hoofdstuk 21

9 0 1
                                    

p o v. vildan
julian kreeg een bericht binnen van geo. er stond dat hij en sara waarschijnlijk morgen middag weer zouden terug komen. awee zo cute. ik stond in de keuken te zoeken naat eten. " eehh julian wil je wat eten?" vroeg ik terwijl ik h'm aankeek. " uh ja lekker!" schreeuwde die vanuit de woonkamer naar de keuken. " OKEEE WAT WIL JEEE??" schreeuwde ik terug. " het is hot en je burned je vinger eraan" zei julian terwijl die naar me toe kwam lopen. " uhm.. chili?" vroeg ik nadenkend. blijkbaar was het fout. julian kwam naar me toe lopen en hij legde z'n handen op m'n heupen, hij trok mee naar hem toe. julian keek me diep in m'n ogen. hij leunde naar voren en deed z'n ogen dicht. oh damnn gaat het nu gebeuren, onze eerste kus? woowaaa en dat nogwel in de keuken, dacht ik bij mezelf. maar na een laat seconde was de ruimte tussen onze lippen weg en waren we aan het zoenen. dat gevoel in m'n buik is onbeschrijvelijk. toen we klaar waren keek julian me aan met een glimlach. wat deze boii met me doet ohmyyy. ik werd rood en verbergde het met m'n handen. julian trok voorzichtig me handen weg " nee je bent cute als je bloosd" zei julian met een glimlachje. " dankjee." zei ik en bloosde nog meer. fijn. ik gaf julian nog een knuffel. dat voelde zo fijn. hij legde z'n hoofd op mijn hoofd en we stonden daar gewoon te knuffelen. totdat jovani binnenliep.

Never Be AloneWhere stories live. Discover now