hoofdstuk 10

24 1 1
                                    

brandon, het broertje van hunter, kwam de kamer in rennen. "uhm en wie ben jij?" vroeg iris verbaasd. " BRANDON?! wat doe jij hier?" schreeuwde hunter.  " is dat je broertje?" vroeg selcan. " ja ik ben z'n broertje. en wie ben jij?" vroeg brandon. " ze is mijn vriendin!" zei hunter. " oh oke. zorg goed voor d'r!" zei brandon terwijl die naar de deur wilde lopen. " hee wacht! waarom ben je hier?" vroeg hunter. " ik was in de buurt dus ik dacht ik kom even langs" zei brandon. " nou uh oke tot de volgende keer dan" zei hunter, en liet brandon uit.
ik keek op mijn telefoon en zag de datum. " wow we moeten over een maandje alweer naar huis" zei ik verdrietig. blake trok me naar hem toe. ik legde m'n hoofd op z'n schouder. hij zei niks. niemand zei wat. we zaten allemaal wel tegen iemand aan. de stilte werd verbroken door geo. " jullie hoeven niet weg te blijven, i mean we kunnen hier ga wonen. niet in dit hotel maar in een huis ofzo." "GEEOOOO je bent geniaaaallll!" schreeuwde sabine. " de best woorden die ik heb gehoord." zei iris.
"maar hoe gaan we dat doen want we niet iedereen heeft z'n spullen hier, en niet te vergeten.. de ouders" zei mario " ja je hebt gelijk mario. ik denk dat we met de meiden terug moeten vliegen en voor die tijd onze ouders bellen of het mag en dan de spullen verschepen naar hiertoe. en dan de komende maan dat we hier zijn naar een huis zoeken." zei ik. " jaa dat is het beste denk ik." zei blake.
( ayeee #bipke till I die)
we zaten een paar uur lang achter de laptops om naar huizen te zoeken. uiteindelijk had cam een mooi huis gevonden met genoeg kamers.
"jaa dat is echt een mooi huis en in een mooie omgeving." zei naomi. "jaa en heel dichtbij een mcdonalds!" zei vildan. " daar gaan we weer." zei sabine lachend. "vind iedereen het een mooi huis?" vroeg cam. " jaaa iedereen vind dat!" zeiden we allemaal. "oke mooi dan gaan we het kopen." zei cam blij. hij klikte op kopen, voerde z'n craditcard nummer in en het was gekocht. ( i know het gaat in het echt niet zo).
"oke dus over een maand krijgen we de sleutel?" vroeg iris. "jaa klopt" zei mario. " oh kijk dat is dezelfde datum dat we gaan vliegen naar huis." zei vildan. " dan zijn jullie de eerste guys, die het huis in kunnen" zei sabine. " we facetimen dan wel met z'n alle, dan kunnen jullie het ook zien." zei blake. " jaa goed idee." zei sabine.
1 maand later
we stonden met z'n alle bij het vliegveld. van onze ouders mocht het. we gaan nu naar huis om alles in te pakken zodat het verscheept kan worden naar california want daar staat het huis. de jongens krijgen over een uurtje de sleutel, we gaan dan met ze facetimen. we zitten dan in het vliegtuig.
1 uur later.
we waren voor ongeveer een half uurtje in de lucht toen ze ons facetimede. het waren allemaal 2 stoelen naast elkaar dus we zaten met 4 rijen achter elkaar. vildan en sabine zaten vooraan. sabine nam op en deed d'r arm omhoog zodat jovani, want hij belde, ons allemaa kon zien en wij hem. daniël deed de deur open het was een lange gang naar de woonkamer met een grote trap naar de 1e verdieping. er was een mooi groot zwembad in de tuin, de tuin was ook mooi en groot. "we moeten weer gaan, de wifi is bijna op." zei vildan ( jaa de wifi kan opgaan ze hadden het namelijk gekocht :).
"oke tot over een paar dagjes allemaal, we gaan jullie missen." zeiden ze alle 8, en ze hingen op.
de rest van de vlucht hebben we geslapen, beetje muziek geluisterd en films gekeken.
"we zijn geland op schiphol airport, geniet van u reis in nederland" werd er gezegt.

2 uurtjes later. iedereen was thuis hun spullen aan het inpakken voor alleen in de koffer want de rest hadden de ouders al in dozen gedaan en is aan het verschepen naar het huis in cali. toen iedereen klaar was met hun koffer inpakken. verzamelde we bij mijn huis omdat ik reed naar shiphol. iedereen had de koffer in de achterbak gedaan en zei nog even gedag tegen hun ouders. we stapte in de auto sloten de telefoon van sara aan op de aux en zetten de muziek heel hard we zongen/schreeuwde ook echt heel mooi mee. " CAUSE I NEED YOU NOW GURL YOUNOW GUUURRRLLLL..."
we kwamen aan bij shiphol en laaden de koffers uit. we liepen naar de douane en checkte in. we konden gelijk doorlopen naar het vliegtuig. we deden dezelfde opstelling als vorige keer.
10 uur laten
"we zijn geland in california geniet van u reis" werd er gezegt.
we liepen met z'n 8en acher elkaar het vliegtuig uit, pakte onze koffers en liepen naar de aankomsthal. de jongens stonden daar allemaal met een ballon in hun handen. ik hou van ballonen :) . we renden naar ze toen.
"ik heb je zo gemist!" zei blake terwijl die me optilde. "ik heb jou ook gemist" zei ik en legde m'n hoofd op z'n schouder.
na 5 minuten liepen we allemaal naar de auto en reden naar het huis waar we voorlopig gaan wonen.

dit is het huis^ in de achtertuin is het zwembad

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

dit is het huis^ in de achtertuin is het zwembad.
" woww... het is nog mooier dan op de foto." zei sabine met een open mond. jovani deed d'r mond dicht en kuste haar. "hoe vind je het?" vroeg ie. " meen je die jovani, serieus jovani, ohmyy." zei vildan lachend. " jaaaa tuurlijk vind ik het mooi!" zei sabine en rendennaar binnen. alle dozen met onze spullen waren verdeeld in kamers. we sliepen niet alleen. hier komt de kamer indeling:
sara-geo
vildan-julian
sabine-jovani
iris-daniël
naomi-mario
jipke-blake
selcan-hunter
roos-cam

het waren kamers met een kingsize bed, een grote inloopkast, een badkamer en een balkon. we pakte onze spullen uit en zette het neer en hingen onze kleren op. toen we daarmee klaar waren gingen we eten halen bij de mcdonalds. we aten het daar op. toen we thuis kwamen gingen we allemaal slapen. de jetlag was erg.

// hoop dat jullie het leuk vonden ☺️//

Never Be AloneWo Geschichten leben. Entdecke jetzt