hoofdstuk 9

24 1 4
                                    

de volgende dag ergens in de middag gingen we truth or dare spelen.
"uhm truth or dare aan sara!" riep iris. " ik kies truth." gaf ze als antwoord. "okehh, hoe ging het toen geo je vroeg?" vroeg iris aan sara. " nou uh wacht ik geef jullie wel een flashback" allemaal keken we dezelfde kant op.
flashback
ik liep met geo een beetje rond in de mall. hij pakte m'n hand en we liepen naar een plek waar niet veel mensen waren. hij keek me diep in m'n ogen. " sara." zei die. " ja?" zei ik snel. " ik vind je al een tijdje leuk, eigenlijk als sinds de seconde dat ik je zag. ik krijg je maar niet uit m'n hoofd en kan alleen maar aan jou denken. dus wil je de mijne zijn?" vroeg geo nerveus. " jaaa heel graag!" zei ik en sprong op h'm met m'n benen om z'n middel. ik deed m'n armen om z'n nek en leunde met mijn hoofd naar voren of naar onder idk. geo deed zn ogen dicht en leunde ook naar mij toen. de ruimte tussen onze lippen verdween. we kuste, het duurde misschien 15 seconden.
flashback over
"zoweehh dat was wel heftig!" zei hunter. selcan gaf een stoot op hunter z'n arm " serieus niks beters te zeggen." zei selcan. " nee babe." zei hunter en gaf selcan een kus op d'r lippen.
sara zat inmiddels bij geo op schoot, met d'r hoofd op geo z'n shouder. " maaruh hebben je al gergind op sara, geo?" zei vildan " misschien." zei geo met een glimlach op z'n gezicht. " ohww ik heb iedergeval wel al gegrind op julian." zei vildan trots. " haahaha hellemaal niet het was andersom, ik heb gegring op jou." zei julian lachend. " bro je hebt watt??" zei jovani. " oohh zeg nou maar niks we weten dat jij wat met sabine hebt." zei julian. sabine werd een beetje rood. jovani draaide zich om en pakte sabine haar handen. " sabine wil je m'n gurlfriend zijn?" zei jovani. "jaa, tuurlijk wil ik dat!" zei sabine en knuffelde jovani. ze kuste elkaar. ( de eerste keer was in disney :). ) " en jij julian??" vroeg ik aan julian." wat is er met mij?" vroeg die verbaasd. " heb jij nog niks met vildan?" zei ik. " wacht heel even. julian pakte vildan d'r hand en ze liepen de deur uit. " uh julian waar tf gaan we naar toe?!" riep vildan. " hahah rustig aan vertrouw me maar." zei julian. " okee, maar ik heb honger." zei vildan. " jaa daar heb ik aan gedacht." zei julian lachend en pakte wat te eten uit z'n zak. "ohw lekker, dankjee." zei vildan en pakt het eten.
ze liepen ongeveer 5 minuutjes naar een veld met allemaal mooie bloemen en een boom. " wow julian dit is echt moo..." zei vildan maar ze  kon haar zin niet afmaken omdat de vinger van julian op dr lippen lag. " sstt. laat me praten." zei julian lachend. "vildan. ik vind je al een tijdje leuk en ik kan alleen maar aan jou denken. alleen aan jou. je bent zo mooi en slim. zo grappig en behulpzaam. duss wil je de mijne zijn?" zei julian. vildan zei niks en sprong op julian en ze knuffelde hem stevig. " jaa, heel graag!" fluisterde ze in z'n oor. julian pakte vildan bij d'r benen en draaide een rondje ( ballet enzo 😂). hij zette vildan weer neer.      " zullen we weer naar het hotel gaan?" vroeg julian aan vildan. " ja is goed." zei vildan
5 minuten later kwamen ze hand in hand de hotelkamer binnen. " en is het je gelukt?" vroeg blake. " je bent volgens mij nog dommer dan ik." zei jovani lachend. julian en vildan gingen weer zitten. we gingen verder met het spel. toen het een beetje donker werd gingen we wat te eten halen, met z'n alle. toen we daar stonden kneep er iemand in selcan d'r kont, hunter zag dat. " hee alleen ik mag dat" zei hunter en gaf die jongen een stoot op z'n kaak. " wow rustig" zei die en liep snel weg. " dankje babe." zei selcan en gaf hunter een kus.
we liepen terug naar het hotel met 4 tassen eten, 1 tas voor vildan en de rest voor ons. toen we kaar waren met eten gingen we wat netflix kijken. totdat er iemand onze kamer in kwam rennen...

// ik zit nu in de bus met alleen maar kinderen die k nii mag. rip mijn leven🙄//

Never Be AloneWhere stories live. Discover now