toen we aan kwamen lopen stonden er 8 jongens; blake en z'n vrienden."hey, dit zijn dus de vrienden waarover ik je vertelde" zei blake en stelde iedereen voor, hij begon met hunter, daarna julian toen jovani, cameron, daniël, geo en als laatst mario. daarna gingen we het zwembad in en begonnen een beetje te klooien, ik snap ook helemaal waarom andere weggingen want we sprongen op elkaar waardoor er veel water uit het zwembad kwam en op andere mensen kwam. ik zag dat geo en sara de hele tijd met elkaar waren en dat sara op geo z'n rug zat. " heyy blake, zou geo sara leuk vinden want ze zijn nu echt bijna de hele tijd bij elkaar" vroeg ik lachend aan blake. " ik denk het wel, als we truth or dare gaan spelen kunnen we er misschien achter komen" zei blake terwijl die naar het midden van het zwembad zwom en iedereen bij elkaar riep. "kom guyss we gaan truth or dare spelen" riep blake en iedereen kwam zijn kant op zwemmen. " wie gaat er beginnen?" vroeg naomi, met een stem alsof ze zelf wilde beginnen. "uhm van mij mag jij wel beginnen" zei mario een beetje verlegen terwijl die naar naomi keek. " oke truth or dare aan mario" zei naomi. " uhmm ik kies truth" zei mario. " oke uh even denken.., vind je iemand leuk in deze kring?" vroeg naomi een beetje verlegen. " ja" zei mario terwijl die naar beneden keek en rood werd. " okeee volgende, het word hier te genanntt!" zei cameron lachend. "ik begin wel, truth or dare aan hunterrrr" zei cam. " dare" zei hunter. "ik dare je om vanaf de rand van het zwembad op dat luchtbed te springen" zei cam. "oke is goed" zei hunter. hij zwom naar de kant van het zwembad en ging eruit, hij nam een aanloop en sprong zo hoog mogelijk, hij sprong op het luchtbed en viel 2 meter verder er weer vanaf, vlak voor selcan
p o v selcan
hunter viel vlak voor me in het zwembad. " wow gaat het, je viel best wel hard" vroeg ik aan hem." ja uh ja hetuh gaat wel" zei hunter terwijl die me diep in m'n ogen keek. damnn zijn ogen zijn echt heel mooi. " hee komen jullie nog of blijven jullie daar nog de hele tijd naar elkaar staren?" riep vildan. "ja we komen" riep hunter.
p o v blake
"kee ik ga wel verder. truth or dare aan geo." "uhm ik doe truth." zei geo." uhm okayy, vertel wat je van sara vind." " uhm...
p o v geo
"uhm,ik vind sara heel aardig en knap." ohnee ik voel dat ik rood word.
p o v sara
ohmygoshh hij zei dat ik knap ben aaaaah. ohnee volgens mij word ik rood.
p o v jipke
"ahww kijk hoe schattig. bedankt voor het vragen blake." "voor jou alles babe." ohlordd hij noemde me weer babe aahhhh.
p o v roos
" zullen we zo ergens gaan eten want ik begin al een beetje honger te krijgen." " ja is goed zien we jullie weer over ongeveer een uurtje?" vroeg cam. "oke is goed, tot dan!" zei ik terwijl ik wegliep met de andere. " jij vind die cameron wel wat he roos?" zei sabine lachend. " aghh hou je mond ik zie jou ook wel de hele tijd naar jovani kijken." " owehh okehh." zei sabine blozend.
*1 uur later in de hotelkamer*
"zal ik even aan de boiiss vragen of ze al klaar zijn" vroeg vildan. " ja is goed, niet te lang wegblijven he" zei ik lachend. " nee nee" zei vildan terwijl ze de deur uitliep naar de overkant. " uhm he zijn jullie al kl..." "zijn we wat?" vroeg julian terwijl die naar vildan keek. " uhmm, j-je hebt geen shirt aan" zei vildan half kwijlend. " ohuhh ja sorry wacht heel even." zei julian en liep weer terug naar binnen en kwam 10 seconden later weer terug met een shirt aan. " wat wilde je vragen?" vroeg julian met een glimlach. " of jullie allemaal klaar zijn om ergens te gaan eten." " jaa zijn we, ik roep de rest even, dan zijn we over een minuutje beneden zien we jullie daar?" vroeg julian. " ja is goed, tot zo"
* 1 minuut later*
iedereen was inmiddels beneden en we gingen met de auto naar de mcdonalds om eten te halen, ja met 16 man in een auto, dat kan!
