg ik aan blake. " football!" zei hij en tilde me op en legde me over z'n schouder. " hahah blake je weet dat ik hier niet tegen kan!" zei ik lachend. " ooh kijk de andere zijn er." zei blake. " uhm ja dat kan ik niet zien want ik 'hang' ondersteboven!" zei ik lachend. " ohwjaa sorry" zei blake en zette me weer neer op de grond. " nog steeds ben ik beter in voetbal." zei ik en met een hairflip en draaide me om om naar de andere te lopen. ik liep naar de andere toe en blake pakte me vast en fluisterde in m'n oor " ik liet je winnen babe." " oh hell no dat deed je niet, je bent gewoon niet zo goed en dat geeft niet." zei ik lachend. " hee wat is dat in de lucht?" ik keek omhoog en voordat ik het wist lag ik weer op blake z'n schouder. " serieus blake? serieus?" " ja haha" zei blake lachend. " jullie hadden het wel naar je zin zo te zien." zei selcan lachend. " jaa ik heb blake ingemaakt, toch blake?." zei ik en gaf blake een duwtje tegen z'n arm. " uhm ja datuh klopt." zei blake terwijl die met z'n hand door z'n haar ging waardoor het uit model ging. ohmygoshh dat is zo hott. "oke is iedereen klaar om te gaan?" vroeg daniël. " ja ik wel, gaan we met mijn auto?" vroeg mario. "jaa dat lijkt me wel logisch want je bent de enige met een auto." zei vildan. "ohja, oops vergeten." zei mario lachend. " mygod je bent volgens mij nog dommer dan ik." zei jovani. " dat is niemand jovani" zei iedereen tegelijk. " jaja ik weet het" zei jovani. " zullen we gaan?" vroeg selcan. " jaa is goed. oh en uh SHOTGUN!" zei naomi. "ja is goed we hoeven niet naast mario te zitten" zei sabine lachend.

aangekomen bij de mall

"kunnen we eerst eten halen?" vroeg vildan. " vildan serieus, we hebben een half uur geleden gegeten zit je nou echt nooit vol. ik vind het echt knap van je dat je nog niet dik bent." zei sabine. " ja maar ik wil eten!" riep vildan. " ik ga wel met d'r eten zoeken. " zei julian. "wokeee, kunnen we nu naar de winkels gaan?"" vroeg sara en ze trok geo mee naar de winkels. "uhm ja tuurlijk." zei daniel. " ik denk dat we beter kunnen splitsen, dat de boiis bij elkaar gaan en de gurls." zei naomi. "ja is goed." zei blake "oke we appe jullie wel als we klaar zijn." zei ik tegen blake. "ja is goed babe" zei blake en hij gaf me een kus op me voorhoofd.

p o v hunter

we gaan met alle jongens panny boards kopen, zodat we niet hoeven te lopen. ik ga er ook een voor selcan kopen, dan zijn we goals. ik kocht voor selcan een roze panny board met blauwe wielen. we gingen met da boiis opzoek naar da gurls. eerst zagen we julian en vildan bij de mcdonalds zitten. vildan had heel veel eten. na een tijdje zagen we de andere lopen, ik zag selcan lopen. goddangg selcan ziet er lekker uit dacht ik bij mezelf. ik reed naar d'r toe en vroeg of ze even met me mee kon lopen. oke ik ga het gewoon aan d'r vragen. we waren ergens, geen idee waar, maar iedergeval van de andere af zodat ze ons niet konden horen. oke hier ga ik. " uh ik wilde je wat vertellen."zei ik en ik voelde dat ik rood werd. "wat wil je vertellen?" vroeg selcan lief. "uhm nou ikkuh ik vind je leuk" zei ik en ik zag selcan rood worden. of het goed of slecht is weet ik niet. " ik vind jou ook leuk." zei ze. " wow echt, uhm wil je me vriendinnetje zijn?" "jaa tuurlijk wil ik dat." zei selcan en ze sprong op me en gaf me een knuffel. "awweee het is je gelukt selcan , je hebt eindelijk met hunter!" schreeuwde sara. "ohmygosh sara ga je dat bij iedereen doen?"zei ik lachend tegen sara. "jaa ik ben gewoon blij." "haha ik ga dan ook gillen als je wat met geo krijgt. "zei jipke " uhm ja we hebben dus al, sinds vandaag." " aahhhh echt zo leuuukkk.!" gilde jipke.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"oke zullen we hier eten halen en dan terug naar het hotel gaan?" vroeg cameron. iedereen ging ermee akoord, vooral vildan. we gingen eten halen bij de mcdonalds. na een kwartier kwamen we aan in het hotel. iedereen ging op een bed zitten en at het eten.

na het eten

"woww ik zit echt vol" zei vildan. "nee gek he, kijk hoeveel je hebt gegeten vandaag." "jaa, maar het was wel lekker :)"

"eehh ik ben moe, ik ga slapen" zei blake. "ja ik ook"zei ik gapend. "slaaplekeeeerrr iedereeennn!" riep vildan terwijl ze het licht uit deed. ' ohmygodd sabinee wat is dat achter je op de muur?!" zei selcan. "whaat waar, meen je die, nee serieus!?" gilde sabine, ze was helemaal rood geworden. " PREEENNNKKKKK!!" schreeuwde selcan. " ahnee dat was echt niet grappig, ik krijg je nog wel." zei sabine. " eeyy slaaplekker iedereen!" na 10 minuten sliep iedereen


/// ayee 1304 woorden, geniet ervan :)///

Never Be AloneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz