GG og TP

184 9 7
                                    

Evelyn's synspunkt

Jeg gik rundt og ledte efter TP, mig og pigerne er igang med en mission. Det eneste vi mangler er TP'S oplysninger. Jeg så TP sammen med en anden person en dreng. Jeg gik mod dem og TP så mig hurtigt "hey dude" sagde han med et grin og klappede I hænderne. "Hej" sagde jeg og så mod GG "oh! Det her er en jeg er ved at oplærer" mumlede TP og ryddet rundt i sin sædvanlige taske. "GG det her er Evelyn. Evelyn, GG, GG, Evelyn" præsenteret TP os. "Hej GG" sagde jeg og så på ham, "hej" brummede han og så den anden vej. Hvem fanden er pisset på hans sukkermad? "TP skynd dig lidt" stønnede jeg irretedet "hvorfor?" Spurgte TP med hovedet nede i den grimme røde taske (der ligner den er lyserød.) "Jeg skal i skole" fnyste jeg, jeg skal i helvedet.....

Mathilde's synspunkt

Kommer hun ikke snart? Døren blev flået op og en meget gnaven Evelyn trådte ind. "TP går mig sådan på nerverne" brummede hun irretedet, "så så, det hele skal nok gå" trøste Laura og smilede skævt til hende. "Hvorfor er det altid mig der skal finde ham?" Snerrede Evelyn, woaw hun har en dårlige dag! Sara trykkede spiteren (staves) i bund, så gik det ellers bare stærkt. "Fordi du ved hvordan han tænker! Og lad hver med at brokke dig! Jeg flitere med en IGEN! Bare dor at smadre hans hoved i muren bag efter" sagde Sara uden at tage øjne fra vejen. Åh kærer gud lad mig overleve det her!

Sara's synspunkt

Det har været den værste morgen ever! Mig og Danny diskutere om noget latterligt. Og pigerne har prøvet at mutter mig op men ingen af os har haft en just god start på dagen. Evelyn faldt over Simba i morges så hun faldt ned af trapperne, Mathilde blev vækket af hendes far. Aka Thomas og det var hun ikke særlig glad for. Laura og hendes far havde et skænderi og jeg havde en diskussion med Danny, husker i vel? Ja mega god start! Men pigerne skal nok mutter mig op, det gør de altid......

Laura's synspunkt

Jeg sprang ud af bilen tog min taske på ryggen og løb sammen med pigerne ind på skolen. Vi kommer 20 minuter for sent, til drama undervisning med mrs. Stoney som hader alle børn! Selv sine egne..... Selv blackman er blidere end hende..... Hvem er blackman nu? Arghhhhhhhh bare glem det! Jeg åbnede døren og alle så på os "undskyld!" Sagde vi i munden på hinanden. Og nu havde vi ellers så styrer på vores spionliv og skoleliv! Damit! Vi fik en ny pige for et halvt år siden en rigtige drama queen. Adriana, vi plejer ikke være delt op i grupper men det er vi nu. Pokkers tage dig Adriana! "Sæt jer" skreg mrs. Stoney strengt og vi sat os hastigt ned.

//Savnet mig? Savnet bogen? Okay den er lige begyndt men anyway! Glædet jer? Det håber jeg! Jeg ved ikke hvorfor jeg opdateret bogen lige præcis i dag. Især fordi jeg sagde at jeg ville gå i dybten med Rejsen og Sige mig kun en ting så de kunne blive færdige. Det løfte holdte jeg dog ikke længe😂 Ha ha et løfte😂 Fik i den? Anyway ville i hører hvor sund jeg var i dag? .......... Det tager jeg sgu som et ja! Jeg fik gammeldags is til morgenmad, pomfritter til middagsmad og pizza til aftensmad. Totalt sund😂 see yay\\

Et løfte Where stories live. Discover now