"zullen we door de mcdrive en het dan gewoon in de hotelkamer opeten?" vroeg iris. " jaaaa vind ik een goed idee!" zei daniël terwijl hij met een lach naar iris keek. en iris werd natuurlijk rood.
* skip 1,5 uur*
"dat was heel lekker" zei vildan toen ze d'r mond afveegde. "jaa jij at best wel veel" zei julian lachend. " klopt, vildan eet heel veel maar dan ook echt veel." zei sabine snel. " ik begin een beetje moe te worden zullen we gaan?" vroeg ik aan de meiden. " ja is goed ik begin ook moet te worden" zei sara gapend. we liepen met z'n 8en de deur uit naar onze kamer aan de overkant. ik voelde dat iemand me bij m'n arm pakte, ik draaide me om en zag dat het blake was. " hee zullen we morgen weer iets met z'n alle doen?" vroeg die, en keek me diep in mijn ogen. " uh ja lijkt me leuk" zei ik en liep verder naar onze kamer. goddamn die ogen van hem zijn zo mooi en aahhh.
*skip naar dat iedereen al in bed ligt,en gaat slapen*
" weltrusten iedereen" zei roos. iedereen zei weltrusten ( ya know hoe dat gaat)
1,5 uur later
ik lag nog wakker want ik kon niet slapen. ik hoorde iemand op de deur kloppen. ik liep naar de deur, ik keek eerst nog even of iemand wakker was geworden, fjuw gelukkig niet. ik deed de deur open en zag dat blake voor de deur stond. " wat doe jij hier hier zo laat, ga slapen" zei ik met een slapend hoofd. " ik kon niet slapen, ik moest te veel aan je denken" zei blake. " oh uh, wil je hier slapen?" vroeg ik terwijl die al naar binnen liep. hij liep naar het bed toe en plofte neer( 2persoonsbed). ik ging naast h'm liggen. hij deed z'n armen om me heen. snel daarna vielen we in slaap.
p o v sara
ik werd als eerste wakker vannochtend en ik zag dat jipke niet alleen sliep in haar bed. ik ging kijken en zag dat blake naast d'r lag. ik had voor geld moeten wedden. ik maakte snel de andere wakker zodat ze het ook konden zien. "HE WORD WAKKER SLAAPKOPPEN" schreeuwde selcan.
p o v jipke
ik werd wakker door het geschreeuw van selcan. ik zag dat ik in de armen van blake lag, het lag best wel lekker. "moeten jullie niet wat uitleggen?" zei sabine. " nou ja blake kon niet slapen dus ik vroeg of hij bij mij wilde liggen, thats it niks bijzonders ofzo." " jaja ik hoop het voor je, je wil heen teen mom zijn hoop ik voor je" zei iris lachend. " iris doe normaal, maar ikuh ga weer zien we jullie bij het ontbijt weer?" "jaa is goed tot dan" zei ik met een glimlach. toen blake de deur uitwas begon iedereen me aan te staren. " uhm is er iets?" vroeg ik. " uhm nee nee tuurlijk niet, het is heel normaal als je met iemand slaapt die je misschien 2 dagen kent. tuurlijk" zei vildan. " hahaha wacht maar, ik zag je wel kijken naar julian de hele tijd, als het bij jou zou gebeuren zou je volgens mij niet eens gaan slapen" zei ik lachend. "gurlss, ik heb honger kunnen we zo naar beneden gaan en gaan eten?" vroeg naomi. " ja ik krijg ook honger" zei sara.
30 minuten later
"oke kunnen we gaan?" vroeg sabine. " ja leggo" zei roos en liep uit de deur, iedereen volgde roos. toen we beneden aankwamen zaten de jongens er al. na het eten wilde we nog wat gaan doen. " we kunnen naar disneyland, het is hier vlakbij" zei mario. "jaa leuk idee!" zei sabine. "oke zien we jullie over 10 minuten dan bij de pakeerplaats?" vroeg geo. "ja is goed tot dan!" zei sara snel.
10 minuten later
we staan allemaal op de pakeerplaats en gingen in de auto zitten opweg naar disneyland...