Explicacions

297 12 0
                                    

L'Hug, el Diego, el Julen i l'Amaia ja s'havien anat i els altres estàvem en un moment... Incòmode.

-Us explico un joc?-va preguntar el Marcos trencant el silenci. Tots vam assentir i va començar a explicar.- Girem una ampolla; buida si pot ser, i a qui senyali haurà de dir una cosa com; "qui s'ha liat?". I qui ho hagi fet ha d'explicar-ho i escollir entre veritat o prova. Us mola?

-Sí!-vam dir alhora.

-D'acord... -va anar a buscar una ampolla i la va buidar.- jo començo; Qui s'ha liat?

-Jo!-va saltar el Borja. No en tenia ni idea...

-Com va ser??-va preguntar la Paula.

-Amb l'Ainhoa.-va dir mirant-me i somrient. Jo també vaig somriure.

-Qui és aquesta?

-Una noia que vaig conèixer pel carrer. Només ens vam liar i no la he tornat a veure, tinc el seu número.

-Com era?-va preguntar en Marcos.

-Cabell llis, pèl-roja, amb pigues per la cara i una mica més baixa que jo.

-Veritat o prova?

-Prova.-la Paula, el Marcos i jo ens vam reunir.

-Tinc una idea.-va anunciar la Paula.-Com té el número de l'Ainhoa, que la truqui i li digui si queden a casa seva avui.

-Però ell no podrà anar.-vaig xiuxiuejar.

-Aquesta és la gràcia.-ens vam separar i la Paula va dir la prova.

-D'acord... Total, no la veuré més...-va dir marcant el número. Va posar l'altaveu.

-Sí?

-Hola Ainhoa... Sóc el Borja, te'n recordes?

-Ah sí! Què passa?

-Bueno... Els teus pares estan a casa?-El Marcos, la Paula i jo casi petem a riure. Era molt ridícul.

-No. Vols venir?

-Sí...

-Et saps l'adreça?

-Sí, sé on és. Ens veiem d'aquí una mitja hora?

-D'acord!-va penjar i es va començar a riure molt.

-Què cabrons que sou! Com me la torni a trobar algún dia...-va dir rient i negant amb el cap. En Marcos va tornar a girar l'ampolla. Li va tocar a la Paula.- Paula...-va dir el Borja amb un somriure trapella.

-Val... A vera... Qui... Qui s'ha escapat de casa?-jo vaig ser la única que vaig aixecar la mà. Tots em van mirar molt sorpresos.

-T'has escapat de casa?-em va preguntar el Marcos una mica preocupat.

-Sí... Ja fa uns cuatre mesos, però, total, els meus pares no s'enteren de res...-vaig dir rient, però ningú va riure.

-Explica.

-Bé, doncs; jo volia anar a casa de la meva cosina, no em deixaven, i de tant insistir em van casitigar a la meva habitació. Hi ha una finestra allà, em vaig escapar pel terrat i vaig anar a casa de la meva cosina. Al tornar em van pillar, però no em van castigar ni res.

-Uaau...-va dir la Paula.-no m'ho havies explicat...-jo em vaig encogir d'hombros.

-Bueno, veritat o prova?-va dir el Borja canviant el tema.

-Prova!!-ells es van reunir fent 'pinya' i dos minuts després em van dir la meva prova.

-Has de dir-li a l'Òscar que et mola.-va anunciar el Marcos.

XOBDonde viven las historias. Descúbrelo ahora