blake en ik werden wakker door het zonlicht wat door de gordijnen scheen. "goodmorning prinses" zei blake en gaf me een kus op m'n wang. ik draaide me om en gaf h'm een knuffel. " au!" riep blake. " oh ooohh het spijt me zo erg" zei ik en ik zat gelijk recht op met m'n handen voor me mond. " nee geeft niet, het is alleen een blauwe plek." zei blake met een glimlach en hij trok me weer in een knuffel. de dokter kwam binnen lopen en zei dat blake vandaag naar huis mocht. ze moesten alleen nog wat dingetjes invullen enzo en dan mocht ie meegaan. ik belde naomi of ze ons kon ophalen, en of ze wat kleren van blake kon meenemen. na een kwartiertje was ze in het ziekenhuis. blake kleedde zich om. daarna regelde hij nog wat dingen met de dokter, het duurde maar 10 minuutjes. toen konden we eindelijk naar huis gaan. toen we thuis kwamen zagen we allemaal slingers hangen met " welkom thuis blake". ( jaa kan je kopen in de winkel :) ) "ahh jongens dit is zo lief. ahh nee kijk m'n lievelingspannenkoeken!!" schreeuwde blake en hij rende/liep/ hinkelde ernaar toe en begon te eten. " wow heb je daar geen eten gekregen ofzo, je bent nu erger dan ik." zei vildan lachend. " vildan!" riep julian en hij gaf vildan een speels duwtje. " blake de dokter zei dat je wat rust moest nemen." zei ik bezorgd. " ja ik ga even slapen. zie jullie over een paar uurtjes weer." zei blake en hij liep naar boven..
/// 259 woorden///