hoofdstuk 12

22 2 4
                                    




toen ik wakker werd ging ik douche. ik deed de bluetooth van m'n telefoon aan en verbond het met de box. ik zette me muziek op shuffle en stapte in de douche. ik stond voor ongeveer een half uur in de douche. ik tapte uit de douche, droogte me haar en trok m'n kleren aan. ik liep naar de slaapkamer waar blake in bed lag en een beetje op z'n telefoon zat. " volgens mij heb je iedereen wakker gemaakt met je muziek"zei blake lachend. " oh echt, ik wist niet dat ie zo hard stond"zei ik blozend. " haha geeft niet. ik denk dat iedereen beneden zit aan het ontbijt. zullen we ook gaan?" vroeg blake. "ja is goed" zei ik en we liepen naar beneden. we liepen langs de kamer van iris. ze lag nog op bed naast daniel. " hebben ze nou al iets?" vroeg blake aan mij. "uh geen idee, ik weet wel dat iris daniel leuk vind" zei ik. "ja daniel vind iris ook leuk."zei blake lachend. "ahww over een opaar daagjes hebben ze vast wel, als iris zich beter voelt. "zei ik, en we liepen verder naar beneden waar de rest zat te eten. ze hadden pannenkoeken gebakken "aaahh m'n lievelingsontbijt" schreeuwde blake terwijl die 3 pannenkoeken pakte. "is daniel nog bij iris?" vroeg cameron. " ja ik zag ze net naast elkaar liggen" zei ik. "ennuh wat gaan we vandaag allemaal doen?" vroeg jovani. "wat dacht je dat wij aka de meiden onze spullen nog wat gaan uitpakken" zei selcan lachend. "ohjaa wij helpen wel." zei jovani. "ahwe dat is aardig jovani."zei sabine. "ja weet ik toch." zei jovani en hij gaf sabine een kus op d'r voorhoofd. "zullen we dan maar gaan uitpakken?" zei vildan snel. "jaa ik help vildan, omdat jij waarschijnlijk heel veel eten hebt om uit te pakken."zei julian lachend. "uhm misschien."zei vildan en ze liep naar d'r kamer waar nog een paar dozen staan.

nadat iedereen alles had uitgepakt ging het wat beter met iris. iedereen ging zwemmen in het zwembad, daniel en iris bleven naast het zwembad gewoon een beetje zitten. "voel je je al wat beter dan vannacht?"vroeg daniel bezorgd. "ja het gaat prima, ik heb alleen een beetje last van de wonden en blauwe plekken, maar dat valt wel mee."zei iris "oke mooi. "zei daniel opluchtend. "eeh daniel?" vroeg iris. "jah wat is er?" vroeg daniel lief. "waarom zorg je zo goed voor me, en maak je je zo druk om me?" vroeg iris blozend. "uh nou ik vind dat je het verdiend, je bent zo aardig tegen andere." zei daniel terwijl die helemaal rood werd. "ennuh ik vind je uh best wel leuk." zei daniel en dit was het punt dat die zou kunnen ontploffen zo rood was hij.  het was ineens heel erg stil. iedereen had door wat er gebeurde. "ik vind jou ook leuk."zei iris en ze keek naar beneden. daniel deed z'n vinger op iris d'r kin en draaide d'r hoofd ( niet zo erg dat ze d'r nek brak hoor ). hij ging met z'n hoofd dichter naar het hoofd van iris. hij deed iris d'r haar achter d'r oor. hij deed z'n ogen dicht en voor je het wist waren ze aan het kussen. iris deed d'r armen om daniel z'n nek. daniel pakte d'r op. iris deed d'r benen om daniel z'n middel. daniel liep naar binnen, naar hun kamer.

"wow het is ze gelukt!"juichte naomi. "ze zijn kindjes aan het kweken nu denk ik.'zei vildan. sara en geo keken elkaar aan. sara zwom naar geo en ze gingen het zwembad uit. "hee waar gaan jullie naar toe?" vroeg mario. "nergens, niks bijzonders."loog geo.

p o v sara

geo had m'n hand vast. we liepen naar onze kamer. hij deed de deur dicht en duwde me tegen de muur. "ben je er klaar voor?" vroeg geo geruststellend. "ja ik ben er klaar voor."zei ik snel. hij kuste me hardcore en trok m'n bikini uit . ik trok zn shirt, broek en onderbroek uit. wow z'n juju is echt groot dacht ik. voor we het weten kagen we op ons bed en bewogen we heen en weer. we zijn nu kindjes aan het kweken als het lukt. dacht ik

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"uhm horen jullie ook dat gekreun?"vroeg roos lachend. "eww ik wil het niet weten!" gilde naomi. "hee waar zijn blake en jipke?"voreg selcan. "oh die gingen daar op dat veldje voetballen."zei hunter. "ohjaa ik zie ze.'zei sabine. "zullen we allemaal mee doen, want ik begin een beetje een rimpel huid te krijgen van het water.'zei jovani. 'ja is goed ik heb wel zin om te voetballen.'zei roos en ze trok cam mee het water uit"WIJ DOEN OOK MEEEEE!"schreeuwde vildan. " oke. wat zijn de teams?"vroeg mario. "uhm team 1 ; blake, jipke, naomi, mario, cam en roos en dan team 2 : vildan, julian, sabine, jovani, selcan en ik." zei hunter. "ik vind het helemaal goed!"zei vildan en ze pakte de bal en trapte het in het doel. "AHAHAHAHAHA loserss jullie krijgen een L wij krijgen de W!" schreeuwde ze "hahah wacht waar we gaan sowieso winnen."zei cam. en ja hoor en hij schoot in het goal. "zo doe je dat"zei die en probeerde een hairflip met z'n onzichtbare haar. "wow fancy hoor cam." zei roos. we bleven ongeveer een uurtje een beetje voetballen. toen we naar binnen liepen zagen we dat iris en daniel eten hadden gehaald en de tafel hadden gedekt. 'aww dat is lief van jullie."zei blake. we schoven aan tafel en beginnen te eten. na 2 minuutjes kwamen geo en sara naar beneden. ze schoven aan en begonnen mee te eten alsof er niks was gebuerd. we keken ze allebei aan "wat is er?" vroeg sara. "nee niks natuurlijk, zolang jullie het maar voorzichtig hebben gedaan."zei selcan. sara en geo keken blozend naar hun boord en zeiden niks. toen we klaar waren met eten gingen we naar het stand om daar naar de zonsondergang te kijken. het was erg mooi. na de zonsndergang gingen wenog even een ijsje halen. toen we terugliepen naar het huis kwamen we henk tegen...

/// oh damn de gevaarlijke henk///

Never Be AloneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora