hoofdstuk 24

8 1 4
                                    

p o v. roos
ik was met cam een horrofilm aan het kijken, het was best wel eng. cam zag dat ik het een beetje eng vond dus hij trok me in een knuffel. ik voelde me veilig in z'n armen totdat er wat gebeurde in de film. de jongen liep naar de kast toe ( wowwaa heel eng). ik kon mn gilhormonen niet in bedwang houden en toen tsja toen kwamen ze.
" IEEEHHHHH"
" Wooww wat.. wat was daat daannn?" vroeg cam lachend. hij had tranen in z'n ogen van het lachen.
" je weet dat ik bekend sta om mickey mouse." zei ik en gaf cam een speels duwtje.
" eeh dat pik ik niet" zei cam en hij sprong bovenop me, en begon met een kussen te slaan. maat het werd verbroken toen iris en daniel binnen kwamen rennen. " ROOS BEN JE OKE, WERD JE VERMOORD OFZOO?!" schreeuwde iris. cam begon weer te lachen.
" jaa jaa ik ben oke, je weet hoe het gaat met mijn gilhormonen." zei ik lachend.
" damn kind je gaf me een hart aanval geezzz" zei iris en ze liep weer weg met daniel.
" aahh ik ben moe." zek ik terwijl ik gaapte en me uitstrekte. " ja ik ook wel een beetje" zei cam gapend. ( ik moet nu letterlijk gapen😂).
cam deed z'n shirt uit en ging onder de dekens liggen. ik staarde met open mond, waar bijna kwijl uitkwam, naar z'n 8-pack

( dit is ongeveer het uitzicht van roos^) " gaat alles goed?" vroeg cam" uh ja uh jaa alles is goed, jaa gaat goed helemaal goed

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( dit is ongeveer het uitzicht van roos^)
" gaat alles goed?" vroeg cam
" uh ja uh jaa alles is goed, jaa gaat goed helemaal goed. nee gaat prima. im fine." zei ik terwijl ik helemaal rood werd. ik keek snel naar beneden zodat cam het niet kon zien. " ik kan het nog steeds zien babeygurl." zei cameron en hij duwde met het puntje van z'n wijsinger m'n gezicht omhoog zodat we elkaar aankeken. cam legde z'n handen op mijn wangen en hij kwam met z'n hoofd steeds dichter naar mijn hoofd. en voordat ik het wist zat ik met een shirtloze cameron dallas te zoenen. wow. mijn dag kan niet slechter. toen we 'klaar' waren keek cam me met een glimlach aan en zei " i love you" en hij ging liggen. ik ging naast hem liggen met m'n hoofd op z'n buik. wow. beste nacht ooit...

Never Be AloneWhere stories live. Discover now