in de auto reserveerde wel alvast zodat we gelijk ergens konden gaan zitten. toen we aankwamen schoven we gelijk aan. eerst bestelde we ons drinken, in de tijd dat we moesten wachten op het drinken hadden we allemaal al bedacht wat we gingen ontbijten. de ober kwam aan met ons drinken en hij nam onze bestellingen op. we waren snel uitgegeten en we gingen naar huis. het was ongeveer 3 uur 's middags. "hee jipke het is morgen sara d'r verjaardag he. ik had bedacht om iets leuks te doen voor d'r" zei geo. " jaa leuk, weet je al wat je wil doen?" vroeg ik nieuwsgierig. " tsjaa dat zie je morgen wel, maar kunnen jullie d'r dan afleiden als ik het allemaal regel?" vroeg geo. " jaa tuurlijk! geen probleem" zei ik en ik liep naar de rest toe. geo gaf me een seintje dat ik sara bezig moet houden. we gingen een film kijken met z'n alle nouja zonder geo dan. "uhm waar is geo?" vroeg sara aan iedereen. " oh uh die moest ergens naartoe zei die" zei ik snel.
toen we klaar waren met de film was het ongeveer half 5 we bedachten om pizza te bestellen. iedereen had z'n bestelling gedaan. tijdens het wachten gingen we een beetje netflix kijken, netflix en chill je weet tochh. toen de pizza was gekomen gingen we het eten bij de tv. " geo is er nog steeds niet, weten jullie echt niet waar die is?" vroeg sara. " nee sorry ik weet het echt niet." zei iris. sara keek verdrietig en ging verder eten. na 5 minuten had ze geen trek meer en ging ze naar bed. toen ze boven was belde ik geo om te vragen waar die bleef en hij zei dat die er voor 00:00 zou zijn zodat die sara kon ophalen. "eeh jongens nu sara ligt te slapen, moeten we het hier niet versieren met slingers enzo?" vroeg julian. " ohja goed idee. ik pak de slingers wel, doen jullie het eten enzo?" zei hunter. " ja doen jullue het eten ik loop met hunterrr mee!" zei selcan en ze liep achter hunter aan naar de schuur waar de slingers liggen. uit het niets pakte hunter selcan d'r arm. selcan draaide d'r om en hunter liet z'n lippen op selcan d'r lippen plakken. hunter pakte selcan op en zette d'r op iets neer, ze waren nog steeds aan het zoenen. hunter zetten selcan iets te hard neer waardoor er iets op hun hoofd viel. ze moesten allebei lachen. " kom laten we die slingers zoeken voordat iedereen denkt dat we weg zijn" zei hunter. ze pakte de slingers en liepen naar de rest. " uhm ennuh waar bleven jullie?" zei vildan met d'r mond vol met eten. "uh we uh zochten de slingers" zei selcan. " oh jajaja tuurlijk" zei naomi lachend.
we hingen de slingers op en hadden allemaal lekker eten neergezet. in de tussen tijd kwam geo binnenlopen. " wow jullie hebben het mooi gemaakt, maar ik moet d'r toch echt vannacht meenemen." zei geo. " zolang je maar in de ochtend terug bent. " zei cam. " jaja ben ik." zei geo " ehehehhehe het is 23:57 moeten we saar niet wakker maken?" zei jovani. " oh jajaj. uhm geo maak jij d'r wakker dan gan wij uh ons uh idk verstoppen denk ik." zei roos. geo liep naar boven en kwam 2 minuten later terug met sara. het was 47 seconden voor 00:00 we zaten allemaal achter de bank af te wachten. we hoorde sara iets zeggen " uhm waarom sta ik hier? er is niemand en het is donker ik zie niks." en ja hoor het was 00:00 en we sprongen allemaal op, deden het licht aan en schreeuwde "HAAAAAAPPY BIRTHDAAAAYYYY!" sara was verbaasd en stond met d'r handen voor d'r mond rond te kijken. " ohmygod! het is zo mooi versierd!" gilde ze " je verdiend het! " schreeuwde we allemaal. sara stond met tranen in d'r ogen. " oke nou heb ik nog iets leuks. maar daarvoor moet je wel mee ergens naar toe. " zei geo. " okeh" zei sara, en ze liep met geo mee naar de auto.
*skipp auto rit*
p o v sara
we kwamen aan bij de de kust van de oceaan. het was zo donker maar toch konden we iets zien door de steren. het was zo mooi dat er geen woord uit m'n mond kwam. " we gaan hier 'overnachten' als je dat goed vind. zei geo. "jaa ohmygod ! ik hou zo veel van je!" zei ik. en ik sprong op hem en gaf hem een kus op z'n lippen. hij zoende me terug. het ging zo hard en snel dat we omvielen. we lagen op het zand en er was niemand. geo keek voor de zekerheid nog even om. hij trok m'n broek naar beneden en m'n shirt omhoog. ik trok z'n broek uit en zag dat juju omhoog stond. ik ging gewoon verder en uiteindelijk waren we kindjes aan het maken. na een tijdje kwam de zon op. geo pakte me hand en we keken naar de zonsopkomst. " we moeten terug gaan want de andere wilde je nog felicteren en je bday vieren natuurlijk" zei geo. " oke is goed" zei ik en we liepen naar de auto en we reden terug...//00:00 HAAAAPPY BDAY SARAA 🎉❤️//